;
تفریح و سرگرمی

با انتخاب یکی از شیرهای تصویر، ویژگی اصلی شخصیتی خود را بشناسید!

تست شخصیت با انتخاب شیر: آیا خودتان را به عنوان یک انسان نجیب تعریف می کنید؟ از شما دعوت می کنیم تا در یک تست شخصیت شناسی شرکت کنید. تستی که به شما کمک می کند تا پاسخ سوال را کشف کنید. یکی از کارت های این تست را انتخاب کنید و تغییراتی را که در زندگی شما ایجاد می شود کشف کنید

بدون شک تست های شخصیت شناسی به یکی از مطالب محبوب کاربران در شبکه های اجتماعی تبدیل شده است. این تست ها در عرض چند ثانیه، به شما کمک می‌کند تا جزئیات بی‌سابقه‌ای در مورد زندگی خود پیدا کنید. از این رو تست شخصیت با انتخاب شیر را ارائه می کنیم که شما را بیشتر معرفی کند. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با انتخاب شیر همراه شوید.

شاید بپسندید: دو تا عدد 5 میان 3 ها گم شده، اگه چشات قوی باشه تو 5 ثانیه پیداشون می کنی!

تست شخصیت با انتخاب شیر

اگرچه محدودیت زمانی وجود ندارد، اما مهم است که از همه حواس‌پرتی‌های ممکن دوری کنید تا به نتایج درست برسید. این بار ماموریت شما دیدن تصویر و انتخاب بین سه گزینه است. به شهود خود اعتماد کنید!

شما سه جایگزین برای شیرها دارید، هر یک از آنها ویژگی هایی دارند که بقیه به سادگی آن را ندارند، بنابراین اجازه دهید درک شما شما را در مسیر بهترین انتخاب راهنمایی کند. هنگامی که گزینه ای را انتخاب کردید، می توانید پاسخی را بخوانید که شخصیت واقعی شما را آشکار می کند.

بیشتر بخوانید:آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

تست شخصیت با انتخاب شیر

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: سمت کدوم حیوون جذب شدی تا بگم بهترین ویژگی های شخصیتی ات چیه!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

پاسخ تست شخصیت با انتخاب شیر

حال که هر یک از گزینه ها را تجزیه و تحلیل کردید و شیری را که بیشتر دوست داشتید انتخاب کردید، به تفاسیر مراجعه کنید.

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این سه تا جوون با یه زن سن بالا ازدواج کرده!؟

 

 

 

.

شاید بپسندید: فقط افراد تیزبین قادرند تو 5 ثانیه، 3 تا تفاوت تو تصویر گربه بامزه را پیدا کنند!

تست با انتخاب شیر

شیر شماره 1

در صورت انتخاب این شیر در تست شخصیت با انتخاب شیر: شما فردی بسیار نجیب هستید. با وجود موقعیت هایی که ممکن است برای شما اتفاق افتاده باشد، احساساتی صمیمانه دارید. علاوه بر این، شما ویژگی‌های خارق‌العاده‌ای دارید که باعث می‌شود شما را از دیگران متمایز کند. زمان خود را کاملاً به کار و مسئولیتان اختصاص می دهید و به‌دنبال این هستید که به شکلی مثبت برجسته شوید. باید گفت که شما از کسانی که واقعا برای شما اهمیت دارند محافظت می‌کنید.

احتمالاً بپسندید: فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

شیر شماره 2

اگر شیر شماره 2 در تست شخصیت با انتخاب شیر، گزینش شما باشد: معمولاً به ظاهر می گویید که شخصیت قوی دارید، اما در واقعیت فقط به دنبال دفاع از خود یا ایجاد یک “سپر” برای جلوگیری از ناامیدی های آینده هستید. به همین ترتیب، شما نسبت به ناامیدی ها تحمل نداشته و اگر چیزی آن طور که انتظار دارید پیش نمی رود، واقعاً احساس می کنید شکست خورده اید. با این حال اغلب متوجه نمی شوید که چقدر شجاع و انعطاف پذیر هستید.

شاید بپسندید: معمای شناسایی چه کسی دروغ می گوید: آیا مرد تصویر، واقعاً به خانمش خیانت کرده!؟

شیر شماره 3

در صورت انتخاب این شیر در تست شخصیت با انتخاب شیر: در بسیاری از لحظات زندگی خود از نظر عاطفی به افراد دیگر وابسته هستید.زمانی که سعی می کنید کاری را انجام دهید که در درازمدت می تواند شما را از منطقه امن خود خارج کند، به دنبال پذیرش دیگران هستید و این به دلیل حس ناامنی است که دارید. حسی که از درون شما را اذیت می کند. در حال حاضر شما از جزئیات کوچکی که حس امنیت را از شما می گیرد، آگاه هستید، و تلاش می کنید روی آنها کار کنید، تا بیشتر و بیشتر خودمختار شوید.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی آخر بادقتا و تیزبینایی، قهوه جوشای متفاوت بدون دسته را در تصویر پیدا کن؟

امیدوارم از تست شخصیت با انتخاب شیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالاً بپسندید: بازی فکری چالشی با چوب کبریت: ضریب هوشی خود را با اصلاح معادله ارزیابی کنید!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این 3 تا مرد قصد داره تا از خانم خواستگاری کنه!؟ | هوشت را محک بزن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: معمای شناسایی گرگینه: تیز و زبل باشی، گرگینه واقعی را در 3 ثانیه شناسایی می کنی!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: یکی از این دو خواستگار قصد صدمه زدن به دختر بیچاره را داره، کدومیکی هست!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت ضرب المثل شاخ و شانه کشیدن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید برایتان جالب باشد

اگه خیلی باهوشی، سریع بگو صاحب عروسک کدومیکی از این دختر بچه هاست!؟

حکایت هر چه می گویم نر است می گوید بدوش !

اگه خدای ریاضیاتی با توجه به سه معادله اول گربه، نوزاد و پستانک، معادله چهارم را حل کن!

شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

 قابل توجه باهوشا: با جابجایی دو چوب کبریت، بزرگترین عدد ممکن را بدست بیاورید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 1 =

دکمه بازگشت به بالا