;
تفریح و سرگرمی

تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

تست شخصیت براساس انتخاب اول: ویژگی های منفی شخصیت شما چیست؟ برای این کار کافی است تا شما یک گل را انتخاب کنید و ویژگی های منفی خود را بشناسید. تست شخصیت براساس انتخاب اول جدیداً در شبکه های اجتماعی دست به دست و هم اکنون به یکی از جالب ترین تست های ذهنی تبدیل شده است. آیا جرات می کنید آن را انجام دهید؟ ما به شما می گوییم که این تصویر در عرض چند ثانیه اطلاعاتی را در مورد ویژگی های شما نشان می دهد که حتی از آنها اطلاعی نداشتید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب اول همراه باشید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

تست شخصیت براساس انتخاب اول

از این نظر، ما شما را تشویق می کنیم تا این تست ویروسی ساده را حل کنید که به شما کمک می کند در مدت کوتاهی برخی از ویژگی های منفی خود را بشناسید. ما اطمینان داریم که نتایج تست شخصیت براساس انتخاب اول شما را شگفت زده خواهد کرد. کافی است که یکی از گل ها را انتخاب کنید.

شاید بپسندید: تست هوش ریاضی با چوب کبریت: اگه ریاضی‌ات خوبه با حرکت دادن 2 چوب کبریت معادله صحیح درست کن!

تست شخصیت براساس انتخاب اول

احتمالاً بپسندید: اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: آیا راحت برای کارهات تصمیم می گیری!؟| اگه نمی دونی فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی!

پاسخ تست شخصیت براساس انتخاب اول

ویژگی های منفی شخصیت شما چیست؟ پویایی این تست شخصیت بسیار ساده است، زیرا شما فقط باید گلی را که بیشتر دوست داشتید انتخاب می کردید. ما به شما توصیه می کنیم که صادق باشید، زیرا این تنها راه برای به دست آوردن یک نتیجه بسیار دقیق است.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ای، سیم ثانیه عدد معادله میوه ای آخر را پیدا کن!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگه خدای ریاضیاتی با توجه به سه معادله اول گربه، نوزاد و پستانک، معادله چهارم را حل کن!

 

.

.

شاید بپسندید: اگه خیلی باهوشی، بگو چند تا مثلث تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه باهوش جواب درست رو میده!

تست براساس انتخاب اول

گل 1

در صورت انتخاب این گل در تست شخصیت براساس انتخاب اول: شما انسان بسیار خجالتی هستید و بزرگترین عیب شما این است که به افرادی که به تازگی با آنها آشنا شده اید اعتماد دارید. در طول زندگی به شما خیانت شدیدی شده است. همه اطرافیان به شما صدمه نخواهند زد.

برایتان جالب خواهد بود: اگه تیز و زبلی، 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

گل 2

اگر این گل را در تست شخصیت براساس انتخاب اول، گزینش کردید: شما تمایل دارید به راحتی صبر خود را از دست بدهید، که منجر به تبدیل شدن به فردی بی رحم و گاهی خشن می شود. واکنش‌های شما می‌تواند به افرادی که بیشتر دوستشان دارید آسیب برساند، حتی اگر این کار را با نیت بد انجام ندهید. اجازه ندهید که انگیزه های شما بر شما تاثیر بگذارد.

احتمالاً بپسندید: آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

گل 3

در صورت انتخاب این گل در تست شخصیت براساس انتخاب اول: شما دوست دارید شایعات کنید، حتی اگر آن را انکار کنید. شما فردی بسیار پرحرف هستید و تمایل دارید صحبت های دیگران را بشنوید. این رفتار باعث دوری افراد از شما می شود. تو آدم قابل اعتمادی نیستی!

گل 4

اگر این گل را در تست شخصیت براساس انتخاب اول، گزینش کردید: شما فردی وابسته عاطفی هستید زیرا همیشه به دنبال همراهی با دوستان و خانواده خود هستید. شما همه چیز را برای کسانی که دوستشان دارید می دهید، اما گاهی متقابل نیست.

احتمالاً بپسندید:دو تا عدد 5 میان 3 ها گم شده، اگه چشات قوی باشه تو 5 ثانیه پیداشون می کنی!

گل 5

در صورت انتخاب این گل در تست شخصیت براساس انتخاب اول: شما دوست ندارید زیرا معتقدید که مردم به شما خیانت می کنند. به اطرافیان خود بی اعتماد هستید و حتی ممکن است حسادت کنید. به یاد داشته باشید که آنچه را که می خواهید جذب می کنید.

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب اول استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: قابل توجه باهوشا: تو این شیرینی فروشی یه اشتباه وجود داره، اون اشتباه چیه!؟

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط آدمای تیزبین میتونن تو 5 ثانیه حرف های متفاوت را بین Y ها ببینند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

احتمالاً بپسندید:یه چهره تو این تصویر مخفی شده، تیزبین باشی می تونی تو یه نگاه پیداش کنی!؟

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: حکایت پا را از گلیم خود درازتر کردن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت ماستمالی کردن!

برایتان جالب خواهد بود

اگه باهوش و زرنگی 5 تفاوت بین دو تا تصویر “اما واتسون” را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کن!

معمای شناسایی پزشک قلابی: قبل از اینکه جان بیماران تو خطر بیفته، پزشک قلابی را پیدا کن!

حکایت حرف مرد یکی است !

میخای بدونی شخصیت ات به صورت کلی چه جوریه، کافیه یه تصویر از سایه ها رو انتخاب کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا