;
زندگیخانواده و زناشویی

مرد مورد علاقه زنان این ۱۵ ویژگی خاص را دارد!

این یک واقعیت غیرقابل انکار است که یافتن مردان خوب دشوار است. زیرا مردان زیادی ممکن است ایده آل برای ازدواج نباشند. حتی شاید مردی بسیار ثروتمند، معروف و تحصیل کرده باشد اما با آن هم برای ازدواج فرد مناسبی نباشد. با وجود مهم بودن این ویژگی ها، مرد مورد علاقه زنان باید یک سری ویژگی های دیگری مثل شجاعت، صداقت، وفادای و سازگاری داشته باشد. اگر مردی فاقد این ویژگی ها باشد نمی تواند برای ازدواج گزینه خوبی باشد. بنابراین در این مطلب از سری مطالب خانواده و زناشویی به ویژگی های مرد مورد علاقه زنان می پردازیم. وجود برخی خصوصیات خاص در مرد باعث می شود که زنی او را دیوانه وار دوست داشته باشد.

بیشتر بخوانید: ویژگی های مردان بد: مردی با این ۱۴ ویژگی مناسب ازدواج و دوستی نیست!

۱.شجاعت

شجاعت از تحسین برانگیزترین خصوصیات مرد مورد علاقه زنان است. یک مرد خوب باید خودانگاره و عزت نفس خوبی داشته باشد. او معتقد است که لایق بهترین ها در زندگی است و به دستاوردهای متوسط ​​رضایت نمی دهد. او به طور مداوم رویاهای خود را دنبال می کند، حتی در مواجهه با شک و تردید و ناامیدی ها ادامه می دهد. یک مرد خوب از ملاقات با افراد جدید و تجربه فرهنگ های جدید نمی ترسد. او با جسارت به زنان، دوستان، خانواده و همکارانش نزدیک می شود و جرقه گفتگوهای سازنده را می زند.

۲.مهارت های گوش دادن

یک قانون مهم در ارتباط وجود دارد که شما باید ۲۵ درصد از مواقع صحبت کنید و ۷۵ درصد اوقات گوش دهید. یک مرد خوب نه تنها این قانون را درک می کند، بلکه سعی می کند بر اساس آن زندگی کند. شنونده عالی بودن یک عامل مهم در توسعه روابط است، به ویژه در هنگام مشاجره های شدید. فرقی نمی کند که فکر می کند حق با اوست یا اشتباه می کند. یک مرد خوب همیشه وقت خود را صرف گوش دادن به حرف های طرف مقابل می کند و فقط زمانی صحبت می کند که زمان مناسب باشد. وقتی صحبت می‌کند، با صدایی آرام این کار را انجام می‌دهد که موقعیت را به‌جای برافروختن آن آرام می‌کند.

۳.ابتکار عمل

ابتکار عمل شخصی یکی دیگر از ویژگی های مرد مورد علاقه زنان است. مرد باید میل و انگیزه داشته باشد تا بخواهد اتفاقات را رقم بزند. او منتظر نیست که به او گفته شود چه باید بکند، چه در رابطه یا در یک محیط گروهی. درعوض، او به راحتی توپ را در حرکت می چرخاند و در نتیجه باعث الهام بخشیدن به عمل در دیگران می شود.

۴.صداقت

صداقت یک اصطلاح بسیار گسترده است اما شما می دانید که یک مرد فقط با صرف چند روز با آنها صادق است. یک مرد خوب قدردان این است که گاهی ممکن است حقیقت به او صدمه بزند. با این حال، او حاضر است ریسک کند و با شریک زندگی خود صادق باشد حالا نتیجه هر چه باشد. بنابراین صادق بودن مرد بسیار مهم است.

مرد مورد علاقه زنان

۵.وفاداری

وفاداری به دو صورت است. اولا مرد باید بتواند به وعده های خود عمل کند. وقتی می‌گوید ساعت سه شما را می‌برد و ساعت ۴:۰۰ حاضر می‌شود، باید آنقدر مهربان باشد که تاخیر را توضیح دهد. دوم این که مرد باید به رابطه وفادار باشد. او نمی تواند ادعا کند که مرد شماست در حالی که هنوز چشمش به زنان دیگر است.

بیشتر بخوانید: 15 نشانه قطعی که همسرتان، یک مرد خوب و کاملاً عاشق شماست؟

۶.فروتنی

عشق پاسخی است که خودشکوفایی نباید به تنهایی اتفاق بیفتد. یک مرد خوب خود را با تمجید و ستایش پر نمی کند. در عوض به دیگران اجازه می دهد او را تحسین کنند. صرف نظر از این که چقدر تحصیل کرده، ثروتمند یا موفق است، او نسبت به شما، والدین، دوستان و همکارانش فروتن باقی می ماند.

۷.سازگاری

خیلی خوب است که برای آینده ای روشن برنامه ریزی کنید. با این حال، همه چیز همیشه مطابق انتظارات ما نخواهد بود. یک مرد خوب باید این واقعیت را بهتر از هر کس دیگری درک کند. اما قدردانی از واقعیت کافی نیست. حتی وقتی همه چیز آنطور که او انتظار داشت پیش نمی رود، مرد باید با موقعیت جدید خود سازگار باشد. از دست دادن شغل نباید منجر به فروپاشی روانی او شود و باید بتواند با شرایط مختلف خود را سازگار کند.

۸. پول

یک مرد خوب با بودجه زندگی می کند و فرهنگ قوی پس انداز برای آینده را به کار می گیرد. او برای این که به شما ثابت کند که برایش اهمیت دارید، همواره به فکر تامین مسایل مالی است. خوب است که هر چند وقت یکبار به شما هدیه بدهد. اما انجام این کار باید از عشق و قدردانی او برای دوستی شما الهام گرفته شود، نه میل به خودنمایی.

۹.حس شوخ طبعی

آیا او خودش را خیلی جدی می گیرد؟ آیا وقتی شما یک شوخی ظریف در مورد او می کنید، ناراحت می شود؟ اگر این کار را می کند، پس احتمالا مرد مناسب شما نیست. یک مرد ایده آل باید راهی برای خنداندن شما داشته باشد، به خصوص زمانی که در شرایط پرتنشی هستید. در واقع مرد مورد علاقه زنان باید شوخ طبع باشد

۱۰.او با بی عدالتی اجتماعی مبارزه می کند

مرد خوب با دیدن یک بی عدالتی اجتماعی بی تفاوت نمی نشیند. او باید پیش برود و به هر طریقی که می تواند با آن مبارزه کند، حتی اگر به معنای به خطر انداختن جانش باشد. این از نجات یک زن دیگر از یک رابطه توهین آمیز گرفته تا سخن گفتن علیه رهبری ضعیف… متغیر است.

بیشتر بخوانید: مردی که این ۱۰ ویژگی را دارد مناسب برای ازدواج است

مرد مورد علاقه زنان

۱۱.تفکر جمعی

افراد درونگرا، از انجام کارها به تنهایی لذت می برند. با این حال، یک مرد بزرگ باید درک کند که تلاش های جمعی سود بیشتری نسبت به پیگیری های فردی دارد. حتی زمانی که او در یک محیط تیمی است، نباید بخواهد برای رضایت شخصی خود از دیگران پیشی بگیرد. در عوض، او باید به پیروزی کل تیم افتخار کند.

۱۲.هوش هیجانی

یک مرد از نظر عاطفی هوش هیجانی بالایی دارد. قبل از این که به هر موقعیتی واکنش نشان دهد، ابتدا خود را جای طرف مقابل می گذارد. به عنوان مثال، او متوجه می شود که چه زمانی باید یک شوخی را انجام دهد و زمانی که این کار را انجام ندهد. او همچنین سعی می کند از مطرح کردن موضوعاتی که احتمالاً باعث درگیری و اختلاف در رابطه می شود، اجتناب کند.

۱۳.احساس سلامت جسمانی

این یک اصطلاح گسترده است که شامل تمام فعالیت هایی می شود که سلامت و تندرستی کلی شما دو نفر را ارتقا می دهد. یک مرد خوب این جمله ایرلندی را می فهمد که “بهتر است به قصاب پول بدهید تا دکتر.” به این ترتیب، او رژیم غذایی آگاهانه را تمرین می کند و یک برنامه تمرینی قوی دارد. نه تنها برای خودش بلکه برای شما هم.

۱۴.اعتدال

همه چیز در زندگی زمانی معنادارتر می شود که در حد اعتدال انجام شود. اگر او اهل مهمانی یا گردش با دوستانش باشد خوب است. با این حال، او باید همه این ها را با اعتدال و خویشتن داری انجام دهد. به علاوه حتی زمانی که با دوستانش درگیر مشاجره شدید است، او نباید خیلی سریع وارد درگیری شود.

۱۵.اهداف بالاتر

یک مرد خوب برده منطقه راحتی نیست. در حالی که او به خاطر آنچه زندگی به او داده است ابراز قدردانی می کند، همیشه مشتاق است تا موقعیت خود را ارتقا دهد. او رویاهای بزوگی دارد و برای رسیدن به آن تلاش می کند. او فقط مشتاق یک خانواده شاد، خانه بزرگ یا ماشین شیک نیست. همچنین مایل است دوستان، اقوام و همکارانش را به موفقیت برساند. در واقع مرد مورد علاقه زنان برای رفاه همه اطرافیانش فکر می کند.

بیشتر بخوانید: شوهرت تنبله؟ ۱۲ بهترین راه برای جدا کردن او از کاناپه !

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا