;
آرایش و زیباییترفندهای زندگی

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف از روسیه تا چین+ دستور العمل تهیه ماسک های زیبایی

رازهای زیبایی زنان کشورهای مختلف: در این سال‌های اخیر که همه به طبیعت روی آورده‌اند و سعی می‌کنیم تا حد امکان از مواد شیمیایی که اطرافمان را احاطه کرده‌اند دور بمانیم، در مورد رازهای زیبایی و مراقبت طبیعی بیش از پیش کنجکاو شده‌ایم.

بیایید امروز بفهمیم زنان در کشورهای مختلف از چه مواد طبیعی برای مراقبت از پوست خود استفاده می کنند، موهایشان چگونه بسیار زیبا به نظر می رسد یا برای افزودن زیبایی به زیبایی خود چه می کنند. با مطلب رازهای طبیعی زیبایی زنان کشورهای مختلف از سری مطالب ترفندهای زندگی بخش تازه ها و آرایش و زیبایی مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: تا عید خوشگل شو: ۱۰ ایده غذایی شگفت انگیز برای داشتن پوست درخشان و موهای براق!

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف

سوئد: قالب یخی چای سبز برای از بین بردن پف و کبودی روی صورت

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف: این یک واقعیت غیرقابل انکار است که سوئدی ها هم به دلیل موقعیت کشور و هم به دلیل عوامل ژنتیکی پوستی صاف دارند. یکی از مهم ترین مواد مراقبتی طبیعی که به این وضعیت کمک می کند، چای سبز است. در صورت امکان چای سبز را دم کرده و در قالب های یخ قرار دهید و در فریزر قرار دهید. وقتی مکعب های چای سبز شما کاملاً یخ زدند، به اندازه کافی تکه های یخ را برای ناحیه ای که می خواهید بمالید بردارید و روی پوست تمیز خود بمالید.

راز این مکعب های چای سبز که مخصوصا برای ورم و کبودی صورت مفید است این است که چای سبز خاصیت آنتی اکسیدانی دارد.

بیشتر بخوانید: زیباترین زنان جهان برای زیبایی حیرت انگیزشان از این ترفندهای ساده استفاده می کنند!

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف

شاید بپسندید: ایجاد چال گونه با آرایش: با این تکنیک های آرایشی ساده بدون جراحی چال گونه ایجاد کنید!

فرانسه: درمان آبلیمو برای لکه های ناخن

لک شدن ناخن ها به مرور زمان ممکن است به دلایل زیادی رخ دهد، به ویژه استفاده از لاک ناخن… در اینجا دستور العمل طبیعی که این مشکل را حل می کند. این دستورالعملی است که از فرانسه آمده است. یکی از رایج ترین مواد مورد استفاده برای مراقبت از ناخن در فرانسه، لیمو است.

آب نصف لیمو را در یک کاسه کوچک بریزید و روی آن آب تمیز بریزید. سپس انگشتان خود را به مدت 10 دقیقه در این آب خیس کنید. در صورت تمایل می توانید تکه های لیمو را نیز در آب قرار دهید و سعی کنید با این تکه های لیمو ناخن های خود را پاک کنید. خواهید دید که لکه ها و تغییر رنگ روی ناخن های شما از بین رفته است.

شاید بپسندید: زیبایی زنان چینی: ۱۶ راز زیبایی زنان چینی و چاق نشدن آن ها فاش شد!

چین: آب برنج برای پوست بدون آکنه، شفاف و تمیز

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف: برنج که یکی از پرمصرف‌ترین مواد غذایی در چین است، در عین حال یکی از محصولات زیبایی نیز محسوب می‌شود. یک مشت برنج را در یک لیوان آب بریزید و بگذارید حداقل 20 دقیقه به همین صورت بماند. سپس برنج را در مخلوط صاف کنید و آبی که با تغذیه آن را با کمک پنبه به پوست خود بمالید. با تمیز کردن پوست به این روش حداقل هفته ای یکبار می توانید تفاوت را در مدت زمان کوتاهی مشاهده کنید، آکنه خود را از بین ببرید و پوستی تمیز و روشن داشته باشید.

احتمالاً بپسندید: آرایش مخصوص روز ولنتاین: با این ۷ ایده زیبای آرایشی برای عشق تان مثل ماه بدرخشید!

کلمبیا: آووکادو برای داشتن موهای درخشان

آووکادو یکی از پرکاربردترین مواد مراقبت طبیعی در آمریکای لاتین، به ویژه در کلمبیا است. پس به نظر شما چگونه از آن استفاده می کنند؟

بعد از پوست کندن ۱ آووکادوی رسیده و ۱ عدد موز متوسط، آن ها را له کرده و ۱ قاشق غذاخوری روغن زیتون به آن اضافه کنید. این مخلوط خمیر مانند را با ماساژ دادن تمام موهای خود، از ریشه موها شروع کنید، و حدود 30 دقیقه صبر کنید و سپس آن را با آب گرم و نه خیلی داغ بشویید. البته با توجه به طول موهایتان می توانید نسبت مواد را کم یا زیاد کنید.

