;
تفریح و سرگرمی

آیا راحت برای کارهات تصمیم می گیری!؟| اگه نمی دونی فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی!

تست شخصیت براساس اولین درک: اولین چیزی که می بینید در مورد توانایی شما در تصمیم گیری حرفای جلبی برای گفتن دارد. پس با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس اولین درک همراه شوید. آزمون‌های شخصیتی برای شناسایی خصوصیات و ویژگی‌های فردی، با هدف به دست آوردن بینش نسبت به رفتار یک فرد استفاده می‌شوند. در بسیاری از اوقات اگر چه این تست فاقد پشتوانه علمی هستند اما نتایج شگفت انگیزی ارائه می دهند.

امروز نیز با یک تست شخصیتی جالب دیگر با شما همراه هستیم. شما در تست شخصیت براساس اولین درک می توانید بفهمید که ایا در تصمیم گیری های خود مستقل و دقیق عمل می کنید یا خیر!؟ تا پایان مطلب همراه باشید.

شاید بپسندید: فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟

تست شخصیت براساس اولین درک

همان طور که اشاره شد این تست شخصیت بر روی کشف این موضوع تمرکز دارد که چگونه اولین چیزی که می بینید می تواند توانایی شما را در تصمیم گیری نشان دهد. با شرکت در این آزمون، درک بهتری از خود و نحوه پردازش اطلاعات برای انجام کارهایتان را به دست خواهید آورد. این می تواند به شما کمک کند بهترین مسیر اقدام را هنگام تصمیم گیری تعیین کنید و همچنین به شما بینشی در مورد اینکه چگونه شخصیت شما بر تصمیم گیری شما تأثیر می گذارد، می دهد. پس بیایید تست شخصیت براساس اولین درک را شروع کنیم!

شاید بپسندید: کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه تصویر هست!

تست شخصیت براساس اولین درک

شاید بپسندید: آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از شیرهای تصویر، ویژگی اصلی شخصیتی خود را بشناسید!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت اگه برای من آب نداره‌، برای تو که نون داره!

تفسیر تست شخصیت براساس اولین درک

اکنون که به تصویر نگاه کرده و اولین تصویر به چشمتان آمد، بهتر است به تفاسیر مراجعه کنید. ما توصیه می کنیم این تست را در منزل در کنار خانواده و اطرافیان خود انجام دهید و لحظات شادی را برای خود و اطرافیان خود رقم بزنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگه خدای ریاضیاتی با توجه به سه معادله اول گربه، نوزاد و پستانک، معادله چهارم را حل کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید:آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

تست براساس اولین درک

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

دیدن اسب

افرادی که برای اولین بار هنگام تماشای تصویر  تست شخصیت براساس اولین درک، متوجه اسب شدند، ذاتاً رهبر هستند. آنها به سرعت و با اطمینان تصمیم می گیرند، بدون اینکه نگران عواقب آن باشند. آنها به شدت مستقل هستند و می توانند از خودشان و چیزهایی که به آنها اعتقاد دارند به خوبی مراقبت کنند. آنها به کمک افراد دیگر نیاز ندارند و احساس انضباط شخصی قوی دارند.

شاید بپسندید: بین تصویر بز بامزه چپ و راست 8 تا تفاوت هست، آیا میتونی پیداشون بکنی!

دیدن زن

کسانی که برای اولین بار هنگام تماشای تصویر تست شخصیت براساس اولین درک، متوجه یک زن شدند، معمولاً موقعیت های اجتماعی را به خوبی درک می کنند و می دانند چگونه تصمیماتی بگیرند که به نفع همه باشد. آنها بسیار شهودی هستند و می توانند نشانه های ظریف را دریافت کنند. آنها از ریسک کردن نمی ترسند، بلکه محدودیت های خود را نیز می شناسند. به دلیل در نظر گرفتن منفعت و فایده، چنین افرادی در تصمیم گیری دچار مشکلات فراوانی می شوند.

احتمالاً بپسندید: اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

امیدوارم ازتست شخصیت براساس اولین درک استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: حکایت آنچه تو از رو می خوانی من از بَرَم !

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت عطایش را به لقایش بخشیدم!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:یه چهره تو این تصویر مخفی شده، تیزبین باشی می تونی تو یه نگاه پیداش کنی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تیز و دقیق باشی سه تا تفاوت تصویر سگ مزرعه را پیدا می کنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگه تیز و زبلی، 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: حکایت پا را از گلیم خود درازتر کردن!

برایتان جالب خواهد بود

همین که تصویر رو دیدی چی نظرت رو جلب کرد تا بگم که آدم رک گو هستی یا خجالتی!؟

شناسایی تفاوت تابلوی پلیس: اگه تیز و زبلی، می تونی خیلی سریع 5 تفاوت رو تو تصویر پیدا کنی!

آزمون شناسایی دختر بچه صاحب گربه: کدام یک از این سه دختریچه، صاحب گربه است؟

حکایت مرغش یک پا دارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا