;
تفریح و سرگرمی

اشتباهات منظره دریا را پیدا کنی، در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا: امروزه شبکه های اجتماعی در میان کاربران اینترنت محبوبت زیادی دارند. شاید این محبوبیت از آن جهت باشد که این شبکه ها توانسته اند زمینه را برای ارضای علایق و سلایق مختلف فراهم کنند. شما با صفحات متعددی در حوزه های مختلف در شبکه های اجتماعی مواجه می شوید که هر کس بر اساس علایق خود آنها را دنبال می کند. شاید بر همین اساس است که برخی معتقدند که می توان با کمک شبکه های اجتماعی، شخصیت افراد را شناخت. در آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا مجله خبری چشمک، شما باید در زمان مشخص شده اشکال موجود در منظره دریا را شناسایی کنید.

چالش های تصویری توانسته اند بخش قابل توجهی از فضای اینترنت و شبکه های اجتماعی را به خود اختصاص دهند. شما برای پاسخگویی به این سوالات نیازمند آن هستید که از حواس پنج گانه و همچنین هوش خود به نحو احسن استفاده کنید. بنابراین چالش ها و معماهای تصویر علاوه بر به چالش کشیدن معماهای تصویری می توانند ذهن و مغز شما را ورزش دهند. ورزش مغز می تواند سبب رشد و توسعه مهارت های شناختی شما شوند. بر همین اساس مجله خبری چشمک هر روز با جدیدترین و به روزترین سوالات هوش همانند آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا مجله خبری چشمک با شماست.

شاید بپسندید: آزمون هوش تصویری: با دلیل بگو که بابای نوزاد کیه!؟

آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا

باید بدانید که آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا مجله خبری چشمک یکی دیگر از معماهایی است که توانسته است به خوبی توانائیهای شناختی و مغز شما را به چالش بکشد. دقت، تمرکز و تیزبینی شما می تواند کلید حل معماها و آزمون هایی شبیه آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا می باشد.

شما در آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا با تصویر جالبی از منظره دریا و غواصانی روبرو هستید که در حال بررسی کف دریا هستند. در نگاه اول و سر سری هیچ اشکال یا اشتباهی در تصویر موجود نیست. اما پس از اینکه تصویر را با دقت بیشتری مورد توجه قرار دهید، می توانید اشکال و اشتباه فاحشی را در تصویر مشاهده کنید. یک ذهن خلاق و چشم تیزبین و هوش عالی می تواند در 3 ثانیه اشتباه تصویر آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا را شناسایی کند.

اگر آماده هستید به دقت به تصویر آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا نگاه کنید و پاسخ را همراه با تحلیل قانع کننده ارائه دهید!

شاید بپسندید:آزمون تمرکز: کدام کلیدها با بقیه فرق داره!؟

آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا

شاید بپسندید: حکایت دختر زیبای حاکم و شرط عجیب ازدواج برای سه خواستگار جوانش!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آزمون دقت ذهن: تفاوت های دو تصویر فضانورد را پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کدام بیمار ثروتمندتره؟ | باهوشا راحت جواب میدن!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا

اگر هنوز به پاسخ آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا نرسیدید، بهتر است بیشتر به تصویر تست هوش با دقت و تمرکز بیشتری نگاه کنید. اگر زمان بیشتر نیاز دارید، ما این زمان را به شما می دهیم.

شاید بپسندید:امتحان رفقا: حکایت تاجری که دوستان پسرش را در رفاقت امتحان کرد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: یکی از خوردنی هاست، اما کسی دوست ندارد بخورد!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا: به تصویر نگاه کنید. اشتباهات یا اشکال تصویر در این عکس مشخص شده است. شما در نگاه اول چند اشکال را شناسایی کردید!؟

شاید بپسندید:آزمون دقت ذهن: در تصویر خانه و مرد تکیه زده بر مبل چه اشکالاتی دیده می شود!

جواب آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباه منظره دریا استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن تفاوت های دو تصویر فیل اثبات کنید که تمرکزتان 20 است!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: سوال هوش ریاضی: با توجه به عبارات، چه عددی باید در عبارت آخر قرار بگیرد!؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

قدرت بینایی خودت را با پیدا کردن سگ در میان گربه ها ارزیابی کن!

 چیستان: نام عضوی از بدن است که با اضافه کردن یک حرف، نام یک ورزش بدست می آید!

بگو در تصویر چی دیدی تا بگم چه چیزی بیشتر سبب نارحتی ات می شود!؟

 آنچه که جان گاوچران را تهدید می کند را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. ꧁༒☬Ṙ̷͕̖̞̪͚̟̹̤̫͆̔͐̆͌̚n̴̪̋͋i̵̢̼̰̫̺̫̙̘̤͐̎͑̂͜ỵ̸̧͍̳͚͈͑̽́̋͗̐̋ą̷̪͇̘̣̱̺̤̿̈̚͠.̶͓̻̠̝̘̯̳̼̬͆̃̓͊ͅz̸̧̉͂̎̒t̸̠͙̖̬̺͓̎͊̃͒͊̃̍ͅ☬༒꧂ گفت:

    آقا چرا تو پاسخ اشتباه زدید!؟ رو صورت غواصا چشمبند خوابه لطفا یکم دقت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا