;
تفریح و سرگرمی

آزمون ذهن: قدرت تمرکز خود را با این آزمون جالب محک بزنید!

همه ما چالش های تصویری را بسیار دوست داریم، چرا که این چالش ها، توانایی های ذهنی و منطقی ما را آزمایش کرده و یک تمرین عالی برای کارکردن مغز است. این تصاویر همچنین برای سرگرمی و از بین بردن سنگینی کار یا فشار مطالعات، بسیار کمک کننده هستند. بنابراین در این یادداشت قصد داریم تمرکز و دقت و قدرت بینایی شما را به چالش بکشیم. شما با انجام این آزمون ها خواهید فهمید که آیا قدرت دید و تمرکزتان چگونه است. با آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصاویر متفاوت با چشمک همراه باشید. فراموش نکنید که این آزمون ها را با دوستان و اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و آنها را نیز به این چالش دعوت کنید.

شاید برایتان جالب باشد: آزمون تمرکز: آیا می‌توانید جوجه تیغی پنهان تصویر را پیدا کنید؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصاویر متفاوت

اگرچه انجام این آزمون آسان به نظر می رسد، اما گاهی می تواند بسیار سخت و مشکل باشد. به خصوص اگر مغز خود را به انجام بازی های فکر و هوش عادت نداده باشید. در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصاویر متفاوت شما با چند آزمون روبرو هستید. در هر آزمون یک تصویر موجود است که به نظر می رسد همه شکل های موجود در هر عکس شبیه یکدیگر است. اما یک تفاوت در هر عکس موجود است. شما باید بتوانید تفاوت موجود در هر عکس را در کمتر از 5 ثانیه شناسایی کنید.اگر آماده هستید به ترتیب آزمون ها و سپس پاسخ آنها را ببینید!

شاید بپسندید: سخت ترین معمای تصویری که باعث خنده کاربران شد: چهره پنهان کجاست؟

.

.

.

.

.

.

تصویر 1

در این تصویر، ما با دسته ای از لک لک ها روبرو هستیم که گویا همه کپی شده از دیگری هستند. اما یکی از لک لک ها متفاوت با دیگری است. شما باید بتوانید در کمتر از ده ثانیه لک لک متفاوت را شناسایی کنید. اگر نتوانستید در کمتر از ده ثانیه شناسایی کنید به پایین صفحه مراجعه کنید!

جالب است: آزمون ذهن:چهره مخفی در تصویر را پیدا کنید؟

تصویر 1 در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصویر متفاوت

جالب است بخوانید: 10 حقیقت تکان دهنده در مورد جنگل خودکشی در ژاپن!

تصویر 2 در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصویر متفاوت

در این تصویر با دسته ای از پشه ها مواجه هستیم. حتما همه به شما دارن نگاه می کنند و میگن” بده بزنیم”. یکی از پشه ها در واقع پشه برنامه مهمونی است که اصطلاح بده بزنیم مخصوص او هست. آیا توانستید در یک نگاه پشه خاص با تکه کلام جالبش را شناسایی کنید؟

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: کدامیک از این سه زن یک ربات نیست؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصویر متفاوت

برایتان جالب خواهد بود: تست هوش عدد :عدد “417” را در کمتر از 20 ثانیه پیدا کنید!

تصویر3

آووکادوهای زیبا و خوش تبپ. همه به یک شکل منتظر شما هستند. اگر خوب به این آووکادوها دقت کنید، متوجه می شوید که به شما در حال لبخند زدن هستند. در میان این آووکادوها یکی متفاوت از بقیه است. آیا در یک نگاه آن را شناسایی کردید؟

شاید بپسندید: آزمون ذهن: تنها عده کمی قادر به دیدن خرگوش پنهان تصویر هستند!

جالب است بخوانید:تست حیوانات درهم: اولین چیزی که می بینی چیه؟ شوکه خواهید شد!

تصویر 4 در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصویر متفاوت

این بادمجان های دلمه ای منتظرند که زودتر برای تهیه یک دلمه خوشمزه مورد استفاده قرار بگیرند. هر کدام عجله دارند. در نگاه اول همگی شبیه هم هستند، اما یکی متفاوت از دیگری است. آن یکی کدام است؟

شاید بپسندید: با انتخاب یکی از ماهی ها، نقاط ضعف خود را بهتر بشناسید!

در آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصویر متفاوت 

شاید بپسندید: پیدا کردن فک استتار شده در میان صخره ها: 99٪ شکست خوردند!

امیدواریم شما در همان نگاه اول تصاویر متفاوت در هر کس را پیدا کرده باشید. اما اگر نتوانستید نگران نباشید. شما می توانید با انجام هر روزه تست و معما و نیز بازی های فکری مغز خود را به تمرکز و دقت بیشتر ,ادت دهید. انجام هر روزه بازی های فکری زمینه را برای رشد مهارت های شناختی فراهم می کند و در بلند مدت حتی از بیماری های مربوط به سلامت مغز نیز پیشگیری می نماید. اگر آماده هستید به جواب ها نگاه کنید!

پاسخ ها

تصویر شماره 1

شاید بپسندید: تست تمرکز: آیا قادر به شناسایی تمام حیوانات این تصویر، در 15 ثانیه هستید!

پاسخ تصویر شماره 1

شماره 2

شاید بپسندید: قادر به شناسایی چند اسب در این تصویر هستید!؟ 5 اسب یا 7 اسب؟

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصویر متفاوت

تصویر شماره 3

شاید بپسندید: تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند،می‌توانند گرگ را پیدا کنند!؟

پاسخ تصویر شماره 3

شماره 4

جالب است بخوانید: معمای تصویری: کدام دست یک ثروتمند است؟ در کمتر از 10 ثانیه بگو!

آزمون دقت ذهن با پیدا کردن تصویر متفاوت

جالب است بخوانید: این معمای ریاضی را حل کنید: فقط 5 درصد از کاربران موفق شدند!

امیدوارم از مطلب امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید تست ها، معماها و نیز پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: تست مغز: چند چهره زن در این تصویر وجود دارد؟

چگونه پازل ها به رشد مغز کمک می کنند؟

این بدان معناست که وقتی ما یک پازل را انجام می‌دهیم، نیاز است که هر دو طرف مغز ما با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و هماهنگ با یکدیگر کار کنند. همانطور که قطعات پازل را مرتب می کنیم، برنامه ای ایجاد می کنیم، سعی می کنیم قطعات را با هم تطبیق دهیم، عملکرد شناختی خود را افزایش می دهیم، کل مغز خود را تمرین می دهیم و به جلوگیری از زوال شناختی کمک می کنیم.

لزوم توجه به این آزمون ها

عدم فعالیت جسمی و فکری در عصر حاضر به بزرگترین مشکل بشر تبدیل شده است. راه های زیادی برای تمرین مغز وجود دارد. محبوب‌ترین آنها جدول کلمات متقاطع، سؤالات هوش و پازل سودوکو هستند. اینترنت همچنین مجموعه‌ای از تست‌های آنلاین سریع را برای انتخاب سریع مغز فراهم می‌کند. در اینجا یکی از این تست ها وجود دارد.شما می توانید با پرداختن به سوالات هوش، معماها، تصاویر پرسشی و … مغز خود را به فعالیت وادار کنید. فعالیت مغز می تواند در کهنسالی از بروز بیماری های مربوط به حافظه و مغز جلوگیری کند. چشمک این زمینه را فراهم کرده تا هر روز زمان کمی را به تمرین و ورزش مغز بپردازید.

شاید برایتان جالب باشد:

تست قدرت تمرکز:97٪ افراد نمی توانند حرف P را در این تصویر پیدا کنند!؟

آزمون دقت ذهن: با یافتن سگ در میان گاوها قدرت تمرکز خود را محک بزنید!

دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟ با این تست آینده تان را کشف کنید!

آزمون قدرت ذهن: آیا توانستید با یک نگاه، چهره مخفی تصویر را ببینید!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =

دکمه بازگشت به بالا