;
تفریح و سرگرمی

میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

تست شخصیت حیوان انتخابی: پازل ها، سوالات هوش، تست های شخصیت شناسی و … از جمله مطالبی است که در شبکه های اجتماعی طرفدارن خاص خود را دارد. اگر چه برخی در صحت و سقم این تست ها تشکیک ایجاد می کنند، اما برخی معتقدند که نمی توان با قطعیت گفت که این تست ها کاملا ساختگی و غلط هستند. با تست شخصیت حیوان انتخابی، که در واقع یک تست روان شناسی است، شما می توانید جنبه مهمی از شخصیت خود را کشف کنید.

شما باید در تست شخصیت حیوان انتخابی، اولین حیوانی که در تصویر نظر شما را به خود جلب کرد و به آن علاقه داشتید، انتخاب و سپس خود را بهتر بشناسید. با تست شخصیت حیوان انتخابی و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تیزبین و دقیقی، پس باید بتونی 3 تفاوت مرغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کن!

تست شخصیت حیوان انتخابی

بخش قابل توجهی از انتخاب های شما بر اساس ضمیر ناخودآگاه شما صورت می گیرد. لذا انتخاب های شما می تواند بخشی از زوایایی شخصیتی شما را روشن کند. صفات کوچک و ویژگی هایی که مطمئنا به طور کامل به آن پی نبرده اید، را می توانید شناسایی کنید. از این نظر، حیوانی را که بیش از همه نظر شما را به خود جلب می‌کند، به دقت مشاهده کنید.

نیاز نیست به تصویر دقت کنید. کافی است نگاهی سطحی به تصویر انداخته و حیوانی که نظر شما را جلب نمود انتخاب کنید. اکنون که آماده شرکت در تست شخصیت حیوان انتخابی هستید، تصویر این تست را با یکدیگر مرور می کنیم.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تازه به دوران رسیده: کدومیکی از این دو تا زن، تازه به دوران رسیده است؟

تست شخصیت حیوان انتخابی

برایتان جالب خواهد بود: کسی که دقت‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه صاحب چمدون رو شناسایی می کنه!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاطر اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

پاسخ تست شخصیت حیوان انتخابی

بر اساس آنچه در تست شخصیت حیوان انتخابی انتخاب کرده اید، در زیر پاسخ سوال خود و نتایج سایر حیوانات را خواهید داشت.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از مدادها را انتخاب کن تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

.

.

.

شاید بپسندید:حکایت گربه را باید دم حجله کشت، یک جکایت جالب و شنیدنی

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه است!

تست حیوان انتخابی

خرس

اگر خرس حیوانی باشد که در تست شخصیت حیوان انتخابی کرده اید، نشان دهنده آن است که شما در مقابل افرادی که با آنها نزدیک هستید شخصیت محافظتی بیش از حد دارید. همچنین این افراد همیشه زندگی بهتر دیگران را در نظر دارند. اگرچه معمولاً آدم سردی به نظر می‌رسید، اما این کار را به این دلیل انجام می‌دهید که کسی نتواند به شما صدمه بزند.

مهم نیست که در اطرافتان چه اتفاقی می‌افتد، شما از خود یا اطرافینتان محافظت می کنید. با این حال، هیچ کس نمی تواند در مهمترین لحظات متوجه سخاوت و قلب بزرگ شما شود. باید بدانید که هیچ ترسی بزرگتر از نشناختن خودمان نیست.

برایتان جالب خواهد بود: معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما:نکته سنج باشی، سیم ثانیه فرد ثروتمند داخل هواپیما را پیدا میکنی!

شیر

اگر شیر را در تست شخصیت حیوان انتخابی انتخاب کردید، شخصیت شما با خلاقیت متمایز می شود، بنابراین ذهن شما پر از ایده است و همچنین دوست دارید راه حل ارائه بدهید. وقتی شما از همین خط پیروی می کنید، بسته به اینکه چگونه موقعیت را مدیریت می کنید، برای هر یک از پروژه های شما، موفقیت اسان به دست می آید.

اگرچه گاهی اوقات تحت تأثیر گفته های دیگران قرار می گیرید، اما هیچ ترسی وجود ندارد که شما را از پیگیری اهدافتان باز دارد. همیشه سعی می کنید به نظرات کسی اهمیت ندهیدف به خصوص نظراتی که تلاش می کند شما را از رسیدن به اهدافتان باز دارد.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

عقاب

در صورتی که عقاب انتخاب شما در تست شخصیت حیوان انتخابی بوده باشد، باید بدانید که این پرنده به دلیل شهودی بودن متمایز است. شما همیشه می دانید که در اطراف تان چه اتفاقی می افتد، چیزی که بدون شک به شما برتری بزرگی نسبت به بقیه افراد می دهد. یک نگاه کافی است تا بفهمید چه خبر است. علاوه بر این، شما همیشه به ندای درون خود گوش می دهید، که به ندرت در برابر ترس هایی که در بسیاری از موقعیت های زندگی شما را فرا می گیرد، شکست می خورد.

شما تقریبا همیشه موفق شده اید یک قدم جلوتر از دیگران باشید. این پیشرفت به شما کمک می کند تا بهتر شده و بهتر عمل کنید.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت دسته گل به آب داده!

روباه

این انتخاب نشان می‌دهد که شخصیت شما پایدار است، بنابراین هر زمان که چیزی را پیشنهاد می‌کنید. مهم نیست چقدر طول می کشد تا آن را بدست آورید، تا زمانی که آن را به دست آورید کار خواهید کرد. علاوه بر این، شما یکی از کسانی هستید که آهسته اما مطمئن حرکت می کنید و در صورت یافتن موانعی در مسیر هدفتان، به شما انگیزه بیشتری می‌دهد تا آنچه را که آرزویش را دارید، محقق کنید. اگرچه همه چیز پر از تاریکی به نظر می رسد، اما لحظه ای فرا می رسد که از تمام زندگی خود بیشترین لذت را خواهید برد.

شاید بپسندید: یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

گوزن

حیوان انتخابی شما در تست شخصیت حیوان انتخابی نشان می دهد که شما فردی قابل اعتماد و مهربان هستید که حتی قادر به صدمه زدن به حشره نیستید. به خاطر داشته باشید که این مزایا همیشه مثبت نیستند زیرا می توانند شما را در برابر دیگران آسیب پذیرتر کنند. محتاط باشید، سعی کنید کسانی که واقعاً از شما قدردانی می کنند و کسانی که به سادگی می خواهند از شما سوء استفاده کنند را شناسایی کنید.

امیدوارم از تست شخصیت حیوان انتخابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه هوش منطقی و تحلیلی ات عالیه، سریع بگو کدوم پدر یا مادر واقعاً دلسوزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: فقط افراد تیزبین قادرند تو 5 ثانیه، 3 تا تفاوت تو تصویر گربه بامزه را پیدا کنند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

همین که به تصویر انداختی، چی تو تصویر دیدی تا بگم آیا عاقبت بخیر میشی یا نه!؟

آزمون شناخت خانواده واقعی: کدوم یکی از این دو خانواده تقلبی و فیک هستند!؟

کسی که با شما ازدواج می کنه، خوشبخت میشه!؟| یه دسته گل را انتخاب کن تا جوابش رو بفهمی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا