;
تفریح و سرگرمی

آیا آدم رمانتیکی هستی!؟ | فقط بگو همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بهت بگم!

تست شخصیت متکی به سطح برداشت: دقیقا چقدر رمانتیک هستید؟ برخی از ما می‌توانیم از بالای تپه‌ها فریاد بزنیم تا عشق بی‌پایان خود را نسبت به فرد مورد علاقه مان ابراز کنیم. در حالی که برخی از ابراز  آشکار احساسات اجتناب می کنند. مطمئنا، شما می دانید که در مورد عشق و عاشقی کجا ایستاده اید، اما آیا می دانید چقدر رمانتیک هستید؟

تست شخصیت متکی به سطح برداشت ما فراتر از این است که به شما بگوییم رمانتیک هستید یا نه؟  این تست تا اندازه ای به این سوال پاسخ می دهد که چقدر در رابطه خود دارای ادبیات رمانتیک هستید؟ با بخش تفریح و سرگرمی چشمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار: اگه خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

تست شخصیت متکی به سطح برداشت

برای تکمیل این تست شخصیتی آسان و ساده کافی است به تصویر ارائه شده در زیر نگاهی بیندازید. اولین تصویری که در عکس توجه تان را جلب کرد، یادداشت کنید.آنچه ابتدا در این تصویر می بینید به شما کمک می کند تا پاسخ این سوال را پیدا کنید که چقدر به عنوان یک شریک رابطه، رمانتیک هستید؟

شاید بپسندید: آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

تست شخصیت متکی به سطح برداشت

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

تفسر تست شخصیت متکی به سطح برداشت

 

اول چی دیدید؟

پسر

دختر

جمجمه

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

.

.

.

.

شاید بپسندید: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

تست متکی به سطح برداشت

دیدن پسر

در صورت دیدن پسر در تست شخصیت متکی به سطح برداشت: وقتی صحبت از روابط عاشقانه به میان می آید، روحیه ای شبیه به کودکان دارید. بله، شما عاشق دوست داشتن و مراقبت هستید، اما عدم هوش هیجانی شما درک نیازها و انتظارات همسرتان را برای شما دشوار می کند. در نتیجه، زمانی که آنها می خواهند شما قدم بردارید و ابتکار عمل کنید، ممکن است نشانه ها را از دست بدهید.

ناتوانی شما در خواندن احساسات شریک زندگی تان باعث می شود آنها فکر کنند شما فردی غیررمانتیک هستید، در حالی که واقعیت این است که شما یک جوان رمانتیک هستید که هنوز برای تسلط بر بلوغ عاطفی به زمان نیاز دارد.

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

دیدن دختر

اگر در تست شخصیت متکی به سطح برداشت دختر را دیدید: شما یک فرد رمانتیک ناامید کننده هستید. حتماً از کودکی رویای جذاب شاهزاده خود را می دیدید. شاید دوستان دانشگاهی شما را مسخره کردند که گفتید منتظر رسیدن فرد مناسب هستید. اما شما کسی هستید که به قدرت عشق واقعی اعتقاد دارید. شام با نور شمع در زیر ستاره ها برای شما بهترین حالت در تاریخ به نظر می رسد. اما شما کسی هستید که زیاد عاشق نمی شوید. تحت تاثیر قرار دادن شما و به آتش کشیدن قلب شما دشوار است. اما زمانی که این اتفاق بیفتد، همه چیز آتش بازی، اشتیاق داغ، و عاشقانه های شیرین از آنجاست.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این سه تا جوون با یه زن سن بالا ازدواج کرده!؟

دیدن جمجمه

درک جمجمه در تست شخصیت متکی به سطح برداشت: وقتی صحبت از عشق و عاشقی به میان می آید، ممکن است مردم فکر کنند که شما یک بدبین هستید. شما جلوه ای از عملی بودن و عقل گرایی هستید. به ندرت احساسات خود را ابراز می کنید. شما ظاهری از ناهمواری می‌سازید که به طرز ماهرانه‌ای احساسات نرم‌تر درونی شما را پنهان می‌کند.

برای شما دشوار است که حرف خود را باز کنید و آسیب پذیری خود را حتی به شریک صمیمی خود نشان دهید. شکستن دیوارهایی که در اطراف خود ساخته اید و از بین بردن احساسات آسان نیست. طبیعتاً مردم راه ساده‌تری را انتخاب می‌کنند و به شما برچسب غیررمانتیک می‌زنند. اما شخص مناسب می تواند رمانتیک را در شما به نمایش بگذارد و وقتی این اتفاق می افتد شما عاشق ترین عاشق دنیا هستید.

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

امیدوارم از تست شخصیت متکی به سطح برداشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این 3 تا مرد قصد داره تا از خانم خواستگاری کنه!؟ | هوشت را محک بزن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: میخای بدونی از نظر اطرافیان چه جور آدمی هستی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید: حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت آنقدر شور بود که خان هم فهمید!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

حکایت شاه می بخشد شیخ علی خان نمی بخشد!

اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 5 =

دکمه بازگشت به بالا