;
تفریح و سرگرمی

بگو تو تصویر چی دیدی تا بگم استعداد و نقاط قوت‌ات برای پیشرفت تو کارها چیه!؟

تست شخصیت متکی به نوع برداشت: آنچه که در ابتدا در تصویر می بینید، قدرت پنهان شما را آشکار می کند. آیا آماده کاوش و جستجو در تست شخصیت متکی به نوع برداشت هستید؟

آیا نمی دانید قدرت پنهان شما چیست؟ در تست شخصیت متکی به نوع برداشت شرکت کنید تا متوجه شوید! این ساده، سریع و سرگرم کننده است. از شما خواسته می شود که ابتدا به یک عکس نگاه کنید و به آنچه می بینید پاسخ دهید. آن را امتحان کنید، هرگز نمی دانید چه چیزی ممکن است در مورد خودتان کشف کنید! با مجله خبری چشمک و تست شخصیت متکی به نوع برداشت همراه شوید.

شاید بپسندید: اگه نابغه ریاضی هستی این معادله را با یک حرکت درستش کن!

تست شخصیت متکی به نوع برداشت

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که اولین چیزی که در یک موقعیت متوجه می شوید در مورد شما چه می گوید؟ این تست شخصیتی طراحی شده است تا بینشی در مورد اینکه چگونه واکنش های اولیه ما می تواند نقاط قوت و ضعف ما را آشکار کند، طراحی شده است.

این تست برای کمک به افراد برای درک بهتر خود، غرایز و نحوه نگرش آنها به دنیای اطراف است، طراحی شده است. این آزمون مبتنی بر روانشناسی شناختی است، که استدلال می کند که افراد تمایل طبیعی به تمرکز بر جزئیات خاصی در محیط خود دارند. با شرکت در این تست، کاربران در مورد نوع فردی که هستند و نوع تصمیماتی که در زندگی می گیرند بیشتر می آموزند.

شاید بپسندید: اگه در یک نگاه دانش آموزی رو که داره تقلب می کنه، شناسایی کنی یه نابغه تمام عیار هستی!

تست شخصیت متکی به نوع برداشت

احتمالاً بپسندید: معمای شناسایی علت تصمیم قتل: قاتل تصویر، بهترین دوست خود را به قتل رسانده است، چرا؟

.

.

.

شاید بپسندید: ضریب هوشی خود را تست کنید و بگوئید به لحاظ منطقی کدام مخزن آب در 45 ثانیه اول پر می شود!؟

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: یکی از مدادها را انتخاب کن تا بگم واقعاً چه جور آدمی هستی!؟| نتیجه شگفت زده ات می کنه!

پاسخ تست شخصیت متکی به نوع برداشت

این تست شخصیت راهی عالی برای به دست آوردن بینش در مورد اینکه چه کسی هستید و چگونه ذهن شما کار می کند است. این یک راه ساده و سرگرم کننده برای کشف شخصیت و کشف نقاط قوت پنهانی است که ممکن است قبلاً از آنها آگاه نبوده باشید. اکنون می توانید تفاسیر هر گزینه را مطالعه کنید.

شاید بپسندید: آزمون شناخت مردی که دو معشوقه دارد: باهوشا و افراد دقیق میتونن این مرد را پیدا کنند!

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت فهم اول: آنچه در اولین نگاه می‌بینی، بزرگترین نقطه قوت و قدرت شما را مشخص می‌کند!

 

 

 

احتمالاً بپسندید:حکایت جمع کن کاسه کوزه تو … | داستان ضرب المثل ها

افرادی که ابتدا شیر را دیدند

کسانی که ابتدا شیر را در تست شخصیت متکی به نوع برداشت می بینند، اغلب افرادی با اراده، با اعتماد به نفس و شجاع هستند.

آنها به توانایی های خود افتخار می کنند و از ایستادگی برای آنچه که به آن اعتقاد دارند نمی ترسند. آنها حس طبیعی رهبری دارند و اغلب مورد احترام دیگران هستند. افرادی که برای اولین بار یک شیر را دیدند، این قدرت را دارند که با چالش های بزرگ روبرو شوند و در هنگام مواجهه با ناملایمات روی پای خود بایستند. طبیعت جسورانه آنها می تواند دارایی باشد که به آنها کمک می کند در بسیاری از زمینه های زندگی به موفقیت برسند.

احتمالاً بپسندید: آیا همیشه بخاط اعتماد به دیگران ضربه می خوری!؟| بگو تو تصویر چی دیدی تا متوجه بشی!

افرادی که اولین بار پرنده را دیدند

کسانی که ابتدا پرنده را در تست شخصیت متکی به نوع برداشت می بینند، انعطاف پذیر و سازگار هستند. آنها در یافتن راه حل های خلاقانه برای مشکلات خوب هستند و توانایی تفکر خارج از چارچوب را دارند. افرادی که برای اولین بار یک پرنده را دیدند اغلب به جزئیات توجه دارند و برای قدردانی از چیزهای کوچک زندگی وقت می گذارند.

آنها ارزش روابط را چه شخصی و چه حرفه ای درک می کنند و اغلب افراد بسیار اجتماعی هستند. توانایی آنها برای حفظ آرامش تحت فشار یکی دیگر از نقاط قوت پنهان آنهاست.

احتمالاً بپسندید: اگه فکر می کنی نابغه ای، سیم ثانیه عدد معادله میوه ای آخر را پیدا کن!

امیدوارم از تست شخصیت متکی به نوع برداشت استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

برایتان جالب خواهد بود: حکایت دسته گل به آب داده!

 

 

 

 

مزایای بازی فکری

تفریح و سرگرم شدن تنها یکی از فواید بازی های فکری می باشد، بازی فکری و سلامت روان رابطه ی مستقیمی باهم دارند. همچنین تاثیر بسزای بازیط فکری بر مهارت های شناختی و عملکرد ذهن را نباید از یاد برد. از جمله مزایای بازی های فکری می توان موارد زیر را نام برد.

احتمالاً بپسندید: اگه هوش منطقی و تحلیلی ات عالیه، سریع بگو کدوم پدر یا مادر واقعاً دلسوزه!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: فقط آدمای دقیق و تیزبین میتونن تو 8 ثانیه، همه تفاوت های تصویر این دو تا گاو بامزه را پیدا کنند!

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: اگه A را در میان اعداد 4 پیدا کنید،قدرت تمرکزتان 20 هست!

اهمیت این آزمون های تصویری برای افزایش تمرکز

تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تصویر نگاه کنید.

احتمالاً بپسندید: آیا تو تصمیمات ثابت قدمی: فقط بگو که اول چی دیدی تا تست بهت جواب بده!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد.

برایتان جالب خواهد بود: تنها تیزبین ها قادر به شناسایی اشتباهات تصویر آشپزخانه زن خانه دار هستند!

سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

برایتان جالب خواهد بود: کدامیک از این دو زن ممکن است با گرفتن هدیه از همسرش، دچار خطر مرگ شود!؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

احتمالا بپسندیدحکایت با همه بله با ما هم بله، حکایتی جالب از روزگاران قدیم!

شاید برایتان جالب باشد

اگه ریاضی ات خوب باشه خیلی راحت با حرکت 1 چوب کبریت معادله را اصلاح می کنی!

 با انتخاب یکی از سایه ها می تونی متوجه بشی که آیا تو کارات آدم مستقلی هستی یا نه!؟

کدومیکی از این دو تا مرد که روپوش سفید دارن، واقعاً دکتر آزمایشگاه است!

کسی که دقت‌اش شبیه هرکول پوارو باشه، در یک نگاه صاحب چمدون رو شناسایی می کنه!

دکتره راست میگه یا زن!؟ بیمار باندپیچی شده یه زن هست یا یه مرد، باهوشا راحت می فهمن!

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

  1. با سلام من میگم بجای اون میشه مثبت اولی را منفی کرد با پنج اولی می‌کنیم شش بعدش شش منهای پنج میشه یک با چهار جمع میکنیم میشه پنج

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − سه =

دکمه بازگشت به بالا