;
تفریح و سرگرمی

با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

تست شخصیت براساس نوع دید اول: آیا کنجکاو هستید که بفهمید چقدر مستقل هستید؟ تست شخصیت براساس نوع دید اول را انجام دهید و یک راه منحصر به فرد برای شناسایی خود را کشف کنید. یکی از این سه لباس را انتخاب کنید و آنچه در مورد شما می گوید را بررسی کنید! این فرصت را از دست ندهید تا بفهمید چقدر مستقل هستید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس نوع دید اول همراه شوید.

شاید بپسندید: کسی که دقت‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه صاحب چمدون رو شناسایی می کنه!

تست شخصیت براساس نوع دید اول

تست های شخصیت راهی عالی برای درک خود و ویژگی های شخصی شما هستند. دانستن اینکه چقدر مستقل هستید بخش مهمی از درک خودتان است. این تست شخصیت به شما کمک می کند تا با درخواست از شما برای انتخاب یکی از سه سایه انسان، سطح استقلال خود را تعیین کنید.

هر گزینه نشان دهنده سطح متفاوتی از استقلال است. پاسخ تان به شما بینشی در مورد اینکه واقعا چقدر مستقل هستید و این که چگونه بر زندگی شما تأثیر می گذارد، می دهد.

شاید بپسندید: دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

تست شخصیت براساس نوع دید اول

برایتان جالب خواهد بود: یکی از مدادها را انتخاب کن تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت دسته گل به آب داده!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاطر اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

پاسخ تست شخصیت براساس نوع دید اول

چه به دنبال تایید استقلال خود باشید و چه می خواهید بیشتر در مورد خود بدانید، تست شخصیت براساس نوع دید اول راهی عالی برای کشف میزان استقلال شماست. امروز در آزمون شرکت کنید و متوجه شوید که پاسخ های شما در مورد شما چه می گویند!

اگه ریاضی ات خوب باشه خیلی راحت با حرکت 1 چوب کبریت معادله را اصلاح می کنی!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه است!

 

 

 

شاید بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

تست براساس نوع دید اول

اولین سایه

افرادی که اولین سایه را در تست شخصیت براساس نوع دید اول انتخاب می کنند معمولا مستقل و با اعتماد به نفس هستند. آنها دوست دارند برجسته باشند و خودشان تصمیم بگیرند. ترجیح می دهند ریسک کنند و راه خود را در زندگی بدون محدودیت سنی یا انتظارات جامعه بپیمایند.

افرادی که این سایه را انتخاب می کنند، معمولاً در تصمیم گیری های خود، صرف نظر از اینکه دیگران چه فکر می کنند، مهارت دارند. آنها درک می کنند که بر زندگی خود کنترل دارند و این کنترل را به شیوه ای مسئولانه اعمال می کنند.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت فهم اول: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

سایه دوم

انتخاب سایه دوم در  تست شخصیت براساس نوع دید اول، نشان دهنده روحیه مستقل است. افرادی که این لباس را انتخاب می کنند معمولا خود انگیزه هستند و اهداف بسیار روشنی دارند. آنها به دیگران اجازه نمی دهند اعمال یا انتخاب هایشان را دیکته کنند، ترجیح می دهند راه خودشان را بروند و خودشان تصمیم بگیرند.

این افراد به شدت به قضاوت خود متکی هستند و به خود اعتماد دارند تا بهترین انتخاب را برای خود داشته باشند. آنها قدردانی می کنند که می توانند مسئولیت اعمال خود را بپذیرند و معتقدند که این کار، آنها را به سمت موفقیت هدایت می کند.

احتمالا بپسندید: حکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

سایه سوم

کسانی که گزینه سوم را در تست شخصیت براساس نوع دید اول انتخاب می کنند، تمایل دارند مستقل با احساس قوی از خود باشند. اگرچه آنها ممکن است به اندازه کسانی که اولین لباس را انتخاب می کنند جسور نباشند، اما هنوز احساس استقلال قوی دارند. آنها می‌دانند که می‌توانند بدون تکیه بر دیگران موفق باشند، اما می‌دانند که چه زمانی نیاز به کمک است.

افرادی که این سایه  را انتخاب می کنند اغلب به جزئیات توجه دارند و در هر کاری که انجام می دهند برای کمال تلاش می کنند. آنها به انجام درست کارها افتخار می کنند و برای برتری تلاش می کنند.

امیدوارم از تست شخصیت براساس نوع دید اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه هوش منطقی و تحلیلی ات عالیه، سریع بگو کدوم پدر یا مادر واقعاً دلسوزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زن ممکن است با گرفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

شاید برایتان جالب باشد

تیزبین و دقیقی، پس باید بتونی 3 تفاوت مرغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کن!

آزمون شناسایی تازه به دوران رسیده: کدومیکی از این دو تا زن، تازه به دوران رسیده است؟

حکایت گربه را باید دم حجله کشت، یک جکایت جالب و شنیدنی

ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − سه =

دکمه بازگشت به بالا