;
تفریح و سرگرمی

آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار: اگه خیلی تیزی، در 5 ثانیه اشکال تصویر را پیدا کن!

آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار: پر کردن اوقات فراغت از طریق بازی های مختلف فکری همیشه دلچسب و جالب است. طرفداران این بازی ها در شبکه های اجتماعی بیشتر از هر مطلبی است. شاید دو عامل در این مسئله نقش اصلی و اساسی داشته باشد: این بازی ها از یک سو به خوبی می توانند اوقاغت قراغت افراد را پر کنند و از سوی دیگر زمینه خوبی را برای رشد و پرورش مهارت فردی و شناختی افراد فراهم می کنند.

به باور کارشناسان برای بالا بردن مهارت های شناختی، بالا بردن عملکرد و فعالیت مغز از طریق ورزش دادن آن بسیار مهم است. ورزش مستمر و منظم مغز می تواند علاوه بر بهبود عملکرد این عضو اساسی بدن، مانع از مبتلا شدن انسان در سنین کهنسالی و میانسالی به بیماری هایی همچون ضعف حافظه، فراموش و … شود. بنابراین آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار مجله خبری چشمک و نیز دیگر بازی های فکری بهترین تمرین ورزشی برای مغز هستند.

مجله خبری چشمک با عنایت و درک این موضوع نلاش می کند روزانه معماها و سوالات تصویری بسیاری را با مخاطبان خود به اشتراک بگذارد. شما می توانید با مراجعه به این وب سایت از جدیدترین و به روزترین مطالب در موضوعات مختلف به خصوص بازی های فکری مطلع شده و با حل کردن آنها، یک تمرین عالی برای مغزتان داشته باشید. با آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار با مجله خبری چشمک همراه باشید. در صورتی که تیزبین باشی و دقت و تمرکزت بالا باشه، می تونی به راحتی اشکال یا اشکالات تصویر را شناسایی کنید.

شاید بپسندید: آرمانگرایی یا واقع بین!؟ | کافیه بگی تو تصویر چه حیوونی دیدی!؟

آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار

در تصویر آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار، شما با یک سوال هوش تصویری جالب روبرو هستید. تیزبینی و نکته سنجی شما حرف اول را برای رسیدن به پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار می زند. شما باید بتوانید با کمک توانایی های شناختی خود در کمتر از 5 ثانیه اشکال موجود در تصویر را شناسایی کنید.

آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار از آن جهت خاص و جالب است که بسیار ساده به نظر می رسد، اما تنها یک نگاه نکته سنج و تیز می تواند، این آزمون را رمزگشایی کند. در تصویر آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار چشمک شما با بیماری باندپیچی شده بر روی تخت روبرو هستید. دو پرستار که در حال مراقبت و بررسی وضعیت او هستند هم در تصویر دیده می شود. همه چیز در نگاه اول شاید طبیعی باشد.اما اگر خوب نگاه کنید یکاشکال بزرگ و غیرطبیعی در تصویر آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار دیده می شود. آن چیست؟

آیا می توانیدآزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار را که بارها و بارها در فضای مجازی همرسانی شده است را حل کنید. با دقت به تصویر آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار نگاه کنید! زمان 5 ثانیه شما از اکنون شروع شد!

شاید بپسندید: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار

 

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

.

.

.

 

برایتان جالب خواهد بود: در آزمون شناسایی پدر پسر بچه، بگوئید که کدامیک پدر پسربچه است!؟

.

.

.

احتمالاً بپسندید: بازی ریاضی با چوب کبریت:ضریب هوشی خود را با حرکت دادن یک چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار

اگر هنور  نتوانستید آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار را رمزگشایی کرده و منتظر یک فرصت دیگر هستید، 5 ثانیه دیگر به شما وقت داده می شود.

شاید بپسندید: شاید عجیب باشد اما با انتخاب یکی از کوالاها میتونی بفهمی چقدر به خودت مطمئنی!؟

.

.

 

.

بیشتر بخوانید:آیا آدم رمانتیکی هستی!؟ | فقط بگو همین که به عکس نگاه کردی چی دیدی تا بهت بگم!

پاسخ آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار: برخی وجود دو پرستار برای یک بیمار را اشکال تصویر دانسته اند. برخی دیگر وسایل موجود در دستان بیمار را اشکال تصویر معرفی نمودند. اما اگر دقت کنید اشکال اصلی تصویر در وضعیت ظاهری و جسمی پرستار سمت چپ دیده می شود. به دستان او دقت کنید. گویا هم برعکس است و هم انگشتان غیرطبیعی دارد. پرستار سمت راست نیز گوشش سمت چپش بریده شده است و از آن خون می آید.

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار

احتمالاً بپسندید: کدوم زن داخل آکواریوم یک رباته و کدامیک مادر کودک است و باید نجات پیدا کند!؟

امیدوارم از آزمون شناخت اشتباه تصویر اتاق بیمار استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: کدومیکی از این سه تا جوون با یه زن سن بالا ازدواج کرده!؟

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: کدومیکی از این 3 تا مرد قصد داره تا از خانم خواستگاری کنه!؟ | هوشت را محک بزن!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: میخای بدونی از نظر اطرافیان چه جور آدمی هستی، فقط بگو تو تصویر اول چی دیدی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

برایتان جالب خواهد بود: اولین حیوونی که تو تصویر می بینی جنبه های اصلی شخصیت ات رو روشن می کنه!| نتیجه عجیب است!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: حکایت حنایش دیگر رنگی ندارد !

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت وقتی همه کدخدا باشند ده ویران می شود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید:اگه تیزبینی خیلی سریع تفاوت های تصویر پرنده سمت راست و چپ را پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

حکایت شاه می بخشد شیخ علی خان نمی بخشد!

احتمالاً بپسندید: حکایت آنقدر شور بود که خان هم فهمید!

اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

سوال هوش تصویری: با حل این معادله ریاضی، میزان هوش خود را محک بزنید!

نوشته های مشابه

6 دیدگاه

  1. به نظر من ماده تزریقی در سرنگ پرستار زن هست که جاذبه در آن تاثیر ندارد به پایین کشیده نمی شود هم یکی از اشکالات تصویر است.

  2. حالت دست پرستار مرد به شکلی هست که طبیعی بایدروبه مابود. گوش پرستارزن بریده.. ولی موهای مرد ازهمش مسخره تر بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × یک =

دکمه بازگشت به بالا