;
تفریح و سرگرمی

ضریب هوشی خود را تست کنید و بگوئید به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

تست ضریب هوشی با مخزن آب: آیا می توانید با بررسی تصویر زیر بعد از 15 ثانیه بگوئید که کدام مخزن به لخاظ منطقی امکان پر شدن پس از 45 ثانیه را دارد!؟ آیا میتوانید آن را انجام دهید؟ آیا برای یک چالش جدید آمادگی دارید!؟ شما با کمک تست ضریب هوشی با مخزن آب می توانید توانائیهای ذهنی خود را مورد آزمایش قرار دهید. سوال هم همان طور که اشاره شد، بررسی و شناسایی مخزنی است که در کمترین زمان از اب پر می شود.پس مهارت های حل مسئله خود را امتحان کنید و ثابت کنید که می توانید بر این چالش منطقی پیروز شوید.

آیا می توانید از زمان خود جلوتر رفته و حتی کمتر از 15 ثانیه نیز به پاسخ برسید و رکورد جدیدی را در حل چالش های تصویری به جا بگذارید.  با مجله خبری چشمک و تست ضریب هوشی با مخزن آب همراه شوید. تست های منطقی، پازل های مخزن آب و پازل های ریاضی راه های عالی برای به چالش کشیدن ضریب هوشی و تقویت مهارت های تفکر منطقی شما هستند. حل این نوع پازل ها می تواند به افزایش توانایی حل مسئله، حافظه و مهارت های تحلیلی کمک کند که می تواند در زندگی روزمره کاربرد داشته باشد.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: باهوشا و افراد دقیق میتونن این مرد را پیدا کنند!

تست ضریب هوشی با مخزن آب

پس با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، اگر به دنبال یک چالش سرگرم کننده برای آزمایش مهارت های منطقی خود هستید، در جای مناسبی قرار گرفته اید. بهتر است سریعاً به سمت پاسخ نروید. زمانی را صرف کنید و سلول های خاکستری و تمام مهارت های شناختی خود را به کار برید. این کار سبب می شود که ذهن و مغز شما به خوبی ورزش کند. ورزش مغز می تواند سبب حفظ سلامت این اندام حیاتی شده و مانع از درگیر شدن فرد به بیماری هایی همچون فراموشی و آلزایمر شود.

چالش‌هایی از این دست در بین افراد در هر سن و پیشینه بسیار محبوب شده‌اند، زیرا به بهبود مهارت‌های حل مسئله و تفکر منطقی کمک می‌کنند. بنابراین، آماده باشید تا مغز خود را به کار ببندید و از یک تجربه سرگرم کننده و پر ارزش حل مسئله لذت ببرید! پس سطح توانایی و دانش خود را بیازمایید: کدام مخزن آب اول پر می شود؟ یادتان باشد 15 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شد.

شاید بپسندید: بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم استعداد و نقاط قوت‌ات برای پیشرفت تو کارها چیه!؟

تست ضریب هوشی با مخزن آب

برایتان جالب خواهد بود: یکی از مدادها را انتخاب کن تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه است!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت فهم اول: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

پاسخ تست ضریب هوشی با مخزن آب

برای پاسخ به این سوال، باید تصویر را از نزدیک بررسی کنید و روی تعیین اینکه کدام مخزن گیرنده آب ابتدا پر می شود تمرکز کنید. اگر هنوز به پاسخ دست پیدا نکردید می توانید از شانس دوم خود استفاده کنید.

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

.

.

.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

 

 

 

.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاط اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

پاسخ تست ضریب هوشی با مخزن آب: برای رسیدن به پاسخ باید تصویر و جایگاه لوله ها (پایین مخزن و بالای مخزن) را به خوبی بررسی می کردید. توجه داشته باشید که برخی از لوله ها ممکن است گرفتگی داشته باشند. فرض بر این است که جریان اولیه ثابت است، بنابراین ظرفیت اولین ظرف در مبدا جریان مایع نادیده گرفته می شود. راه حل این معما این است: مخزن F

در تست ضریب هوشی با مخزن آب، مخزن آب دارای لوله های متعددی بود که مسدود شده بودند، همانطور که در تصویر مشاهده می شود. برای حل معما باید به همه جزئیات توجه می شد.با این حال، مهم است که به یاد داشته باشید که این فقط یک بازی بود و اگر آن را درست انجام ندهید، پایان دنیا نیست.

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی این معادله را با یک حرکت درستش کن!

تست ضریب هوشی با مخزن آب

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ای، سیم ثانیه عدد معادله میوه ای آخر را پیدا کن!

امیدوارم از تست ضریب هوشی با مخزن آب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت دسته گل به آب داده!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید:فقط آدمای دقیق با بینایی عقاب میتونن حرف دی برعکس رو تو تصویر پیدا کنند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زن ممکن است با گرفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندیدحکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

شاید برایتان جالب باشد

اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

حکایت جمع کن کاسه کوزه تو … | داستان ضرب المثل ها

اگه ریاضی ات خوب باشه خیلی راحت با حرکت 1 چوب کبریت معادله را اصلاح می کنی!

 با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. ضمن عرض سلام و تشکر از چالشهای ذهنی که قرار میدید به نظر من اول ظرف G پر میشه بعد سر ریز میشه داخل ظرف F

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + پنج =

دکمه بازگشت به بالا