;
تفریح و سرگرمی

اگه دقت ات بالا بشه تو یه نگاه خرس قطبی رو میون یخ های قطبی تشخیص میدی!

تست قدرت بینایی با خرس قطبی: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در تست قدرت بینایی با خرس قطبی با پیدا کردن خرس قطبی که می شود او را به سختی در میان یخ ها و برف های قطب تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با خرس قطبی همراه باشید.

شاید بپسندید:بگو کدوم فصل متولد شدی تا بهت بگم دقیقا چه جور آدمی هستی!

تست قدرت بینایی با خرس قطبی

این تصویر در قطب یعنی جایی که پوشیده از برف است گرفته شده است. در این تصویر یک خرس قطبی حضور دارد که فقط یک چشم تیزبین می تواند آن را شناسایی کند. در صورت شناسایی این خرس قطبی باید گفت که شما به تمام معنا تیز بین هستید! با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با خرس قطبی همراه باشید.

خرس قطبی (نام علمی: Ursus maritimus) گونه‌ای از خرس است که بومی محدودهٔ مدار شمالگان، اقیانوس منجمد شمالی و دریاها و خشکی‌های پیرامون آن است. خرس قطبی یکی از بزرگ‌ترین گونه‌های خرس است و تقریباً از لحاظ بزرگی با خرس کودیاک برابری می‌کند. یک نر بالغ وزنی میان ۳۵۰ تا ۷۰۰ کیلوگرم دارد.رحالی که خرس‌های ماده تقریباً نصف یک خرس نر وزن دارند.

با اینکه خرس قطبی گونهٔ خواهر برای خرس قهوه‌ای به‌شمار می‌رود اما چنان فرگشت یافته که کنام کوچک‌تری را پوشش دهد و برخلاف خرس قهوه‌ای همه‌چیزخوار این جانور تقریباً گوشت‌خوار است. بسیاری از ویژگی‌های فیزیکی خرس قطبی چنان بهینه شده که بتواند در دمای پایین دوام آورد و در برف، یخ و آب جابجا شود و فک‌ها را که بخش مهمی از فهرست خوراکی‌های آن است شکار کند.

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 17 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه خرس قطبی را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر تست قدرت بینایی با خرس قطبی را مرور می کنیم.

بیشتر بخوانید:اگر تفاوت های تصویر جری را در 10 ثانیه پیدا کنی، معلوم میشه چشای تیز مثل عقاب داری!

تست قدرت بینایی با خرس قطبی

شاید بپسندید: داستان شنیدنی ابن سیرین و زن هوس باز!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شاه و دو غلام زرخریدش!

.

.

.

احتمالاً بپسندید:چیستان : چهارتا کبوتر رو درخت نشستن؛ دوتاشون می خوان پرواز کنن، چندتا کبوتر رو درخت مونده!؟

پاسخ تست قدرت بینایی با خرس قطبی

آیا هنوز در جستجوی خرس قطبی تصویر هستید؟

شاید بپسندید: کدامیک از این سه نفر دکتر نیست و یک خون آشام است، چرا!؟

 

 

.

.

احتمالاً بپسندید: با پیدا کردن عدد مناسب به جای علامت سوال، ضریب هوشی خودت را ارزیابی کن!

 

 

 

.

شاید بپسندید: حکایت سلمان کر و شعبان کر از مثنوی معنوی

پاسخ تست قدرت بینایی با خرس قطبی:به سمت چپ تصویر دقت کنید. آیا توانستید آن را تشخیص دهید.

شاید بپسندید:حکایت بی عقل و با عقل از سری داستان های آموزنده مثنوی معنوی!

پاسخ تست قدرت بینایی با خرس قطبی

احتمالاً بپسندید: چیستان: کدام جزیره است که اگر وارونه اش کنیم، بچه ها می نویسند!؟

شما می توانید تتست قدرت بینایی با خرس قطبی را به عنوان یک هدیه به دوستان خود نیز ارائه دهید. به این ترتیب لحظاتی آنان را شاد و سرگرم نمائید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: یکی از اسب های دریایی را انتخاب کن تا استعدادت رو کشف کنی!

 

 

 

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

 آزمون خطای دید: آیا دو خط مشکی در این شکل یک اندازه هستند؟

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

جمع گرایی یا فردگرایی!؟ | به عکس نگاه کن و بگو چی اول نظرت رو جلب کرد!؟

معماها برای مغز مفید هستند؟

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

شاید بپسندید:فقط 1 چوب کبریت را حرکت دهید تا در هر دو طرف، مجموع اعداد یکی شود!

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

اگه هرکول پوآرو هستی بگو که کی راننده بخت برگشته رو کشته!؟

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

بیشتر بخوانید: اگر لاک پشت را بین دایناسورها پیدا کنی، دقت و تمرکزت بالاست!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: دقت و تمرکز خوب باشه، خرگوش رو میون موش ها پیدا می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را با مجموع عددی سگ های بامزه ارزیابی کن!| فقط نابغه ها موفق می شوند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: آدم عملگرا هستی یا گوشه گیر و منزوی، یکی از سایه ها را انتخاب کن تا بفهمی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: اگه ریاضی ات خوبه، ارزش عددی هر نوشیدنی را در تصویر پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: حکایت ضرب المثل از ریش به سبیل پیوند زدن!

شاید برایتان جالب باشد

چیستان: کدام شهر است که اگر حرف اول آن را برداریم، نام یک غذای خوشمزه می شود!؟

قاتل تصویر را پیدا کنی دست شرلوک هولمز رو در باهوشی از پشت بستی!

 چشات تیز مثل عقاب باشه، 4 تا گوزن تصویر رو تو یه نگاه پیدا می کنی!

شاید بپسندید:اگه بتونی عدد گمشده را در یک نگاه پیدا کنی، آخر باهوشایی!

زن بیمار مدعی است که دکتر پای دیگری را به او پیوند زده است!؟ آیا راست می گوید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − نه =

دکمه بازگشت به بالا