;
زندگیخانواده و زناشویی

ابراز عشق مرد به زن: مرد باید ۷ نوع عشق به همسرش داشته باشد!

زمانی که مردی زنی را برای همسری انتخاب می کند و با او همراه می شود، بدون تردید او را دوست دارد. نسبت به او احساس خاص و متفاوت دارد. با این حال مردان در بسیاری از مواقع، این احساس خاص، دوست داشتن و علاقه خود را نمی توانند زبانی ابراز کنند. یا ممکن است در اوایل رابطه یا ازدواج بهترعمل کنند و گاهی دوست داشتن های خود را نسبت به همسرش ابراز کنند. اما پس از گذشت زمان آن ها فراموش می کنند که باید هراز چند گاهی عشق خود را به همسر خود ابراز کنند. شاید مردان فکر می کنند که زنان خودشان عشق و علاقه آن ها را می دانند و نیازی به گفتن ندارند. با وجود این که ممکن است زنی علاقه همسرش را بداند ولی دوست دارد، همسرش در موقعیت های مختلف علاقه اش را نشان دهد. بنابراین در بخش خانواده و زناشویی چشمک به ابراز عشق مرد به زن پرداخته شده است.

بیشتر بخوانید: مرد مورد علاقه زنان این ۱۵ ویژگی خاص را دارد!

۱.عشق عاطفی

شوهر باید از جملات عاشقانه و محبت آمیز برای ابراز عشق خود به همسرش استفاده کند. «برخیز، عشق من، زیباروی من، و بیا! ای کبوتر من… بگذار صورتت را ببینم، بگذار صدایت را بشنوم. زیرا صدای تو شیرین و چهره تو دوست داشتنی است» هیچ زنی وجود ندارد که دوست نداشته باشد شوهرش این طور با او صحبت کند.

ابراز عشق مرد به زن

۲.عشق فکری

ابراز عشق مرد به زن، یک شوهر مهربان با مهربانی همسرش را متقاعد می کند که از نظر او، همسرش مهمترین فرد در جهان است. آیا همسرتان می داند که شما بیش از هر چیز برای او ارزش قائل هستید؟ عشق فکری همچنین به معنای درگیر کردن ذهن همسرتان است. بسیاری از مردان با گفتگوی متفکرانه، جذاب، قلب همسر خود را به دست می آورند و برای همیشه او را با خود همراه می کنند. همسر شما باید بداند که شما همیشه به او فکر می کنید و مدام به یادش هستید.

۳.عشق فیزیکی

در ابتدایی ترین سطح، شوهر با عشق فیزیکی تلاش می کند تا نیازهای جسمانی همسرش را برآورده کند. مردی که تصمیم می گیرد به نیازهای جسمی همسرش توجه نکند، یعنی او را دوست ندارد. در عین حال، مردان باید به همسران خود کمک کنند تا بهترین حس را نسبت به ظاهر و بدن خود داشته باشند. در واقع عشق جسمانی هم ممتنع است. همسر شما برای دریافت تعریف و تمجیدهای صمیمانه و مداوم، نیازی به یک سوپرمدل ندارد. عشق فیزیکی باید منحصر به فرد باشد. نگاه دوم به زنان دیگر نباید وجود داشته باشد. خلاصه هر مردی باید تلاش کند تا همسر خود را راضی نگه دارد.

بیشتر بخوانید: اختلافات زناشویی: ۱۰ تکنیک طلایی برای حل اختلافات زن و شوهر

۴.عشق معنوی

ابراز عشق مرد به زن، مردان تمایل دارند وظیفه مدار باشند. اما اغلب یکی از بزرگترین مسئولیت های خود را نادیده می گیرند. آن بی توجه به خیرخواهی وابستگان به خصوص همسر است. همسر شما ممکن است فرد خیرخواه و دارای روح لطیفی باشد. او انتظار دارد شما هم از خیرخواهی و افکار زیبای انسان دوستانه او را دوست داشته باشید. هرچه مشغله داشته باشید، حتما باید همسر تان را در مراسم های معنوی مانند برگزاری دعا یا رفتن به مکان های معنوی همراهی کنید. با این حرکت تان، همسرتان متوجه می شود که احساسات معنوی او را دوست دارید و به آن احترام می گذارید.

ابراز عشق مرد به زن

۵.عشق رابطه ای

برای زوج‌هایی که فرزند دارند، عشق رابطه‌ای ممکن است به این معنا باشد که شوهر از همسرش در برابر «نزدیک‌ترین خویشاوندان» محافظت کند. برای تنبیه کودکان به دلیل بی احترامی به مادر، سریع و محکم عمل کند. در برابر مخالفت با او در مقابل بچه ها مقاومت کند. در صورت لزوم به او «مرخصی» بدهید. از او بخواهید در خارج از خانه با دوستانش گردش و تفریح برود. به او کمک کنید تا روی دوستانی که برای او بهترین هستند تمرکز کند و با آن ها وقت بگذاراند.

۶.عشق واقع بینانه

در شکست های همسرتان مهربان باشید. او باید بداند که شما او را دوست دارید حتی اگر از گناه او ناراحت باشید. قدردان باشید که او با شما متفاوت است. یک شوهر مهربان، همسرش را هدیه خداوند به او می‌بیند، حتی اگر او کامل نباشد.

۷.عشق حمایتی

ابراز عشق مرد به زن، اگر بزرگ‌ترین خواسته زن این است که همیشه شوهرش در کنار او باشد، یک شوهر مهربان به همسرش کمک می‌کند تا این خواسته او تامین شود. در واقع زن انتظار دارد تا در شرایط سختی و دشواری حمایت همسرش را داشته باشد. همسرش او را در هیچ شرایط دشوار تنها رها نکند بلکه همیشه مادی و معنوی در کنار او باشد. تا او خود را در بحران های زندگی تنها احساس نکند.

بیشتر بخوانید: مردی که این ۱۰ ویژگی را دارد مناسب برای ازدواج است

 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. خیلی خب،حالا این مرد کی وقت میکنه برای زندگی خودش هم کمک کنه و وقت بزاره؟یعنی این مرد دیگه هیچ لحظه ای را نمیتواند خود واقعیش و یا برای خودش زندگی کند.همش برای اون زندگی کند.دوما به نظرت با این همه فشار مالی و عصبی به نظرت در مردهای ما احساس میمونه؟عاطفه میمونه ک برای همسر خرج کند؟اتفاقا چیزایی ک گفتی را باید خانما انجام بدن،مرده صب تاشب سگدو بزنه بخاطر چندر قاز پول و بعد خسته و کوفته و عصاب بیاد این فیلم هارا بازی کنه؟شاید فقط یه شب بتونه،اتفاقا مرد به این رفتارا از سوی همسر شدیدا احتیاج دارد تا اعصب روان مردو آرام کنه و برای ادامه زندگی و خرج مخارج سنگین،شوهرش را تشویق کنه. کل گفته هاتون چرتوپرت بود جز یکی دوتاش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا