;
تفریح و سرگرمی

یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

معمای شناسایی قاتل شوهر : معماهای تصویری در اینترنت بسیار مودر توجه کاربران قرار گرفته است. این معماها در کنار آنکه می تواند یک تمرین و ورزش خوب برای مغز شما باشد، همچنین می تواند سرگرمی مناسبی برای شما باشد. شما برای آنکه بتوانید این معماها را حل کنید نیاز دارید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. معمای شناسایی قاتل شوهر می تواند سبب افزایش فعالیت های مغز شود. شما در این آزمون باید بتوانید زنی که توسط پلیس دستگیر شده و شوهرش را به قتل رسانده است، شناسایی کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

به باور کارشناسان افزایش فعالیت مغزی می تواند زمینه خوبی برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های مربوط به سلامت باشد. تغذیه سالم و همچنین افزایش فعالیت های مغزی می تواند یک زندگی سالم را به همراه داشته باشد. مجله خبری چشمک به صورت مرتب بازی های فکری متنوع و به خصوص جدیدترین و جذاب ترین سوالات تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. با معمای شناسایی قاتل شوهر با چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت شاه می بخشد شیخ علی خان نمی بخشد!

معمای شناسایی قاتل شوهر

همان گونه که اشاره شد مجله خبری چشمک به صورت مرتب، روزانه سوالات هوش تصویری جذاب و متنوعی را با شما به اشتراک می گذارد.  در معمای شناسایی قاتل شوهر، شما با یک چالش تصویری جالب روبرو هسنید. زمان ارائه پاسخ به این آزمون نیز بخاطر افزایش درجه سختی سوال، محدود است. تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا راه حلی برای این معمای تصویری پیدا کنید.

در تصویر معمای شناسایی قاتل شوهر، دو زن را به جرم قتل دستگیر کرده اند.هردو زن فردی را به قتل رسانده اند. اما یکی از زنان، همسر خود را به قنل رسانده است. به نظر شما کدامیک از زنان این کار را کرده است؟ دلیل خود را بگوئید.

آیا شما می توانید با کمک تصویر موجود، کسی که همسر خود را به قتل رسانده است را شناسایی کنید؟ توجه به جزئیات می تواند به شما در حل این معمای تصویری کمک کند. با دقت به تصویر معمای شناسایی قاتل شوهر نگاه کنید. یادتان باشد زمان شما محدود است. 5 ثانیه برای پیدا کردن پاسخ فرصت دارید.

شاید بپسندید: اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

معمای شناسایی قاتل شوهر

شاید بپسندید: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

.

.

.

.

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

پاسخ معمای شناسایی قاتل شوهر

اگر به این بخش از متن رسیده اید، باید گفت که به احتمال زیاد پاسخ را پیدا کرده اید و تنها تلاش می کنید پاسخ خود را با پاسخ وب سایت تطبیق دهید. اگر هم پاسخ را پیدا نکرده اید، می توانید با دقت بیشتری به تصویر معمای شناسایی قاتل شوهر نگاه کنید.

برایتان چالب خواهد بود: حکایت هر چیز که خوار آید یک روز به کار آید!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از شیرهای تصویر، ویژگی اصلی شخصیتی خود را بشناسید!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

پاسخ معمای شناسایی قاتل شوهر: در صورت سوال گفته شده است که هر دو قاتل هستند. نگاهی به زن سمت چپ بیندازید. وضعیت او نشان می دهد که او عضوی از گروههای مافیایی است و احتمالا فردی از اعضای یک گروه رقیب را به قتل رسانده است. اما زن سمت راست کاملا مشخص است که یک زن خانه دار است. یکی از چشمان او سیاه شده است و لباس پاره شده او حاکی از یک کشمکش بوده است. اما مهمتربن نشانه ای که ما به این نتیجه رسیدیم که این زن قاتل شوهر خود است، انگشتر حلقه ای است که در دست چپ خود دارد.

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

شناسایی قاتل شوهر

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

امیدوارم از معمای شناسایی قاتل شوهر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این 3 تا مرد قصد داره تا از خانم خواستگاری کنه!؟ | هوشت را محک بزن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: میخای بدونی از نظر اطرافیان چه جور آدمی هستی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

شاید برایتان جالب باشد

 کدامیک از این دو زن ممکن است با گفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

شاید بپسندید: حکایت آنچه تو از رو می خوانی من از بَرَم !

نقطه قوت شخصیت‌ات رو میدونی، اگه نمیدونی یکی از جغدا رو انتخاب تا بهت بگم! نتیجه عجیبه!

 بین تصویر بز بامزه چپ و راست 8 تا تفاوت هست، آیا میتونی پیداشون بکنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا