;
تفریح و سرگرمی

نقطه قوت شخصیت‌ات رو میدونی، اگه نمیدونی یکی از جغدا رو انتخاب تا بهت بگم! نتیجه عجیبه!

تست شخصیت متکی به انتخاب: تا حالا فکر کردی چه چیز باعث میشه که با دیگران متفاوت باشی!؟ نقطه قوت شما در مقابل دیگران چیست؟ با این تست متوجه خواهید شد. پس جرأت داشته باشید با این تست شخصیتی جزئیات بیشتری را در مورد خود کشف کنید. جزئیات قابل توجهی از نحوه زندگی شما که از آن بی اطلاع بودید! با تست شخصیت متکی به انتخاب و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: بین تصویر بز بامزه چپ و راست 8 تا تفاوت هست، آیا میتونی پیداشون بکنی!

تست شخصیت متکی به انتخاب

این تست تصویری که با عنوان تست شخصیت متکی به انتخاب در بخش تفریح و سرگرمی چچشمک منتشر شده است با ارائه نتایج دقیق می تواند برایتان شگفت انگیز باشد. تنها کافی است که یکی از جغدها را که به سمتش جذب شدی را انتخاب کنی. این تست روانشناسی چشمک به شما این امکان را می دهد که در عرض چند ثانیه بیشتر در مورد نگرش خود بدانید. با ما همراه باشید و به تصویر تست شخصیت متکی به انتخاب نگاه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی خوردنی امن: کدامیک از این خوردنی ها سالم است و برای دخترک ضرری ندارد!؟

تست شخصیت متکی به انتخاب

شاید بپسندید: کدامیک از این دو زن ممکن است با گفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

پاسخ تست شخصیت متکی به انتخاب

پویایی این تمرین تصویری بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید. فقط یک نفس عمیق بکشید و اجازه دهید شهودتان شما را به سمت جایگزینی از این چالش آنلاین که به بهترین وجه مناسب مورد شماست راهنمایی کند. حالا که جغد مورد نظر خود را انتخاب کردید به تفاسیر مراجعه کنید.

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت آنچه تو از رو می خوانی من از بَرَم !

 

 

 

 

شاید بپسندید:حکایت اگه برای من آب نداره‌، برای تو که نون داره!

تست متکی به انتخاب

جغد 1

اگر جغد 1 را در تست شخصیت متکی به انتخاب گزینش کردید به این معنی است که شما فردی هستید که روی اهداف، برنامه ها و پروژه هایی که در حال حاضر یا در آینده در نظر دارید بسیار متمرکز هستید. همچنین، دوست ندارید اجتماعی باشید و با کسانی که تازه ملاقات می کنید یا یک فضای بسیار بزرگ تعامل داشته باشید. برجسته ترین چیز در مورد شما دوستی بی قید و شرط شما نسبت به دیگران است. خوب و مهمتر از همه این است که همیشه مایل به کمک به دیگران هستید.

شاید بپسندید: آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

جغد 2

اگر جغد 2 را در تست شخصیت متکی به انتخاب گزینش کردید، شکی نیست که شخصیت بسیار مهیجی دارید، هر جا که بروید همیشه نگاه ها را به خود جلب خواهید کرد حتی اگر به دنبال آنها نباشید. از سنین بسیار پایین همیشه به دلیل مهارت ها و نبوغ خود متمایز بوده اید، همچنین دوست دارید در محیط هایی باشید که در آن احساس راحتی می کنید. از ریاکاری، دروغ یا فریب متنفر هستید.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از شیرهای تصویر، ویژگی اصلی شخصیتی خود را بشناسید!

جغد 3

اگر جغد 3 را در تست شخصیت متکی به انتخاب گزینش کردید به این معنی است که تمایل شما برای کمک به دیگران اغلب با شما همراه است، زیرا انسان بسیار نوع دوست و مهربانی هستید. اما ناگفته نماند این مسئله بیشتر با کسانی که واقعاً در اطراف شما هستند، صحت دارد. بسیار تمایل دارید که خودتان را در کارتان موفق جلوه دهید و برای آن تلاش می کنید. این به این معناست که شما می توانید در یک گروه خوب عمل کنید.

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

امیدوارم ازتست شخصیت متکی به انتخاب انتخاب استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت عطایش را به لقایش بخشیدم!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تیز و دقیق باشی سه تا تفاوت تصویر سگ مزرعه را پیدا می کنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگه تیز و زبلی، 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

شاید برایتان جالب باشد

آیا راحت برای کارهات تصمیم می گیری!؟| اگه نمی دونی فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی!

فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟

اگه در کمتر از 5 ثانیه معادله ریاضی را اصلاح کنی، ضریب هوشی ات خیلی بالاست!

معمای شناسایی قاتل تصویر: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه قاتل باشه!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + نه =

دکمه بازگشت به بالا