;
تفریح و سرگرمی

اگه فکر می کنی نابغه ای، سیم ثانیه عدد معادله میوه ای آخر را پیدا کن!

آزمون شناسایی عدد در معادله میوه: این یک معمای ریاضی است که شما باید بتوانید به جای علامت سوال، عدد مناسب را پیدا کنید. این چالش یک راه عالی برای آزمایش مهارت های فکری شما در مدت زمان محدود است. این برای افراد باهوش و سریع در نظر گرفته شده است. آیا شما جزئی از این حلقه استثنایی هستید؟ پس با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی عدد در معادله میوه همراه باشید.

برای این چالش، تصویری خواهید داشت که حاوی کلم بروکلی، پرتقال و میوه کیوی است. با جمع کردن این میوه ها یک عدد به عنوان پاسخ به شما ارائه شده است. نقش شما این است که پاسخ آخرین معادله را پیدا کنید، یعنی. یک کیوی + یک پرتقال + یک کلم بروکلی چقدر است. سریع باشید، زیرا فقط 10 ثانیه برای حل این معما یا معادله میوه ای فرصت خواهید داشت. فراموش نکنید که دقت و تمرکز کنید. این چالشی است که آسان به نظر می رسد، اما ممکن است خسابی سلول های خاکستری شما را درگیر کند.

شاید بپسندید: تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

آزمون شناسایی عدد در معادله میوه

آیا برای حل این چالش که با عنوان آزمون شناسایی عدد در معادله میوه در مجله خبری چشمک منتشر شده است، آماده اید؟ این معما یا پازل، تمرینی است برای تیز کردن ذهن و بهبود مهارت های تفکر شما. حل این معادله میوه ای نیاز به تمرکز زیادی دارد. می توانید انجام این آزمون را با دوستان یا خانواده خود انجام دهید تا فضا کاملا رقابتی شود.

تنها کافی است بفهمید مقدار عدد هر میوه چجقدر است تا در نهایت بتوانید به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید. اگر آماد ه هستید تصویر را با هم ببینیم. 10 ثانیه شما از هم اکنون آغاز شد. یادتان باشد که این آزمون آزمایش خوبی است که خود و میزان توانائیهای خود را مورد آزمایش و ارزیابی قرار دهید.

شاید بپسندید: آزمون شناسایی اشکال تصویر آرایشگاه: اگه تو یه نگاه مشکل عکس آرایشگاه زنانه را پیدا کنی، نابغه‌ای!

آزمون شناسایی عدد در معادله میوه

شاید بپسندید: حکایت مرغش یک پا دارد!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: قابل توجه افراد تیزبین: اگه تو نگاه اول اشکال تصویر رو بگی واقعا تیزبین و نابغه ای!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: اول چی دیدی تا بگم واقعا به لحاظ شخصیتی چه جور آدمی هستی!

پاسخ آزمون شناسایی عدد در معادله میوه

آیا پاسخ را پیدا کردید؟ اگر هنوز به دنبال ارائه پاسخ هستید باید به شما بگوئیم که وقت شما به پایان رسیده است. می توانید از فرصت دومی که در اختیار شما گذاشته می شود اسفاده کنید.

برایتان جالب خواهد بود: آیا راحت برای کارهات تصمیم می گیری!؟| اگه نمی دونی فقط بگو تو نگاه اول چی دیدی!

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگه خدای ریاضیاتی با توجه به سه معادله اول گربه، نوزاد و پستانک، معادله چهارم را حل کن!

 

 

 

احتمالاً بپسندید: آزمون هوش ریاضی سخت: اگه رمزگشایی ات خوبه تو 3 ثانیه به جای علامت سوال، عدد مناسب بگذارید!

پاسخ آزمون شناسایی عدد در معادله میوه: برای حل این مشکل، باید میوه را با اعداد جایگزین کنید. بنابراین پرتقال 1، کیوی 3، و کلم بروکلی 7 است. با انجام این کار، پاسخ آخرین معادله به سرعت پیدا می شود. معما ی 1 +3 +7= ? جوابش 11 است. اگر این معما را در 10 ثانیه حل کرده اید، به شما تبریک می گویم! در واقع شما یکی از نخبگان هستید.

با این حال، اگر شکست خوردید، ناراحت نباشید. در واقع، این یک پازل دشوار بود که نیاز به تمرین دارد. دلیل اینکه شما جواب را پیدا نکردید ممکن است این باشد که تمرین نکردید. داشتن ذهن تیز و به خصوص حل یک مسئله ریاضی در 10 ثانیه نیاز به تمرین دارد. پس به تمرین ادامه دهید.

شاید بپسندید: تست هوش ریاضی با چوب کبریت: اگه ریاضی‌ات خوبه با حرکت دادن 2 چوب کبریت معادله صحیح درست کن!

شناسایی عدد در معادله میوه

احتمالاً بپسندید: با انتخاب یکی از شیرهای تصویر، ویژگی اصلی شخصیتی خود را بشناسید!

امیدوارم از آزمون شناسایی عدد در معادله میوه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: حکایت آنچه تو از رو می خوانی من از بَرَم !

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید:یه چهره تو این تصویر مخفی شده، تیزبین باشی می تونی تو یه نگاه پیداش کنی!؟

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: تیز و دقیق باشی سه تا تفاوت تصویر سگ مزرعه را پیدا می کنی!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

برایتان جالب خواهد بود: اگه تیز و زبلی، 3 تفاوت تصویر سگ شکاری رو پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

احتمالاً بپسندید: حکایت پا را از گلیم خود درازتر کردن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت ماستمالی کردن!

برایتان جالب خواهد بود

اگه خیلی باهوشی، بگو چند تا مثلث تو تصویر هست!؟| فقط یه نابغه باهوش جواب درست رو میده!

اگه باهوش و زرنگی 5 تفاوت بین دو تا تصویر “اما واتسون” را در کمتر از 15 ثانیه پیدا کن!

معمای شناسایی پزشک قلابی: قبل از اینکه جان بیماران تو خطر بیفته، پزشک قلابی را پیدا کن!

حکایت حرف مرد یکی است !

نوشته های مشابه

3 دیدگاه

  1. سلام
    پاسخ یازده اشتباه است
    چون در معادلات اول ضرب محاسبه میشود و بعد جمع
    پاسخ میشود 10
    10=3+(1*7)

  2. سلام عزیز دل اولا که خودش جمع نوشته نه ضرب دوما تو معادله اول مقدار میوه رو خودش داده یعنی سه تا سه رو جمع کرده یعنی کیوی میشه شش البته کاملش خب قسمت دوم نصف کیوی میشه سه دو تا هم پرتقال هر کدام یک میشه جمع کنی میشه ۵ بقیه شم بگم یا کافیه داداشششششششش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − شش =

دکمه بازگشت به بالا