;
تفریح و سرگرمی

اگه در کمتر از 5 ثانیه معادله ریاضی را اصلاح کنی، ضریب هوشی ات خیلی بالاست!

تست هوش با اصلاح معادله ریاضی: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت در کمتر از 5  ثانیه آزمایش کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک با یک بازی فکری با شما همراه است. این معمای هوش ریاضی به خوبی می تواند برای لحظاتی ذهن و مغز شما را درگیر کند. این درگیر شدن برای حل و اصلاح معادله ریاضی به معنای ورزش مغز شماست. ما اطمینان داریم که این معادله می تواند چابکی ذهنی و مهارت‌های حل مسئله شما را آزمایش‌کند.

تست هوش با اصلاح معادله ریاضی و یا چالش ریاضی امروز، تصحیح و یا حل معادله 0+1+2=7 است که بدیهی است اشتباه است. چگونه می توانید این معادله را در کمتر از 5 ثانیه اصلاح کنید؟ ما امیدواریم که شما بتواند در زمان 5 ثانیه ای آن را حل کنید و به این ترتیب نبوغ ریاضی و ضریب هوشی بالای خود را اثبات کنید.

شاید بپسندید: معمای شناسایی قاتل تصویر: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم مرد میتونه قاتل باشه!؟

تست هوش با اصلاح معادله ریاضی

تست های هوش، پازل ها و بازی های فکری اخیرا در بسیاری از شبکه های اجتماعی رواج یافته است. از معادلات پیچیده ریاضی گرفته تا معماها و مسائل کلمه ای، این چالش ها برای آزمایش توانایی های شناختی شما طراحی شده اند و شما را از منطقه راحتی خود خارج می کنند.

این بازی ها ممکن است همیشه آسان نباشند، اما این بخشی از سرگرمی است! پس همین امروز این معما را به عهده بگیرید و ببینید چقدر سریع می توانید آن را حل کنید! به این ترتیب از شما دعوت می کنیم در بازی فکری ما شرکت کنید و استعداد ذهنی خود را بیازمایید. برای اصلاح معادله، به دقت نگاه کنید و تمرکز کنید. حواس پرتی خود را کنار بگذارید.

برای حل این معما، تفکر جانبی ضروری است. شما باید فراتر از جعبه فکر کنید. معادله یا  تست هوش با اصلاح معادله ریاضی، از شما می‌خواهد که فقط یک چوب کبریت را حرکت دهید تا معادله درست بسازید. امیدواریم از حل این معما لذت ببرید!

شاید بپسندید:با یافتن پاسخ این معمای ریاضی در 10 ثانیه ثابت کنید که نابغه هستید!

تست هوش با اصلاح معادله ریاضی

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

.

.

.

احتمالا بپسندید: میخای بدونی شخصیت ات به صورت کلی چه جوریه، کافیه یه تصویر از سایه ها رو انتخاب کنی!

پاسخ تست هوش با اصلاح معادله ریاضی

پازل ها راهی عالی برای تمرین مغز و آزمایش خلاقیت شما هستند. ما باید به دقت نگاه کنیم، تمرکز کنیم و از مهارت های حل مسئله خود برای تکمیل چالش استفاده کنیم. ممکن است آسان نباشد، اما می تواند سرگرم کننده باشد! اگر تاکنون به پاسخ نرسیده اید،  می توانید از فرصت دوم خود برای رسیدن به پاسخ تست هوش با اصلاح معادله ریاضی استفاده کنید.

برایتان جالب خواهد بود: فقط کسایی که قوانین ریاضی رو خوب بلد باشند، میتونن این معادله ریاضی حیرت انگیز را حل کنند؟

.

.

.

شاید بپسندید: تو دوستی چه جور هستی!؟ | کافیه بگی اول تو تصویر چی دیدی تا نتیجه شگفت زده ات کنه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

پاسخ تست هوش با اصلاح معادله ریاضی: راه حل 8+1-2=7 است، اگر به موقع آن را حل کردید به شما تبریک می گویم! در زیر تصویری برای توضیح راه حل آورده شده است. برخی ممکن است راه حل جایگزینی برای ما ارائه کنند. در بخش نظرات آن را برای ما ارائه دهید.

شاید بپسندید: همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بگم درونگرایی یا برون گرا!؟

تست با اصلاح معادله ریاضی

امیدوارم از تست هوش با اصلاح معادله ریاضی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: حکایت گفتم آدم نمی شوی نگفتم که شاه نمی شوی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:فقط آدمای دقیق با بینایی عقاب میتونن حرف دی برعکس رو تو تصویر پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید:دو تا عدد 5 میان 3 ها گم شده، اگه چشات قوی باشه تو 5 ثانیه پیداشون می کنی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه فیگور متفاوت رو تو تصویر پیدا کنه!

شاید برایتان جالب باشد

 فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

آزمون شناسایی مادر و دختر واقعی:تو تصویر دو نفر واقعاً مادر و دختر نیستند،کدومیکی!؟

حکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

تست شخصیت فهم اول: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

نوشته های مشابه

5 دیدگاه

  1. میتوان چوب کبریت بعلاوه بین صفرویک رابرداشت ورویعددپنج گذاشت تا عدد6بدست بیاد:
    0-1+6=7

    1. یه راه حل هم اینه که چوب عمودی + را برداری و بصورت مورب بذاری روی مساوی
      میشه 0-1+2 مساوی نیست با 7

  2. یک چوب کبریت علامت جمع بین ۱ و ۲ را برمی داریم بین رقم صفر قرار داده عدد ۸ می‌شود با۱ میشه ۹ منهای ۱ میشه ۷
    ۷= ۸+۱-۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 13 =

دکمه بازگشت به بالا