;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: باهوشا و افراد دقیق میتونن این مرد را پیدا کنند!

آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: بر کسی پوشیده نیست که یکی از مزیت های خوب بازی های فکری جنبه سرگرم کنندگی آن هاست. پس از فراگیری بیماری کرونا، سرگرمی ها در اینترنت فراگیرتر شدند. به طوری که بخش  قابل توجهی از صفحات شبکه های مختلف اجتماعی از توئیتر تا فیس بوک و … را سرگرمی هایی همچون انواع و اقسام بازی های فکری تشکبل می دهد. باید گفت که بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند.

کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود.آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد مجله خبری چشمک از جمله همین بازی های فکری است که شما برای پیدا کردن مردی که دو معشوقه دارد، باید از دقت و تمرکز خود استفاده کنید.

شاید بپسندید: بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم استعداد و نقاط قوت‌ات برای پیشرفت تو کارها چیه!؟

آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد

بر اساس آنچه در پاراگراف های بالا اشاره شد، مجله خبری چشمک بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری را در حوزه سوالات و معماهای تصویری برای شما به اشتراک می گذارد. شما با مراجعه به وب سایت چشمک و بررسی و تحلیل این ازمون ها می توانید ذهن و مغز خود را به صورت روزانه ورزش دهید. در صورتی که مرتب این فعالیت ها را ادامه دهید، پس از مدتی متوجه خواهید شد که ذهن تان متمرکزتر و نگاه تان به پدیده ها جزئی نگرانه شده است. پس با مجله خبری چشمک همراه باشید و مطالب آن را با دوستان و آشنایان خود به اشتراک بگذارید.

در تصویر آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد، شاهد حضور دو مرد در زندان هستید. تصویر عجیبی در مقابل چشمان شما قرار گرفته است. یکی از این دو مرد، کسی است که دو معشوقه دارد. به نظر کدامیک با توجه به شواهد موجود در تصویر ممکن است دو معشوقه داشته باشد. با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید.. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 4 ثانیه وقت دارید!

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی این معادله را با یک حرکت درستش کن!

آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را تست کنید و بگوئید به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت فهم اول: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاط اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

پاسخ آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد

احتمالا تاکنون پاسخ آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد را پیدا کرده اید.اگر هنوز گیج هستید و زمان بیشتری برای پاسخ می خواهید، می توانید به بالا برگردید و جزئیات تصویر آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد را بررسی کنید.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از مدادها را انتخاب کن تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

.

.

.

شاید بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

 

 

.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

پاسخ آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: به مرد سمت چپ نگاه کنید. او یک کادو خریده است. اما در حال انتخاب یک هدیه دیگر برای معشوقه دوم خود است. ایا غیر از این نشانه می توان نشانه دیگری پیدا کرد.

شاید بپسندید: اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

شناخت مردی که دو معشوقه دارد

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ای، سیم ثانیه عدد معادله میوه ای آخر را پیدا کن!

امیدوارم از آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت دسته گل به آب داده!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد.

احتمالاً بپسندید:فقط آدمای دقیق با بینایی عقاب میتونن حرف دی برعکس رو تو تصویر پیدا کنند!

سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زن ممکن است با گرفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندیدحکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

شاید برایتان جالب باشد

حکایت جمع کن کاسه کوزه تو … | داستان ضرب المثل ها

اگه ریاضی ات خوب باشه خیلی راحت با حرکت 1 چوب کبریت معادله را اصلاح می کنی!

 کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه است!

 با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

کسی که دقت‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه صاحب چمدون رو شناسایی می کنه!

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 + دو =

دکمه بازگشت به بالا