;
تفریح و سرگرمی

فقط یه نابغه میتونه “بابانوئل قلابی” را که در واقع یک دزد است را شناسایی کند!

آزمون شناخت بابانوئل دزد: آنچه که در آزمون شناسایی بابانوئل دزد شما باید به آن پاسخگو باشید، شناسایی واقعیت تصویر و شناسایی دزد است. در تصویر بابانوئلی که قلابی و دزد است را شناسایی کنید. باید بدانید که بسیاری از سوالات هوش تصویری به گونه ای طراحی می شوند که شما برای پاسخگویی نیاز دارید از دقت، تمرکز، بینایی و نیز قوه تحلیل و منطق خود استفاده کنید. همین مسئله باعث می شود که مغز شما فعال تر شود. افزایش فعالیت مغزی می تواند در بلند مدت هم سلامت مغز شما را تضمین کند و هم در رشد مهارت ها و توانائی های شناختی نقش اصلی دارند. لذا می بایست با آزمون های تصویری بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

پژوهشگران معتقدند که بسیاری از بیماری هایی که مربوط به سلامت مغز می باشد به دلیل نوع تغذیه و کم تحرکی این عضو مهم بدن می باشد.اکر تحرک مغز و نوع تغذیه مناسب نباشد، در سنین کهنسالی و میانسالی بیماری هایی نظیر فراموشی، آلزایمر و … ممکن است انسان را درگیر کند. بر همین اساس آزمون شناخت بابانوئل دزد از جمله آزمون هایی است که می تواند به خوبی ذهن و مغز شما را به فعالیت مثبت وادار کند. پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناخت بابانوئل دزد همراه باشید.

شاید بپسندید:داستان ضرب المثل دست کسی را توی حنا گذاشتن!

آزمون شناخت بابانوئل دزد

سازنده و طراح آزمون شناخت بابانوئل دزد معتقد است که این آزمون آنقدر پیچیده و چالشی است که تاکنون تنها 26 درصد از اشتراک کنندگان توانسته اند آن را در مدت 4 ثانیه رمزگشایی و پاسخ دهند. به واقع فقط یک نابغه دارای هوش بالا می تواند این معما را حل کند. بنابراین اگر ضریب هوشی بالایی دارید، در کمتر از 4 ثانیه قادر خواهید بود این چالش تصویری را حل کنید.

باید گفت که تنها افرادی که تجزیه و تحلیل منطقی خوبی انجام می دهند، قادر خواهند بود به این معمای تصویری مشکل پاسخ صحیح بدهند. بر همین اساس ماموریت امروز آسان نخواهد بود، چرا که با تمرکز خوب می‌توانید در اولین تلاش پیروز شوید. به توانایی های خود اعتماد کنید.

در تصویر آزمون شناخت بابانوئل دزد، شما دو بابانوئل را می بینید. نکته عجیبی در تصویر وجود ندارد، اما اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که یکی از این دو بابانوئل، اصلی نیست و دزدی است که تصمیم دارد در شب سال نو از خانه ها سرقت کند. این فرد را شناسایی کنید. برای رمزگشایی فقط 4 ثانیه فرصت دارید تا دزد  را پیدا کنید. زمان شما آغاز می شود.

شاید بپسندید: چیستان جالب: آن چیست که جز حضرت آدم همه آن را خورده اند!؟

آزمون شناخت بابانوئل دزد

شاید بپسندید: کدومیک از این خانمای عصبانی، همسر مرد جوانه!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: چیستان: خطرناک و وحشی است اما اگر وارونه اش کنید رام می شود!

.

.

.

.

شاید بپسندید: میخای خودت و اطرافیانت رو بهتر بشناسی، پس این تست شخصیت رو از دست نده!

پاسخ آزمون شناخت بابانوئل دزد

زمان به پایان رسید. چطور گذشت؟ امیدواریم آزمون شناخت بابانوئل دزد را پشت سر گذاشته باشید، زیرا تنها از این طریق می توانید با غلبه بر تمرینات تصویری پیچیده شبیه ازمون امروز، خود را به عنوان یک “نابغه” معرفی کنید. لذا تلاش دوم را در اختیار شما قرار می دهیم.

احتمالاً بپسندید: فقط تیزبین ها می توانند 3 تفاوت تصویر دختر در حال خرید را شناسایی کنند!

.

.

.

 

احتمالاً بپسندید: با 4 حرکت چوب کبریت، 2 مربع ایجاد کنید، به طوری که یکی از آنها درون دیگری باشد!؟

 

 

 

 

 

شاید بپسندید:آیا تفاوتی بین دو تا تصویر دخترک را می بینی! | فقط آدمای تیز متوجه 3 تفاوت میشن!

جواب آزمون شناخت بابانوئل دزد: برخی بابانوئل سمت چپ را دزد معرفی کرده اند. اما اگر دقت کنید فرد سمت راست به آرامی در زده است و سپس با دقت گوش خود را به در نزدیک کرده است تا ببیند آیا در خانه کسی حضور دارد یا خیر!؟ لذا او دزدی است که تصمیم دارد خانه هایی که کسی در آن ها حضور ندارد را خالی کند. شما چه فکر می کنید؟ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

شاید بپسندید: چشمان تیزبین و عقابی می تواند گربه استتار شده تصویر را شناسایی کند!

شناسایی بابانوئل دزد

امیدوارم از آزمون شناخت بابانوئل دزد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یکی از گربه ها یه تفاوت جزئی با بقیه داره که فقط یه تیزبین متوجه میشه

 

 

 

 

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید:اگه سیب متفاوت رو تو یه نگاه تشخیص بدی، دقت و دیدت عالیه!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت سلمان کر و شعبان کر از مثنوی معنوی

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگه باهوشی باید تو یه نگاه، چیزی که این تصویر کم داره رو شناسایی کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود

با به دست آوردن مقادیر عددی اشکال هندسی و حل آخرین معادله،ثابت کن ضریب هوشی‌ات بالاست!

صاحب اسب کیه!؟ | اگه تو یه نگاه متوجه بشی، آخر باهوشایی!

 فقط یه چشم تیزبین میتونه گربه رو بین جمعیت شناسایی کنه!

چیستان: آن کدام میوه است!؟ میوه ای که دو حرف اولش یک عدد دو رقمی است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا