;
تفریح و سرگرمی

دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی: مجله خبری چشمک با یک ازمون جذاب و چالشی دیگر با شماست. شما باید بتوانید با کمک نشانه های موجود در تصویر پاسخ معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی را در کمتر از 3 ثانیه ارائه دهید. دیدن این نشانه، شاید برای بسیاری در این مدت کوتاه ممکن نباشد. اما یک نگاه تیزبین و متمرکز می تواند در کمتر از 3 ثانیه آن را پیدا کرده و به معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی پاسخ درست ارائه دهد.

آیا شما فکر می کنید که تیزبین ونکته سنج هستید؟ ایا فکر می کنید همواره با ورود به یک مکان، جزئی ترین چیزها را درک می کنید؟ اگر این گونه فکر می کنید با معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی مجله خبری چشمک همراه شوید. این آزمون چشمک می تواند ادعای شما را ثابت کند. پس با معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی و مجله خبری چشمک همراه شوید.

شاید بپسندید: میدونستی که علاقه به یه حیوون برمی‌گرده به نوع نگاه و شخصیت ات!| باور نداری تو این تست شرکت کن!

معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی

پس همان گونه که اشاره شد، اگر خود را در حل معماهای تصویری و چالشی، متخصص می دانید، با گذراندن این آزمون ثابت کنید . براساس داده های آماری وب سایت طراح این آزمون تنها 15 درصد از شرکت کنندگان توانسته اند در مدت زمان 3 ثانیه ای، معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی را حل کنند. اگر آماده هستید به تصویر معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی نگاه کنید.

در تصویر شما با یک اتاق بیمارستان روبرو هستید. مصدودمی که به شدت دچار جراحت شده است بر روی تخت قرار دارد. او کاملا باندپیچی شده است و مشخص نیست که این بیمار زن است یا مرد. زنی سراسیمه وارد اتاق شده و مدعی می شود که همسرش را به این بیمارستان بستری و این اتاق همسر اوست و فردی که بر روی تخت دراز کشیده است همسرش است. اما پزشکی که در تصویر حضور دارد، مدعی است که بیمار یک خانم است و زن حتما اشتباه به این اتاق آمده است. چرا که در اتاق کناری نیز یک بیمار باندپیچی شده وجود دارد.

به نظر شما کدامیک درست می گوید؟

شاید بپسندید: تیزبین و دقیقی، پس باید بتونی 3 تفاوت مرغ بامزه سمت چپ و راست رو پیدا کن!

معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی

شاید بپسندید: با حرکت دادن یک چوب کبریت و تصحیح معادله اثبات کنید نابغه ریاضی هستید!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاطر اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: کسی که دقت‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه صاحب چمدون رو شناسایی می کنه!

پاسخ معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی

شاید پاسخ معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی را پیدا کرده باشید. به شما و مهارت دید و قدرت آن تبریک می گوئیم. شما بسیار تیزبین و جزئی نگر هستید. اما اگر می خواهید خود به پاسخ برسید یک تایم 5 ثانیه ای دیگر به شما فرصت داده می شود. این آزمون یک ورزش و تمرین مناسب برای مغز شماست. آن را با دوستان ونزدیکان خود به اشتراک بگذارید.

احتمالاً بپسندید: تا حالا کسی بهت گفنه ویژگی های بدت چیه!؟| اگر نگفتن اشکال نداره، یه گل انتخاب کن تا ما بهت بگیم!

 

 

 

شاید بپسندید: آزمون شناسایی تازه به دوران رسیده: کدومیکی از این دو تا زن، تازه به دوران رسیده است؟

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از مدادها را انتخاب کن تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

پاسخ معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی: بله کاملا درست تشخیص دادید. بیمار یک مرد است. زن حقیقت را می گوید. این مسئله از روی نوشته ای که برای هر بیمار در تخت اوست، مشخص است. نام بیمار اقای اسمیت است و دکتر بدون نگاه کردن به مشخصات بیمار، فکر کرده است که با بیمار باندپیچی شده اتاق کناری روبروست.

احتمالاً بپسندید: فقط افراد تیزبین قادرند تو 5 ثانیه، 3 تا تفاوت تو تصویر گربه بامزه را پیدا کنند!

شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی

برایتان جالب خواهد بود: معمای شناسایی فرد ثروتمند هواپیما:نکته سنج باشی، سیم ثانیه فرد ثروتمند داخل هواپیما را پیدا میکنی!

امیدوارم از معمای شناسایی جنسیت بیمار باندپیچی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت دسته گل به آب داده!

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه هوش منطقی و تحلیلی ات عالیه، سریع بگو کدوم پدر یا مادر واقعاً دلسوزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

احتمالاً بپسندید: ضریب هوشی خود را با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله ارزیابی کنید!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: یکی از این دو زن زندانی که قاتل اند، قاتل شوهر خود است! او را شناسایی کنید!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالاً بپسندید: فکر می کنی دقت و تمرکزت خوبه، پس تفاوت های ملخ بامزه سمت راستی و چپی را پیدا کن!

شاید برایتان جالب باشد

حکایت گربه را باید دم حجله کشت، یک جکایت جالب و شنیدنی

ضریب هوشی خود را  با حرکت دادن 1 چوب کبریت و اصلاح معادله محک بزنید!

 کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه است!

همین که به تصویر انداختی، چی تو تصویر دیدی تا بگم آیا عاقبت بخیر میشی یا نه!؟

آزمون شناخت خانواده واقعی: کدوم یکی از این دو خانواده تقلبی و فیک هستند!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا