;
آرایش و زیباییدنیای مد

پرپشت شدن ابرو با ۷ ترکیب خانگی شگفت انگیز!

پهن و پرپشت شدن ابرو: شکل کامل ابرو متناسب با مد روز هر فصل تغییر می کند و در این فصول اخیر ابروهای پرپشت و طبیعی به رایج ترین حالت تبدیل شده اند. بنابراین بسیاری افراد به دنبال پرپشت کردن ابروها و ضخیم تر نشان دادن آن ها هستند، و از آنجا که ابرو قسمت مهمی از صورت می باشد مراقبت از آن ها و انتخاب شکلی که با فرم صورت شما مطابقت داشته باشد، بسیار مهم است. کسانی که ابروهای پر ندارند می توانند از این دستور العمل های طبیعی برای پرپشت شدن ابرو که در این مطلب دنیای مد آورده شده، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: پرپشت شدن طبیعی ابرو: پرپشت شدن ابرو با نسخه های گیاهی در خانه + روش استفاده

۱.روغن کرچک

این روغن یکی از قدیمی ترین درمان های موثر برای ضخیم شدن ابرو و مژه ها محسوب می شود، زیرا غنی از پروتئین، اسیدهای چرب، آنتی اکسیدان ها و ویتامین است، که باعث تغذیه فولیکول های مو می شود. هر روز روغن کرچک را به ریشه ابروها بمالید، این کار باعث رشد موهای ابرو می شود و ضخیم و محکم بودن هر رشته مو را تضمین می کند.

نحوه استفاده:

پهن و پرپشت شدن ابرو، چند قطره روغن کرچک را با نوک انگشتان روی ابروهای خود ماساژ دهید، 30 دقیقه بماند، آن را با مواد پاک کننده آرایش پاک کنید و صورت خود را با آب گرم بشویید.

توجه: روغن کرچک خالص در صورت حساسیت به آن می تواند باعث تحریک و بثورات پوستی شود، قبل از استفاده حتما تست کنید.

جالب خواهد بود: روغن کرچک برای ابرو: چگونه از روغن کرچک برای پرپشت کردن و تقویت ابرو استفاده کنیم

بیشتر بخوانید: ۱۰ خواص شگفت انگیز آلوورا برای پوست صورت که نمی دانستید!

۲.روغن نارگیل

روغن نارگیل به عنوان نرم کننده و مرطوب کننده عمل می کند و برای بهبود گردش خون عالی است. اسیدهای چرب موجود در روغن نارگیل، از شکستگی موها جلوگیری می کنند و اسید لوریک موجود در آن به عنوان یک ماده ضد میکروبی عمل می کند. پروتئین های مختلف و همچنین مواد مغذی مانند ویتامین ای و آهن موجود در روغن نارگیل باعث تقویت ابروهای سالم و ضخیم شدن آن ها می شوند.

نحوه استفاده:

پهن و پرپشت شدن ابرو، یک پنبه را به روغن آغشته کرده و روی ابروهای خود قرار دهید، آن را یک شب نگه دارید و صبح بشویید. می توانید هر روز این کار را انجام دهید.

شاید بپسندید: کشیدن پوست بدون جراحی؛ روش جدید لیفت صورت!

احتمالا بپسندید: با این روغن گیاهی، چین و چروک صورت را از بین برده و پوستی صاف داشته باشید+نحوه مصرف

پهن و پرپشت شدن ابرو

۳.روغن زیتون

روغن زیتون حاوی ویتامین های آ و ای است که به رشد مو کمک می کنند، ویتامین ای تغذیه کننده هر فولیکول مو است در حالی که ویتامین آ تولید سبوم و روغن طبیعی بدن را تحریک می کند. این کار را می توان حداقل یک بار در روز انجام داد تا طی چند هفته نتیجه بگیرید.

نحوه استفاده:

یک قطره روغن زیتون را روی نوک انگشتان خود بریزید و آن را روی ابروهای خود ماساژ دهید، این روند را برای چند ساعت ادامه دهید و با آب بشویید.

احتمالا بپسندید: ۷ روش شگفت انگیز برای مراقبت و تقویت ناخن ها!

جالب خواهد بود: راهکارهای کاهش چین و چروک پوست | چگونه پوستی بدون چین و چروک داشته باشیم!؟

۴.آب پیاز

پهن و پرپشت شدن ابرو، آب پیاز حاوی مقدار زیادی گوگرد، سلنیوم، مواد معدنی، ویتامین های گروه ب و ویتامین ث است که برای رشد مو بسیار مفید هستند. این ترکیب به رشد سریعتر و ضخیم تر شدن موهای ابرو کمک می کند.

از آنجا که پیاز دارای بوی شدیدی است، بهتر است از آبلیمو استفاده کنید تا تمام آثار بو را از بین ببرید.

نحوه استفاده:

پیاز را برش داده و قطعات را در مخلوط کن بریزید تا خمیر به دست آید، آن را فشار دهید تا آب پیاز گرفته شود و کمی آب لیمو به آن اضافه کنید، با یک پنبه آن را روی ابروها پاک کنید، بگذارید چند ساعت بماند و با آب بشویید.

شاید بپسندید: گلاب و این همه خاصیت برای زیبایی پوست و مو+خیلی ساده در خانه گلاب خالص تهیه کنید!

احتمالا بپسندید: با کمک ماسک های گیاهی با پایه زردچوبه، پوستی شفاف و زیبا داشته باشید+نحوه تهیه و مصرف

۵.زرده تخم مرغ

پهن و پرپشت شدن ابرو، موهای ابرو از پروتئین کراتین تشکیل شده است و تخم مرغ منبع عالی پروتئین است. کراتین ماده اصلی برای مکمل های رشد مو است. زرده تخم مرغ همچنین منبع غنی بیوتین است که به رشد  و پرپشت شدن ابرو کمک می کند. اگر دو بار در هفته از این درمان استفاده کنید، سرعت رشد ابروهای شما سریعتر خواهد بود.

نحوه استفاده:

زرده تخم مرغ را جدا کرده، زرده را بزنید تا یکدست شود، با استفاده از برس آن را روی ابروها بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و با آب گرم بشویید.

پهن و پرپشت شدن ابرو

۶.دانه شنبلیله

دانه های شنبلیله به بازسازی فولیکول های مو کمک می کنند و منجر به رشد موهای جدید می شوند. علاوه بر این، آن ها حاوی اسید نیکوتینیک و همچنین پروتئین هایی هستند که رشد مو را تحریک می کنند.

نحوه استفاده:

پهن و پرپشت شدن ابرو، دانه های شنبلیله را یک شب در آب خیس کنید، چرخ کنید تا به خمیر تبدیل شود و به ابروها بمالید. بگذارید 30 تا 45 دقیقه روی آن بماند و سپس آن را با آب گرم بشویید.

۷.وازلین

وازلین را هر شب روی ابروها قرار دهید تا زمانی که تراکم مورد نظر خود را بدست آورید، وازلین را روی ابروها قرار داده و بگذارید یک شب بماند و صبح آن را با آب ولرم بشویید.

پهن و پرپشت شدن ابرو، توجه: وازلین دارای محتوای چربی زیادی است، اگر پوست شما مستعد آکنه است، این درمان خانگی توصیه نمی شود.

بیشتر بخوانید: تقویت ابرو با روش های خانگی: ۸ روش قطعی برای پرپشت شدن ابروها

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

احتمالا بپسندید: ۵ روغن گیاهی برای رویش مجدد مو که ظاهر شما را متفاوت می سازد!

جالب خواهد بود: ۳ ویژگی یک ریمل خوب که چشم ها را درشت و جذاب می کند + عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 5 =

دکمه بازگشت به بالا