;
تفریح و سرگرمی

کدامیک از این دو زن ممکن است با گرفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

معمای شناسایی زن در معرض خطر: شما با کمک بازی های فکری می توانید اوقات فراغت خود را پر کنید. سوالات هوش تصویری یکی از مهمترین بخشهای بازی های فکری است که می تواند در کنار سرگرم کردن شما، زمینه را برای فعالیت ها و ورزش مغز فراهم کند. مغز نیز همانند جسم برای بهیود و افزایش کارایی خود نیازمند به ورزش است و ورزش مغز نیز حل معادلات و سوالاتی است که آن را درگیر و دچار چالش کند.

مجله خبری چشمک بهترین و چالش برانگیزترین بازی های فکری و به خصوص سوالات هوش تصویری را با مخاطبان خود به اشتراک می گذارد. شما با انجام این سوالات هوش می توانید ذهن خلاق خود را فعال نگه داشته و روز به روز نیز به رشد و بهبود آن کمک کنید.با انجام منظم بازی های فکری خواهید فهمید که روز به روز مهارت های شناختی شما دچار پیشرفت می شود و شما در شناسایی پدیده ها جزئی نگرتر شده اید. با مجله خبری چشمک و معمای شناسایی زن در معرض خطر همراه باشید. شما باید بفهمید که کدامیک از دو زن تصویر ممکن است گرفتار حیله همسرش شده و جان خود را از دست بدهد!؟

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

معمای شناسایی زن در معرض خطر

به این ترتیب با توجه به آنچه در پارگراف بالا گفته شد، پرداختن به آزمون ها و معماهای هوشی، می توان تفکر خلاق را در خود پرورش دهیم. از سوی دیگر از وقوع بیماری هایی همچون آلزایمر و حافظه که رابطه مستقیم با میزان فعالیت های مغزی دارد پیشگیری کرد. در صورتی که علاقه دارید با یک معمای تصویری دیگر خود را به چالش بکشید می توانید معمای شناسایی زن در معرض خطر را مورد توجه قرار دهید.

در تصویر معمای شناسایی زن در معرض خطر، شما دو زوج را در تصویر مشاهده می کنید. در هر دو تصویر یکی از زوجین در حال هدیه دادن چیزی به همسر خود است. در تصویر سمت راست مرد در حال دادن یک کادو به همسرش است و در تصویر سمت چپ مرد یک دسته گل به همسرش می دهد. اگر دقت کنید در هر دو تصویر موجود کشنده در میان گل ها و کادوی هدیه دیده می شود. به نظر شما کدامیک از این دو زن ممکن است گرفتار شده و جان خود را از دست بدهد. با دقت تصویر را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: نقطه قوت شخصیت‌ات رو میدونی، اگه نمیدونی یکی از جغدا رو انتخاب تا بهت بگم! نتیجه عجیبه!

معمای شناسایی زن در معرض خطر

احتمالاً بپسندید: اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

.

.

.

.

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

 

.

.

.

برایتان چالب خواهد بود: حکایت هر چیز که خوار آید یک روز به کار آید!

پاسخ معمای شناسایی زن در معرض خطر

با دقت جزئیات تصویر را بررسی کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به پاسخ تنها 6 ثانیه وقت داشتید. وقت شما به پایان رسیده است. اگر علاقمند به ادامه دادن و رمزگشایی آزمون هستید، بهتر است بار دیگر تصویر را مورد ارزیابی قرار دهید!

شاید بپسندید: سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت آنچه تو از رو می خوانی من از بَرَم !

 

 

 

 

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از شیرهای تصویر، ویژگی اصلی شخصیتی خود را بشناسید!

پاسخ معمای شناسایی زن در معرض خطر: به گفته طراح این آزمون هیچکدام از این دو زن در معرض خطر نیستند. مار و عقرب در هر دو تصویر ساختگی هستند و هر دو مرد به این وسیله خواسته اند همسر خود را سورپرایز کنند. مار بر روی دسته گل مشخص است و دم عقرب نیز از جعبه هدیه بیرون زده است. کاملا مشخص است که هر دو واقعی نیستند!؟

به گفته طراح و سازنده معمای شناسایی زن در معرض خطر، ذهن آدمها عادت کرده است که برای هر مسئله ای دلیلی بتراشد. اما گاهی بعضی مسئله نیاز به فکر و دلیل ندارند و همه چیز روشن است. نیاز نیست خیلی از کارها را برای خود سخت و مشکل کنیم.

شاید بپسندید: بین تصویر بز بامزه چپ و راست 8 تا تفاوت هست، آیا میتونی پیداشون بکنی!

شناسایی زن در معرض خطر

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

امیدوارم از معمای شناسایی زن در معرض خطر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت عطایش را به لقایش بخشیدم!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تیز و دقیق باشی سه تا تفاوت تصویر سگ مزرعه را پیدا می کنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

شاید برایتان جالب باشد

آزمون شناسایی خوردنی امن: کدامیک از این خوردنی ها سالم است و برای دخترک ضرری ندارد!؟

حکایت اگه برای من آب نداره‌، برای تو که نون داره!

آیا راحت برای کارهات تصمیم می گیری!؟| اگه نمی دونی فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی!

فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

8 + 12 =

دکمه بازگشت به بالا