;
فرهنگ و هنر

جدیدترین عکس همسر و فرزند هادی حجازی فر+بیوگرافی

هادی حجازی فر (زادهٔ ۳۱ خرداد ۱۳۵۵) بازیگر و فیلم‌ساز نام آشنا است. او دانش‌آموختهٔ رشتهٔ کارشناسی نمایش عروسکی از پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و ورودی سال ۱۳۷۷ این دانشگاه است.در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با بیوگرافی و عکس های جدید هادی حجازی فر در خدمت شما هستیم.

شاید بپسندید: تغییر چهره فریبا نادری قبل و بعد از عمل زیبایی+اصلا آدم دیگه ای شده!

بیوگرافی هادی حجازی فر

او بازیگری را در دورهٔ دانشجویی با بازی در مزرعه پدری (۱۳۸۳) آغاز کرد و در دههٔ بعد نقش اصلی فیلم‌های محمدحسین مهدویان، ایستاده در غبار (۱۳۹۴)، ماجرای نیمروز (۱۳۹۵)، لاتاری (۱۳۹۶) و ماجرای نیمروز: رد خون (۱۳۹۷) را گرفت. او برای بازی در ماجرای نیمروز نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر شد. او در مجموعهٔ تلویزیونی پوست شیر (۱۴۰۱) نقش متفاوت‌تری از آثار قبلی‌اش را ایفا کرد.

احتمالا بپسندید: چهره متفاوت مارال بنی آدم در نقش پروین اعتصامی+عکس و بیوگرافی

هادی حجازی فر

حجازی‌فر در سال ۱۴۰۰ نخستین فیلم خود، موقعیت مهدی را نویسندگی و کارگردانی کرد و در آن افسر نظامی مهدی باکری در جنگ ایران و عراق را به تصویر کشید. این فیلم در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت ۱۴ جایزه شد که پنج جایزه شامل سیمرغ بلورین بهترین فیلم را کسب کرد. او همچنین یکی از نویسندگان فیلم آتابای (۱۳۹۸) به کارگردانی نیکی کریمی بود.

شاید بپسندید: ۱۴ حقیقت جالب در مورد حبیب لیسانسه ها (هوتن شکیبا) از زبان خودش + بیوگرافی و عکس

هادی حجازی فر

شروع بازیگری هادی حجازی فر

از سال ۱۳۷۰ وقتی ۱۵ ساله بود در شهر خوی آذربایجان غربی فعالیت هنری خود را با تئاتر دانش آموزی شروع کردند و با نمایش فریاد تا نهایت در جشنواره کشور انتخاب شدند. هادی حجازی فر در مدت کوتاه در سال۹۶-۱۳۹۵ بسیار موفق عمل کرده و نامش در بهترین و جنجالی ترین فیلم ها دیده شده است.هادی حجازی فر در مزرعه پدری بازی کرد و مدتی دیده نشد تا اینکه در سریال ایستاده در غبار در نقش احمد متوسلان بازی کرد و نامش و چهره اش به یکی از چهره های مطرح سینما تبدیل شد.

شاید بپسندید: اوس موسی پایتخت در زندگی واقعی چقدر شیک و با کلاسه+عکس های خانوادگی

هادی حجازی فر

هادی حجازی فر با بازی در فیلم هایی مانند لاتاری ، دارکوب و ماجرای نیمروز چهره ای مشهور در سینمای ایران محسوب می شود. استارت موفقیت و شهرت هادی حجازی فر با ( ماجروی نیمروز ) زده شد. هادی حجازی فر علاوه بر بازیگری کارگردانی را نیز شغل اصلی خودش می داند.

بیشتر بخوانید: جدیدترین عکس های مریم اوزرلی در جشن تولد دخترش+دخترش کولاک کرد!

هادی حجازی فر

ازدواج و همسر هادی حجازی فر

همسر هادی حجازی فر بازیگر موقعیت مهدی، یکی از همکلاسی های او در دانشگاه بود که به بهانه همکاری در سریالی که برای شبکه ارومیه در حال تولید بود، باهم بیشتر آشنا شده و در نهایت در  سال 1383 ازدواج کردند. حاصل زندگی مشترک آنها پسری به نام هامون است.

شاید بپسندید: عکس های 30 سالگی بازیگر نقش عیسی کوچولو در سریال خواب و بیدار | چه گل پسری شده!

بیشتر بخوانید: مجریان صدا و سیما و همسران آنها+عکس و بیوگرافی

هادی حجازی فر

بیشتر بخوانید: عکس تغییر چهره بازیگر نقش کریم پسر ناصر قصاب در سرزمین مادری|چقدر خوش تیپ و بزرگ شده!

برایتان جالب خواهد بود

شاید بپسندید: لباس دانش آموزان در کشورهای مختلف + بخش پایانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 11 =

دکمه بازگشت به بالا