احتمالاً بپسندید: پاک نشدن خط چشم: ۸ ترفند حرفه ای برای ماندگاری خط چشم در تمام طول روز!  

روسیه: ماسک بلغور جو دوسر، راز داشتن پوستی صاف و درخشان

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف: اگرچه ممکن است کاملاً متفاوت به نظر برسد، بلغور جو دوسر در واقع فقط یک غذای اصلی صبحانه نیست، بلکه یک محصول مراقبت از پوست است، به ویژه در روسیه. مقدار کمی آب گرم به 2 قاشق غذاخوری بلغور جو دوسر اضافه کنید تا نرم شود و 10 دقیقه صبر کنید تا مواد خوب نرم شود.

سپس 1 قاشق غذاخوری روغن زیتون و 1 قاشق چایخوری آب لیموی تازه را به آن اضافه کنید. پس از مخلوط کردن همه مواد، این مخلوط را مانند ماسک روی پوست تمیز خود بمالید و حدود 10 دقیقه صبر کنید و آبکشی کنید. با انجام این دستورالعمل یک بار در هفته، می توانید پس از چند هفته شروع به دریافت نتایج مورد نظر خود کنید.

شاید بپسندید: 4 بهترین فرمول گیاهی برای افزایش مژه و ابرو + سلامت ابرو و مژه شما با این فرمول ها تضمین می شود!

ژاپن: آرد برنج برای پوست سفید و نخی

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف: راز زیبایی پوست افسانه ای زنان ژاپنی مانند چین از برنج سرچشمه می گیرد. اما این بار از آرد استفاده می شود نه خود برنج. برای داشتن پوستی سفید و نرم مانند پنبه، ژاپنی ها از این ماسک استفاده می کنند: شیر را کم کم تا 3 قاشق غذاخوری به آرد برنج اضافه کنید تا این آرد به حالت خمیری در بیاید و خوب مخلوط کنید. مخلوط غلیظ شده را روی صورت خود بمالید و 20 دقیقه صبر کنید. سپس به خوبی با آب بشویید و به پوست خود مرطوب کننده بزنید. می توانید با انجام 1 تا 2 بار در هفته این برنامه را در مدت زمان کوتاهی شروع به نتیجه گیری کنید.

شاید بپسندید:مدل موی جوان کننده: این ۸ مدل مو شما را ۱۰ سال جوان تر از سن تان نشان می دهد!  

راز زیبایی زنان ژاپنی

احتمالاً بپسندید: آشنایی با ویتامین B6 : همه چیز درباره ویتامین B6 و ضرورت آن برای حفظ سلامت جسمی و روانی!

یونان: فرمول پوستی سالم و درخشان با روغن زیتون

رایج ترین فرمول زیبایی طبیعی و مراقبتی مورد استفاده در یونان، روغن زیتون است. تا جایی که ممکن است روغن زیتون طبیعی را به پوست خود بمالید، به خصوص اگر پوست خشکی دارید، و بعد از حدود 20 دقیقه صبر کنید. البته روغن زیتون در یونان راز زیبایی طبیعی به حساب می آید نه تنها به این دلیل که روی پوست مالیده می شود، بلکه به این دلیل که پرمصرف ترین روغن در آشپزی است.

سعی کنید این روغن را که بسیار سالمتر از مارگارین یا کره است در رژیم غذایی روزانه خود بگنجانید. با گذشت زمان تفاوت را در پوست خود خواهید دید.

بیشتر بخوانید: اشتباهات آرایشی: ۹ اشتباه آرایشی که سن تان را زیاد و صورت تان را پیر نشان می دهد!

بلغارستان: راز پاکسازی پوست با گلاب یا روغن است

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف: اگرچه این روش بسیار قدیمی است، اما پاکسازی پوست با گلاب که در سال های اخیر دوباره رایج شده است، یکی از روش های پرکاربرد در بلغارستان است. گلاب را با کمک پنبه به پوست خود بمالید و از داشتن پوستی درخشان لذت ببرید. اما این همه ماجرا نیست، البته روش دیگری نیز وجود دارد که می توانید از آن استفاده کنید. روغن گل رز را در آب تمیز بریزید، آن را در یک بطری اسپری قرار دهید و سپس روی پوست خود اسپری کنید.

پس از آن، می توانید با ماساژ دادن ملایم پوست خود با کمک پنبه، مخلوط را به پوست خود بمالید و پوست خود را به خوبی تمیز کنید.

شاید بپسندید: ست کردن رنگ لاک ناخن با آرایش: با این ترفندهای جالب لاک ناخن و آرایش تان را ست کنید!

هند: زردچوبه برای داشتن پوستی شاداب

اگر فکر می کنید که زردچوبه فقط در هند به وفور در مواد غذایی استفاده می شود، اشتباه می کنید زیرا یکی از نزدیک ترین دوستان پوست به حساب می آید. طبق این روش که اغلب توسط خانم های هندی استفاده می شود، باید 1 قاشق چای خوری زردچوبه پودر شده، 1 قاشق غذاخوری ماست و 1 قاشق چای خوری عسل را با هم مخلوط کرده و به هر قسمت از بدن خود که احساس خشکی دارد، بمالید، مخصوصا صورت. پس از 15 دقیقه انتظار به این ترتیب، کافی است پوست خود را با آب تمیز بشویید.

شاید بپسندید:مدل موی جوان کننده: این ۸ مدل مو شما را ۱۰ سال جوان تر از سن تان نشان می دهد!  

راز زیبایی زنان هندی

زردچوبه به دلیل رنگ زردی که دارد می تواند رنگی مایل به زرد روی پوست شما بگذارد، پس فراموش نکنیم که باید این مخلوط را به خوبی از روی پوست خود پاک کنید.

شاید بپسندید: ماسک زردچوبه و عسل: ۷ خاصیت باورنکردنی ماسک زردچوبه و عسل برای زیبایی پوست

کاستاریکا: راه سفت کردن منافذ پوست آب پرتقال است

آب پرتقال که در بین محصولات مراقبت از پوست زنان در کاستاریکا جایگاهی قوی دارد، با سفت کردن منافذ از پیری زودرس پوست جلوگیری می کند. آب 1 پرتقال متوسط ​​را تازه بگیرید. به همان مقدار آب تمیز اضافه کنید و مخلوط کنید. سپس با کمک پنبه آن را روی پوست خود بمالید و برای مدت کوتاهی حدود 3-4 دقیقه روی پوست خود بگذارید. در نهایت فراموش نکنید که خوب آبکشی کنید.به خاطر داشته باشید که این روش شروع به تأثیر فوری می کند و در استفاده طولانی مدت می تواند نتایج مؤثرتری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: با این ترفند های ساده هر خانمی می تواند زیبا ترین خط چشم را بکشد + ۱۰ نوع خط چشم

استرالیا: کلید مرطوب کردن پوست روغن بومادران (عصاره) است.

راز زیبایی زنان کشورهای مختلف: بیشترین استفاده از محصولات مراقبتی طبیعی و ویژه برای مراقبت از پوست توسط خانم ها در استرالیا عصاره بومادران است. زنان با بهره گیری از خواص ضد التهابی و مرطوب کنندگی بومادران، نه تنها پوست خود را با این رازهای سنتی و موثر مراقبت طبیعی مرطوب می کنند، بلکه با شرایطی مانند ادم، تورم و قرمزی نیز کنار می آیند.

احتمالاً بپسندید: ماندگاری سایه چشم: پرایمر چشم خانگی ترفندی بی نظیر برای ماندگاری سایه چشم + دستورالعمل

اگر فکر می کنید تمام شده است، اشتباه می کنید، می گویند عصاره یا روغن بومادران نیز می تواند اثرات درمانی بر ترک های پوست داشته باشد. همانطور که می بینید، اگر با چنین مشکلاتی مواجه هستید، می توانید در اسرع وقت روغن بومادران را از گیاهان دارویی یا فروشگاه های لوازم آرایشی و بهداشتی تهیه کنید و از این فرمول زنان استرالیایی استفاده کنید.

شاید بپسندید: چاق شدن صورت در یک هفته: با این روش های ساده در یک هفته صورت تان را چاق و برجسته کنید.

شاید بپسندید

اشتباهات رایج در مراقبت از پوست که به پوست آسیب می‌رساند!

 ابروهای نچرال و پرپشت: چگونه ابروی طبیعی و پر داشته باشیم؟

ماسک خانگی چین و چروک: ۵ ماسک طبیعی برای از بین بردن فوری چین و چروک!

نکات مهم برای شستشوی لباس برای حفظ رنگ و ماندگاری آن!

درمان ترک لب با ۵ بهترین درمان خانگی + روش های جلوگیری از ترک لب

15 مهمترین ترفندهای زیبایی ناخن: با رعایت این ۱۵ نکته، ناخن های زیبا داشته باشید!

احتمالاً بپسندید:  پوست درخشان سلبریتی ها: این ۷ مراقبت ساده دلیل پوست درخشان و جوان سلبریتی ها است!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا