;
تفریح و سرگرمی

مقدار عددی گربه ها را پیدا کن | ریاضی‌ات چقدر خوبه!؟

سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها: مهارت های ریاضی خود را آزمایش کنید و ارزش هر گربه، یعنی گربه تپل، صورتی و طوسی را قبل از 15 ثانیه پیدا کرده و معادله آخر را حل کنید. در این مطلب از سری مطالب بخش سرگرمی چشمک یک مسابقه جالب و سرگرم کننده وجود دارد که مهارت های ریاضی شما را آزمایش می کند. این آزمون برای قوی ترین افراد در ریاضی در نظر گرفته شده است و به شما این امکان را می دهد که در حین سرگرمی، دانش خود را به کار ببندید. با مجله خبری چشمک و سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها همراه باشید.

قانون ساده است: شما باید ارزش عددی گربه تپل، صورتی و طوسی تصویر را پیدا کنید. برای این چالش ریاضی محرک آماده شوید و منطق خود را امتحان کنید. آیا آماده کشف رازهای پشت این پازل ها هستید؟ این پازل از بسیاری جهات هیجان انگیز است. نه تنها به شما کمک می کند تا مهارت های ریاضی خود را توسعه دهید، بلکه یک راه سرگرم کننده برای گذراندن زمان است. این بازی برای همه قابل دسترسی است، فقط باید اصول اولیه عملیات ریاضی را بدانید. مطمئن باشید، عملیات مورد استفاده ساده است: جمع، تفریق، ضرب و تقسیم. با این حال، زمان موجود را دست کم نگیرید.

شاید بپسندید: با دلیل بگو کی تو هواپیما مخ اش تاب خورده و در حماقت رو دست نداره!؟

سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها

برای حل این معمای مجله خبری چشمک فقط 15 ثانیه فرصت دارید. برای یافتن ارزش هر گربه از سرعت و دقت در محاسبات خود استفاده کنید. بنابراین، آیا آماده هستید که این چالش را قبول کنید و مهارت های ریاضی خود را امتحان کنید؟ چگونه می توان ارزش هر گربه را پیدا کرد؟ برای حل این معما، اتخاذ یک رویکرد روشمند ضروری است. مهمتر از همه، وقت بگذارید و بیانیه را با دقت بخوانید تا به طور کامل زمینه را درک کنید.

سپس، توالی منطقی بین عناصر ارائه شده را تجزیه و تحلیل کنید. از توانایی های فکری خود برای فهمیدن معنی اعداد موجود در پازل استفاده کنید. مرحله به مرحله پیش بروید و ابتدا به دنبال واضح ترین ارزش ها باشید. هنگامی که یک مقدار را شناسایی کردید، سعی کنید همان استدلال را برای یافتن مقادیر دیگر به کار ببرید. برای حل موثر این معما از صبر و تفکر استفاده کنید. با سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها ها و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر 5-4 = 3 و 9-9 =6 باشد حاصل عبارت 3-9 =؟ چند می شود!؟ | فقط باهوشا موفق میشن!

سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: اعداد متفاوت را بین اعداد 8 پیدا کنید!

.

.

.

 

.

 

 

.

.

شاید بپسندید: سوال هوش: مشکل ترافیک را با حرکت دادن یک اتومبیل حل کنید!

پاسخ سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها

آیا پاسخ سوال هوش ریاضی با ارزش عددی گربه ها را پیدا کرده اید؟عجله کن؛ زمان در حال اتمام است. شاید بیشتر شما تا به حال این پاسخ را پیدا کرده باشید.اگر نمی توانید آن را پیدا کنید، می توانید راه حل ارائه شده در پایان مطلب را بررسی کنید.

شاید بپسندید: چیستان: کدام سس است که بخش اول آن نام یک حیوان و بخش دوم نام عضو بدن است!؟

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت تا پول داری رفیقتم قربان بند کیفتم | داستان دوستانی که مگس دور شیرینی هستند!

جواب سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها: ارزش عددی گربه ها در این تصویر مشخص شده است. تبریک می گویم! شما با موفقیت ارزش هر گربه را تعیین کرده اید و معما را حل کرده اید.

اگر هر گربه را بک حرف انگلیسی در نظر بگیریم. این معادلات را در نظر بگیرید تا به پاسخ برسید.

x + y + z =14
x + y = z
x + y +x + y = 14
2x + 2y = 14
x + y =7
z =7
y – x = 3
y = 3 + x
x + y = z = 7
x + 3 + x =7
2x + 3 = 7
2x = 7 – 3 = 4
x = 2
y = 3 + 2 = 5

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدومیکی از این خانما، شوهر داره !؟

پاسخ سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها

امیدوارم از سوال ریاضی با ارزش عددی گربه ها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر در نگاه اول حیوان تصویر را دیدی، بینایی ات مشکلی نداره| فقط تقلب نکنید!

 

 

پرایتان جالب خواهد بود

آزمون دقت ذهن: آیا می توانید 2 چهره مخفی تصویر را تشخیص دهید؟

تست تمرکز: در 8 ثانیه خرس متفاوت را پیدا کنید؟

با دلیل بگو که کدومیکی از خانم خوشکلا، همسر دکتره!؟

حاصل عبارت 21÷7+3×(7-3)=؟ چند می شود | فکر نکن ساده است، خیلی ها موفق نشدند!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. چراوقتی مسئله ریاضی اونم به این سادگی را بلدنیستید سوال طرح می کنید .دراین مسئله گربه چاق زرد همون گربه اولی 5 است ودومی یعنی گربه لاغرزرد۲ می باشد

  2. برادر بین گربه اول و دوم اشتباه نوشتین 💀
    گربه اولی 5 هست گربه دومی 2
    چون اگه از 5 دو تا کن بکنی میشه سه نه از 2 پنج تا 💀

  3. سلام ببخشید میگم اون گربه تپله که کرمیه بیشتر اون یکی گربه هست چون اختلافشون 3 هست و گربه توله بیشتر هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا