;
فرهنگ و هنر

تغییر چهره ۷ بازیگر زن مشهور ایرانی+تصاویر

تغییر قیافه بازیگران ایرانی: سایت برترین‌ها نوشت: رابعه اسکویی بازیگر شناخته شده ی تلویزیون تصاویر جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرده که واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشته است. به بهانه انتشار تصاویری از تغییر چهره رابعه اسکویی، برخی بازیگران زن ایرانی که ناگهان تغییر قیافه داده‌اند را مورد بررسی قرار داده‌ایم.در ادامه این مطلب بخش فرهنگ و هنر مجله خبری چشمک در مجموعه فیلم و سریال با مطلب تغییر قیافه بازیگران ایرانی همراه باشید.

احتمالا بپسندید: لعیا زنگنه در آستانه 58 سالگی به همراه دخترش | انگار مادر و دختر هم سن و سال هم هستند!

تغییر قیافه بازیگران ایرانی

به بهانه انتشار تصاویری از تغییر چهره رابعه اسکویی، برخی بازیگران زن ایرانی که ناگهان تغییر قیافه داده‌اند را مورد بررسی قرار داده‌ایم. این تصاویر از تغییر چهره ی فراوان این بازیگر ۵۷ ساله حکایت دارد.

شاید بپسندید: مهران رجبی بازیگر سه در چهار در نقش سیروس+بیوگرافی و تصاویر شخصی همسر و فرزندان

تغییر قیافه بازیگران ایرانی

رابعه اسکویی

به نظر می رسد این تصاویر مربوط به یک پروژه ی جدید باشند، اما او خود توضیحی در این خصوص ارائه نکرده است.

بیشتر بخوانید: لباس دانش آموزان در کشورهای مختلف + بخش سوم

تغییر قیافه بازیگران ایرانی

رابعه اسکویی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران که پس از یک مهاجرت ناموفق به ایران بازگشت در آستانه ۶۰ سالگی جوانتر از همیشه شده و اکنون با چهره ای تازه ای که از خود به اشتراک گذاشته است، همه را شوک زده کرده.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تصویر سام درخشانی و بچه هاش با تغییرات شوکه آور+عکس

تغییر قیافه بازیگران ایرانی

در ماه های گذشته هم تصاویری از رابعه اسکویی منتشر شده بود که کاهش وزن چشمگیر او در آن ها مشهود بود و مورد توجه کاربران و رسانه‌ها قرار گرفت.

شاید بپسندید: عکس های 30 سالگی بازیگر نقش عیسی کوچولو در سریال خواب و بیدار | چه گل پسری شده!

رابعه اسکویی

این روزها عمل‌های زیبایی بسیار رایج‌تر از سال‌های پیش شده‌اند. در میان هنرپیشه‌های زن هم کم نیستند کسانی که با سپردن خود به این دست از اقدامات و عمل‌های زیبایی از چهره قبلی‌شان فرسنگ‌ها فاصله گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: مجریان صدا و سیما و همسران آنها+عکس و بیوگرافی

بهاره رهنما

بهاره رهنما از بازیگرانی است که با تزریق چربی و اقدامات زیبایی کم‌تهاجمی، تغییر چهره بسیار شدیدی داشته است. این موضوع باعث شده که بار دیگر این بازیگر پرسروصدا به صدر اخبار برگردد. بسیاری از افرادی که مشهورند و موردتوجه، مدام درگیر ظاهرشان هستند و به نظر می‌رسد که نمی‌خواهند آنچه بخش عمده‌ای از شهرتشان را مدیونش هستند (ظاهر و چهره‌شان) زود از دست بدهند. رعایت روتین‌های پوستی و مراقبت‌های مختلف از آن بسیار مطلوب است اما اینکه چهره از این رو به آن رو شود، چه؟

شاید بپسندید: خانه ساده اما لوکس بهاره افشاری که نشون میده سلیقه اش عالیه+عکس

بهاره رهنما

شهره سلطانی

سلطانی از بازیگران قدیمی سینما و تلویزیون است که با ورود به میانسالی کمتر نقش‌آفرینی می‌کند. علاوه بر رخوتی که به جان دنیای تصویر در ایران افتاده است، بازیگران زن در سنین میانسالی کم‌کارتر هم می‌شوند. این موضوع فقط مخصوص ایران نیست و تقریبا تبعیضی است که در کل دنیا بر زندگی زنان هنرمند جاری می‌شود. واقعیت این است که دنیای تبلیغات که در پشت صحنه سینما حضوری پررنگ دارد، آنچنان به تصویرکشیدن داستان‌های واقعی، شخصیت‌های مختلف و فیلم‌های فاخر علاقه ندارد.

بیشتر بخوانید: عکس تغییر چهره بازیگر نقش کریم پسر ناصر قصاب در سرزمین مادری|چقدر خوش تیپ و بزرگ شده!

شهره سلطانی

از همین رو است که زوال بازیگران زن خیلی سریع‌تر از آنچه که باید رخ می‌دهد و با گذر از اوج جوانی دیگر نقش‌های اندکی برایشان موجود است. سلطانی اما دوباره نگاه‌ها را به خود جلب کرده است؛ نه به واسطه بازی در فیلم‌ها و سریال‌ها بلکه به‌خاطر اقدامات زیبایی که انجام داده و چهره‌اش را دگرگون کرده است. به نظر می‌رسد که تغییرات صورت شهره سلطانی بسیار مطلوب و زیبا بوده و باعث شده که شاداب‌تر از همیشه به نظر برسد.

الهام حمیدی

حمیدی صاحب یکی از معصوم‌ترین چهره‌های سینما و تلویزیون ایران بود. او که با ایفای نقش دخترانی محجوب و همسو با عرف جامعه در آثار تلویزیونی به شهرت رسید، چندسالی است که در هیچ فیلمی دیده نمی‌شود. او هم به صف بازیگرانی پیوسته که از جراحی‌های زیبایی استقبال می‌کنند و چهره‌اش در طول این سال‌ها بسیار عوض شده است. هرچند که حمیدی از زنان زیبای دنیای تصویر است اما دیگر معصومیت صورتش در گذشته را در ظاهر او نمی‌بینیم.

الهام حمیدی

تغییرات چهره او خوب یا بد باعث شده که شباهت زیادی با سال‌های جوانی‌اش نداشته باشد. نظرتان درباره این سبک از عمل‌ها چیست؟ کسانی که زیبایی طبیعی دارند به تزریق ژل، چربی و بوتاکس نیازمندند؟ در واقع، برای از بین‌بردن رد زمان و مقابله با پیری باید چهره و صورتشان را به دست تغییرات بسپارند یا نه؟

مرجانه گلچین

گلچین از آن بازیگران غریزی است که با بهره‌مندی از استعدادهای هنری ذاتی مختلف از عهده پیش‌برد امور گوناگون برمی‌آید. برای مثال، همین چند سال پیش بود که برای نخستین‌بار با ایفای نقش طنزی در سریال «بزنگاه» دوباره به صحنه بازگشت و نشان داد که علاوه بر نقش‌های درامی که در سال‌های دهه شصت با آنها پرکار بود در طنز هم توانمند است. گلچین صدای خوبی دارد و سابقه‌اش در تئاتر هم قابل‌توجه است. او هم این روزها تغییرات چهره زیادی را پشت سر گذاشته است. به نظر می‌رسد که رواج عمل‌های زیبایی و تغییرات چهره با تزریقات مختلف دامان زنان و مردان زیادی از این سرزمین را گرفته است.

تغییر قیافه بازیگران ایرانی

گلچین از آن دست افرادی است که این تغییرات به‌شدت چهره‌اش را عوض کرده‌اند. البته حضور او در تبلیغات یک آرایشگاه هم به این تغییرات دامن زده است. در واقع، پشت آن همه آرایش سنگین و گریم، امکان قضاوت درباره تغییرات ناشی از اقدامات زیبایی و تزریق‌ها کمی دشوار است. در هر حال، خروجی تغییرات مرجانه گلچین نمره خوبی می‌گیرد چون ظاهرش را بهتر از قبل کرده‌ است.

نفیسه روشن

برخی از هنرپیشه‌ها پیش از آنکه به‌واسطه هنر و نقش‌آفرینی‌هایشان معروف شوند، به‌واسطه داستان‌ها و حواشی زندگی‌شان بر سر زبان‌ها می‌افتند. سال‌ها از حضور نفیسه روشن در اثری قابل‌اعتنا هم می‌گذرد اما همچنان درمیان اخبار زرد، ردپایی از او می‌بینیم. این حضور قوی در دنیای حاشیه و جنجال را هم مدیون فضای مجازی است که بستری برای شکل‌گیری اخبار نه‌چندان مهم هم به‌شمار می‌رود. روشن در این سال‌ها تغییرات چهره زیادی داشته است. تقریبا اثری از سادگی پیشین چهره‌اش وجود ندارد و هرچند خوش‌قیافه است اما دیگر شبیه گذشته‌هایش نیست.

تغییر قیافه بازیگران ایرانی

فلور نظری

فلور نظری هم از آن دست هنرپیشه‌هایی است که با ایفای چند نقش مشهور از جمله حضور در سریال «خانه‌به‌دوش» در ذهن مخاطبان ماندگار شد. او هم که از کم‌کارهای سال‌های اخیر است، تغییرات چهره زیادی را تجربه کرده است. چهره نظری هیچ شباهتی به گذشته‌اش حتی در دو سه سال قبل ندارد و به نظر می‌رسد که اتفاقات و عمل‌های مختلفی را تجربه کرده است.

تغییر قیافه بازیگران ایرانی

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا