;
آرایش و زیباییدنیای مد

آرایش طبیعی و درخشان: با این ۷ ترفند مانند سلبریتی ها آرایش کنید!

آرایش طبیعی و درخشان: ترندهای زیبایی ممکن است بیایند و بروند، اما تنها چیزی که همیشه در آرایش صورت پر طرف دار باقی مانده است، آرایش طبیعی و درخشان است. آرایش طبیعی همیشه طرف دار دارد و هیچ وقت قدیمی نمی شود. به علاوه داشتن یک روتین سریع و آسان که رنگ پوست شما را زیبا و درخشان می کند نه تنها در وقت شما در صبح صرفه جویی می کند، بلکه زیبایی طبیعی شما را حفظ می کند. در بخش آرایش و زیبایی  ۷ ترفند ساده برای داشتن آرایش طبیعی بیان شده است.

بیشتر بخوانید: با چند ترفند آرایشی سه سوت جوش ها و قرمزی صورت تان را بپوشانید!

۷ ترفند برای داشتن آرایش طبیعی

۱.آماده سازی پوست را در اولویت قرار دهید

پوست خوب به معنای آرایش کمتر است. بنابراین شروع با پوست صاف، کلید اصلی آرایش طبیعی است. آماده سازی خود را از شب قبل با استفاده از روغن مغذی مانند روغن گیاهی گل سرخ ارگانیک شروع کنید. زیرا این روغن  در هنگام خواب به لایه های عمیق پوست نفوذ کرده و پوست شما را تغذیه می کند. سپس صبح، صورت تان را با یک ماسک لایه بردار طبیعی مانند قهوه و عسل یا قهوه و شکر لایه برداری کنید. پوست تان صاف، نرم و درخشان خواهد شد. چین پوستی به آرایش زیاد نیاز ندارد.

آرایش طبیعی و درخشان

۲. پوشاندن نقطه ای را امتحان کنید

آرایش طبیعی و درخشان، یک اصل اساسی در حال حاضر در آرایش طبیعی و مینیمال، پنهان کردن لکه ها و آسیب های روی صورت است. از یک کانسیلر به طور حداقلی روی نواحی کوچک صورت استفاده کنید تا هرگونه رنگدانه یا لک را استتار کند، در حالی که بقیه پوست برای تنفس باقی می ماند. این یک ترفند عالی برای کسانی است که روی روال مراقبت از پوست خود سخت کار کرده اند و به دنبال راهی سریع برای ایجاد آرایش روزانه سبک هستند.

۳.فونداسیون خود را سبک انجام دهید

برای این که فونداسیون طبیعی به نظر برسد، همیشه بهتر است از کرم پودرهای سبک استفاده کنید. این کرم پودرهای سبک با ایجاد یک لایه نازک روی صورت، آرایش را بسیار طبیعی و یک دست نشان می دهد. به خاطر داشته باشید که کرم پودر شما هم رنگ پوست تان باشد یا اگر دوست دارید کمی سایه روشن تر ایجاد کنید، یک شماره روشن تر از پوست تان انتخاب کنید.

بیشتر بخوانید: ماسک صورت خانگی برای پوست خشک: ۷ ماسک خانگی با اثر جادویی!

آرایش طبیعی و درخشان

۴.با سایه چشم دوست باشید

آرایش طبیعی و درخشان، راز حداقل آرایش چشم این است که در انتخاب سایه و قرار دادن سایه چشم خود اهمیت دهید. برای یک چشم دودی طبیعی که چشمان شما را بزرگتر نشان می دهد، با رنگ بژ در سراسر پلک شروع کنید تا خنثی شود. سپس، با استفاده ازسایه  قهوه ای یا شکلاتی کمی تیره تر، آن را در گوشه بیرونی چین خود بمالید و فقط تا نقطه مرکزی پلک مخلوط کنید. این یک جلوه چشم گربه ای کشیده ایجاد می کند، در حالی که آرایش شما را ساده و طبیعی نگه می دارد.

۵.خط چشم را کنار بگذارید

آرایش طبیعی و درخشان، هنگام آرایش لایت، نیازی به خط چشم نیست. درعوض، برای چشمان خود از یک ریمل لطیف با ظاهر طبیعی استفاده کنید. قبل از برس زدن به انتهای مژه ها برای افزایش طول، گره را در ریشه مژه های خود بچرخانید تا حجم دهی کنید. البته برای بهترین نتیجه، ریملی را پیدا کنید که مناسب مژه های طبیعی شما باشد. چه مژه های مجعد، صاف یا بلوند داشته باشید، ریمل باید ظاهر طبیعی داشته باشد.

آرایش طبیعی و درخشان

۶. درخشش طبیعی ایجاد کنید

آرایش طبیعی و درخشان، هیچ چیز مانند یک درخشش طبیعی گونه‌ها زیبا و جذاب به نظر نمی رسد. بنابراین رژگونه را برای آرایش تقریبا برنزه‌کننده انتخاب کنید. برای داشتن ظاهری جوان و شاداب، آن را روی سیب های گونه های خود بمالید و به سمت بالا به سمت گوش های خود ترکیب کنید.

۷.از رژلب با رنگ طبیعی استفاده کنید

آرایش طبیعی و درخشان، در آرایش طبیعی هرگز از رژلب با رنگ های جیغ و روشن یا بسیار تیره استفاده نکنید. بهتر است رنگ رژ لب شما یکی دو شماره برای پیدا کردن رژ لبی با ظاهر طبیعی که ظاهر شما را به هم گره می زند، رنگی را انتخاب کنید که فقط یک یا دو شماره تیره تر از رنگ لب خود تان باشد. زیرا این رنگ ها با ظاهر طبیعی و کمی درخشش به لب های شما کمک می کند که به طور طبیعی پرتر به نظر برسند.

بیشتر بخوانید: چشم های حساس: ۷ نکته مهم برای آرایش چشم های حساس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا