;
تفریح و سرگرمی

معمای شناخت مسافر از آینده: یکی از آدمای تصویر از آینده به گذشته رفته، کدومیکی هست!؟

معمای شناخت مسافر از آینده: در معمای تصویری امروز، شما باید فردی را که در واقع مسافری از آینده است را شناسایی کنید. یک چشم تیزبین به راحتی قادر است در یک نگاه این فرد را شناسایی کند. پس برای انجام معمای شناخت مسافر از آینده، کنجکاوی، ادراک و هوش خود را برای پاسخ صحیح به کار ببرید. شخصی هست که متعلق به زمان این معمای تصویری نیست و شما باید او را در معمای شناخت مسافر از آینده شناسایی کنید. برای انجام این آزمون فقط 3 ثانیه وقت دارید.

حل این تست ها نیاز به زمان و حوصله زیادی دارد. مهارت‌های شما به شما این امکان را می‌دهد که پاسخ این هدف تصویری پیچیده را که ما از رسیدن به آن مطمئن نبودیم، بیابید. آنچه شما به دنبال آن بودید درست مقابل چشمان شماست. اما اگر مهارت هاش شناختی مناسبی نداشته باشید، قطعا نمی توانید در زمان مشخص شده 3 ثانیه ای آن را پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و معمای شناخت مسافر از آینده همراه شوید.

شاید بپسندید:  حکایت حرف مفت زدن| ضرب المثل حرف مفت زدن از کجا آمد!؟

معمای شناخت مسافر از آینده

تصویر فعلی این معمای تصویری که مجله خبری چشمک برای شما به اشتراک گذاشته است، باعث سردرگمی می شود. گروهی ازدر حال قدم زدن در خیابان هستند. در نگاه اول مسئله غیر عادی در تصویر دیده نمی شود. اما اگر خوب نگاه کنید یک فرد را پیدا خواهید کرد که از آینده به گذشته رفته است. یک مسافر زمان در میان آنها وجود دارد. آن شخص به گونه ای عادی همه را همراهی می کند که رمزگشایی آن بسیار پیچیده است. ماموریت شما این است که در کمتر از 3 ثانیه او را پیدا کرده و از این طریق بتوانید مهارت های فردی و شناختی خود را اثبات کنید.

از آنجایی که زمان زیادی برای حل معمای شناخت مسافر از آینده ندارید، مهم است که به تصویر دقت کنید. شما باید به شدت متمرکز باشید. به هیچ چیز غیر از این تست فکر نکنید. اگر در پازل تصویری زیر دقیق باشید، سریعتر از آنچه تصور می کردید به هدف خواهید رسید. بنابراین اگر واقعاً برای یافتن آنها به دقت و تمرکز نیاز دارید، چند ثانیه نفس بکشید و سپس دوستان خود را به چالش بکشید. آنها را غافلگیر خواهید کرد.

شاید بپسندید: یکی از مدادها را انتخاب کن تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

معمای شناخت مسافر از آینده

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاط اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟ 

 

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت دسته گل به آب داده!

پاسخ معمای شناخت مسافر از آینده

اگر هنوز به دنبال پاسخ هستید باید به شما بگوئیم که زمان شما به پایان رسیده است. لذا می توانید از فرصت دوم خود برای رسیدن به پاسخ استفاده کنید. 5 ثانیه دیگر فرصت دارید تا آزمون را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید:حکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

.

.

 

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه فیگور متفاوت رو تو تصویر پیدا کنه!

 

 

 

شاید بپسندید: تو دوستی چه جور هستی!؟ | کافیه بگی اول تو تصویر چی دیدی تا نتیجه شگفت زده ات کنه!

پاسخ معمای شناخت مسافر از آینده: همان طور که در توضیحات اشاره شد، عکس مربوط به تصویر یک خیابان در گذشته است. به مرد علامتگذاری شده دقت کنید. او یک گوشی همراه در دست دارد. گوشی همراه در آن زمان هنوز اختراع نشده بود.

شاید بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

شناخت مسافر از آینده

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ای، سیم ثانیه عدد معادله میوه ای آخر را پیدا کن!

امیدوارم از معمای شناخت مسافر از آینده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:فقط آدمای دقیق با بینایی عقاب میتونن حرف دی برعکس رو تو تصویر پیدا کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زن ممکن است با گرفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

شاید برایتان جالب باشد

ضریب هوشی خود را تست کنید و بگوئید به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: باهوشا و افراد دقیق میتونن این مرد را پیدا کنند!

بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم استعداد و نقاط قوت‌ات برای پیشرفت تو کارها چیه!؟

 اگه نابغه ریاضی هستی این معادله را با یک حرکت درستش کن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + شش =

دکمه بازگشت به بالا