;
آرایش و زیباییدنیای مد

آرایش چشم با عینک: چه کار کنیم تا آرایش چشم زیر عینک زیباتر جلوه کنه؟ + ۱۰ ترفند حرفه ای

آرایش چشم با عینک: بی شک عینک به خودی خود یک استایل ویژه به صورت و چشم ها می بخشد ولی گاهی چشم ها پشت فریم عینک مخفی شده و جلوه خود را از دست می دهد و صد البته دیده شدن چشم ها تأثير بسزایی در جذابیت خانم ها دارد. بنابراین در مراسم و موقعیت های خاص لازم است از آرایش ساده برای برجسته کردن زیبایی چشم ها کمک بگیرید. در مطلب امروز دنیای مد ۱۰ تکنیک حرفه ای برای زیباتر شدن چشم ها با عیک بررسی شده است.

بیشتر بخوانید: چشم های جذاب و جادویی با آرایش چشم دودی + عکس

۱.استفاده از کانسیلر برای زیر چشم

با استفاده از یک براش کوچک قدری کانسیلر را زیر چشم خویش بزیند. با این کار قسمت های تیره زیر چشم پوشش داده خواهد شد و رنگ پوستتان در همه جای صورت یکدست می شود. بهتر است کانسیلر را به شکل V زیر چشم بزنید و با استفاده از براش ملایم یا نوک انگشت و با ضربه زدن های ارام، آنرا روی پوست پخش کنید.

شاید بپسندید: اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن: برای زیبایی چشم ها از این ۴ اشتباه هنگام سایه زدن خودداری کنید!

آرایش چشم با عینک

احتمالاً بپسندید:  پوست درخشان سلبریتی ها: این ۷ مراقبت ساده دلیل پوست درخشان و جوان سلبریتی ها است!

۲.از روشن کننده داخل چشم، زیر خط چشم، و زیر استخوان ابرو استفاده کنید

آرایش چشم با عینک، این روشنی در نزدیکی چشم سبب می شود که چشمها روشن تر و بازتر دیده شود و هنگامی که این روشنی را با تیرگی ترکیب می کنید، تضادی زیبا و جذاب ایجاد نموده و سبب می شود چشمانی شاداب تر زیر عینک داشته باشید. توجه داشته باشید که در این آرایش بیشتر توجه ما به ایجاد عمق و بُعد است پس باید زمان استفاده از رنگهای تیره و روشن با دقت عمل کنید.

شاید بپسندید: چاق شدن صورت در یک هفته: با این روش های ساده در یک هفته صورت تان را چاق و برجسته کنید.

 ۳.روی کرم پودرتان از پنکک استفاده کنید

این کار آرایشتان را فیکس می کند و سبب می شود که آرایش تان پس ندهد و فریم عینک کثیف نشود.

احتمالاً بپسندید: اشتباهات آرایشی هنگام سایه زدن: برای زیبایی چشم ها از این ۴ اشتباه هنگام سایه زدن خودداری کنید!

۴.آرایش ابروها

آرایش چشم با عینک، خانم های عینکی باید به ابروهایشان اهمیت مخصوصى بدهند و مدام آنها را منظم و خوش حالت نگه دارند، ریمل ابرو کمک بسیار زیادی به شما برای داشتن ابروهای زیبا می کند.

بیشتر بخوانید: آرایش چشم پف دار و پلک افتاده: ۹ ترفند حیرت انگیز آرایشگرها برای آرایش پلک افتاده!

آرایش چشم با عینک

درمان قطعی ریزش مو: ۶ گیاهی که به صورت معجزه آسا از ریزش مو جلوگیری می کند!

 ۵.خط چشم مطلوب برای مدل آرایش چشم با عینک

موقع کشیدن خط چشم بالایی حال خط چشم شما از جنس مداد سخت باشد یا مایع، مطمئن شوید که فاصله ی بین مژه ها را کاملاً پر می کنید. سعی کنید از رنگ های تیره و یا اگر فریم مشکی برا عینکتان استفاده می کنید دو درجه روشن تر از رنگ تیره ی فریم را انتخاب کنید، تا رنگ هایشان باهم تداخل پیدا نکند.

از گوش پاک کن هم میتوانید برای از بین بردن ناهمواری های خطوط استفاده کنید و سبب شوید که خط چشم شما طبیعی تر بنظر برسد. سعی کنید خط بالایی خط چشم شما روشن تر باشد تا تضاد کافی را به وجود آورد و خط چشم شما را زیباتر جلوه دهد.

شاید بپسندید: لباس مناسب برای خانم های چاق: با این ۱۲ سبک لباس خانم های چاق، لاغر به نظر می رسند!

۶.از فرمژه استفاده کنید

آرایش چشم با عینک، فرمژه باعث می شود که مژه ها و چشم هایتان جذاب تر به نظر برسند. البته بهتر است در استفاده از فرمژه احتیاط کنید زیرا ریشه مژه هایتان را ضعیف می کند. توصیه می شود فقط برای مژه های بالایی از ریمل استفاده کنید و به مژه های پایین ریمل نزنید.

آرایش چشم با عینک

۷.سایه چشم برای مدل آرایش چشم با عینک

سایه چشم های ملایم برای شما مناسب تر از سایه چشم های تیره و پررنگ هستند، سایه چشم هایی به رنگ های روشن صورتی، کرمی، نقره ای و … برای خانم های عینکی بسیار مناسب هستند.

۸.ریمل برای مدل آرایش چشم با عینک

آرایش چشم با عینک، با ریمل های حجم دهنده و ضد آب به مژه هایتان حجم دهید و جذابیت چشم هایتان را دوچندان کنید، حتی اگر هیچ آرایشی هم نداشته باشید ریمل به تنهایی می تواند چشم های جذابی به شما ببخشد.

آرایش چشم با عینک

 ۹.آرایش لب برای مدل آرایش چشم با عینک

آرایش چشم با عینک، آرایش لب ربطی به عینکی بودن یا نبودن شما ندارد فقط باید اگر آرایش چشم تان ملایم است از رژلب ملایم استفاده کنید و اگر آرایش چشم هایتان غلیظ است از رژلب های پررنگ استفاده کنید.رژلب قرمزتناسب زيادي با عینک دارد.

 ۱۰.برای زیباتر شدن با عینک طبی رژگونه بزنید

آرایش چشم با عینک، تا به حال دقت كرده اید كه هنگامی که عینك می زنید و می خندید، عینك در جایی به صورت تان برخورد می كند. از همان نقطه خط رژگونه را شروع كنید تا صورت تان طبیعی به نظربرسد و پوست گونه تان درخشنده و شفاف شود.

بیشتر بخوانید: آرایش چشم برای خانم های عینکی: با ۴ ترفند آرایشی با عینک جذاب ترین چشم ها را داشته باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 4 =

دکمه بازگشت به بالا