;
تفریح و سرگرمی

فقط یه نابغه تیزبین میتونه تو یه نگاه فیگور متفاوت رو تو تصویر پیدا کنه!

تست قدرت بینایی فیگور متفاوت: این تست هوش به دلیل سختی آن به سرعت در شبکه های اجتماعی همرسانی شده است. در واقع، تعداد بسیار کمی از مردم موفق به یافتن تنها فیگور متفاوت در مجموعه ای از تصاویر یکسان شده اند. این چالشی است که شما را سرگرم می کند، اما مهمتر از همه توانایی های شناختی شما را آزمایش می کند. برای موفقیت در تست قدرت بینایی فیگور متفاوت، بسیار مهم است که از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی فیگور متفاوت همراه شوید.

در این تست هوش باید از چابکی تصویری و سطح تمرکز خود برای امید به موفقیت استفاده کنید. در واقع، پیدا کردن و شناسایی عنصر درخواستی یعنی همان تصویر فیگور متفاوت در اولین تلاش آسان نخواهد بود. در تست قدرت بینایی فیگور متفاوت باید یک فیگور متفاوت را پیدا کنید. البته برای این کار شما از محدودیت زمانی برخوردار هستید. 3 ثانیه فرصت و مهلتی است که باید فیگور پنهان را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

تست قدرت بینایی فیگور متفاوت

برای دشوارتر کردن بازی و تحریک ذهن خود، تنها 3 ثانیه فرصت دارید تا تصویر متفاوت را پیدا کنید. این محدودیت زمانی این تست هوش را بسیار دشوار می کند. برای اینکه بهترین شانس را برای یافتن عنصر پنهان در مدت زمان تعیین شده به خود بدهید، سعی کنید خود را در شرایط مناسب قرار دهید.

برای انجام این کار، سعی کنید از محدودیت های تمرکز خود عبور کنید. این به شما امکان می دهد واضح تر ببینید و ناهماهنگی ها را راحت تر تشخیص دهید. برای متمرکز کردن توجه خود، خود را منزوی کنید. قرار دادن خود در مکانی ساکت و دور از شلوغی و صداهای مختلف به شما کمک می کند تا افکار خود را جمع کنید.

بیشتر بخوانید:آیا آدم رمانتیکی هستی!؟ | فقط بگو همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بهت بگم!

تست قدرت بینایی فیگور متفاوت

شاید بپسندید: اگه خدای ریاضیاتی با توجه به سه معادله اول گربه، نوزاد و پستانک، معادله چهارم را حل کن!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

.

.

.

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

پاسخ تست قدرت بینایی فیگور متفاوت

اگر موفق نشدید مردی را در موقعیتی متفاوت در 3 ثانیه پیدا کنید، به این معنی است که شما یکی از 96 درصد رقیبانی هستید که شکست خورده اند. با توجه به پیچیدگی این تست، این موضوع چندان مهم نیست.

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: سمت کدوم حیوون جذب شدی تا بگم بهترین ویژگی های شخصیتی ات چیه!| نتایج شگفت زده ات می کنه!

 

 

 

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

پاسخ تست قدرت بینایی فیگور متفاوت: پس اگر موفق نشدید ناامید نشوید. پاسخ این معمای بسیار دشوار را در ادامه به شما خواهیم داد.

بیشتر بخوانید: آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار: اگه خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

تست قدرت بینایی فیگور متفاوت

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

امیدوارم از تست قدرت بینایی فیگور متفاوت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این سه تا جوون با یه زن سن بالا ازدواج کرده!؟

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این 3 تا مرد قصد داره تا از خانم خواستگاری کنه!؟ | هوشت را محک بزن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: میخای بدونی از نظر اطرافیان چه جور آدمی هستی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت آنقدر شور بود که خان هم فهمید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا