;
تفریح و سرگرمی

یکی از چترها را انتخاب کن تا متوجه بشی که ذاتاً آدم تک رو هستی یا علاقمند کار تیمی!؟

تست شخصیت براساس انتخاب چتر: با انتخاب یکی از چترها متوجه خواهید شد که کلن آدم تک رو هستی یا اینکه علاقمندی در تیم کار کنی!؟ با کمک تست شخصیت براساس انتخاب چتر می توانید پاسخ این سوال را پیدا کنید. وقتی نوبت به درک شخصیت خودمان می رسد، گاهی اوقات انتخاب چیزهای کوچک می توانند نکات جالب را برای ما و حتی اطرافیانمان روشن کند. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس انتخاب چتر همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: گوجه فرنگی را در مزرعه پیدا کن!

تست شخصیت براساس انتخاب چتر

آیا شما یک بازیکن رقابتی هستید یا یک بازیکن تیمی؟ انتخاب چتر شما ممکن است بیش از آنچه فکر می کنید شخصیت شما را نشان دهد! ما شما را به شرکت در تست شخصیت براساس انتخاب چتر دعوت می کنیم! آیا توان تحمل حقیقت را داری؟ امروز در تست شخصیت براساس انتخاب چتر مجله خبری چشمک شرکت کنید و جنبه جدیدی از خود را کشف کنید!

شاید بپسندید: ریاضیدانا جواب بدن: با توجه به دو معادله اول حاصل معادله 23+30=؟ چی میشه!؟

تست شخصیت براساس انتخاب چتر

برایتان جالب خواهد بود: با جابجایی 2 تا چوب کبریت 3 تا مثلث ایجاد کن | خیلی ها شکست خوردن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با انتخاب یک سگ می توانید بفهمید آدم قاطع هستی یا منفعل!

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام تصویر مراسم خواستگاری واقعی است!؟

تفسیر تست شخصیت براساس انتخاب چتر

همان طور که اشاره شد یک انتخاب به ظاهر ساده، مانند انتخاب یک چتر از یک مجموعه سه تایی، می تواند روشن کند که آیا ما فردی رقابتی هستیم یا مشارکتی. ضمیر ناخودآگاه ابزار قدرتمندی است و اغلب حقایقی را درباره خودمان آشکار می کند که ممکن است آگاهانه متوجه آنها نباشیم. بنابراین، بدون اینکه زیاد فکر کنید، به تصویر زیر نگاه کنید و چتری را انتخاب کنید که بیشتر برای شما جذابیت دارد.

آماده‌اید بفهمید که انتخابتان در مورد شما چه می‌گوید؟

شاید بپسندید:اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: بین میرکت ها تخته آشپزخانه را پیدا کن!

تست شخصیت براساس انتخاب چتر

اگر به چتر شماره 1 علاقه دارید

رقابتی کلمه ای است که شما را به بهترین شکل توصیف می کند. شما فردی هستید که در یک محیط چالش برانگیز پیشرفت می کند. شما زندگی را یک بازی می بینید و برای بردن بازی می کنید.

عزم و اراده شما تحسین برانگیز است، اما به یاد داشته باشید، هر موقعیتی نیاز به روحیه رقابتی ندارد. گاهی اوقات، همکاری می تواند به پیروزی های بزرگتری منجر شود.

احتمالا بپسندید: آزمون هوش: فقط باهوش ها قادر به حل معادله آخر هستند!

اگر به چتر شماره 2 علاقه دارید

شما فردی همکاری هستید که برای روابط و کار تیمی ارزش قائل هستید. شما بر این باورید که بهترین نتایج از کار با یکدیگر و به اشتراک گذاشتن موفقیت با دیگران به دست می آید.

توانایی شما برای همکاری و همکاری یک مهارت ارزشمند است، به ویژه در دنیای به هم پیوسته امروزی. با این حال، فراموش نکنید که کمی رقابت سالم نیز می تواند مفید باشد و شما را به سمت موفقیت های بزرگ تر سوق دهد.

اگر به چتر شماره 3 علاقه دارید

شما ترکیبی منحصر به فرد از ویژگی های رقابتی و مشارکتی دارید. شما می دانید چه زمانی برای خواسته های خود فشار بیاورید و چه زمانی به عقب برگردید و با دیگران برای نفع بیشتر کار کنید.

این تعادل یک ویژگی کمیاب و ارزشمند است که به شما امکان می دهد به راحتی با موقعیت های مختلف سازگار شوید. با این حال، به یاد داشته باشید که به خودتان وفادار بمانید و اهداف و آرزوهای خود را در این فرآیند از دست ندهید.

به یاد داشته باشید، هیچ انتخاب درست یا نادرستی وجود ندارد. هر چتر نشان دهنده یک ویژگی شخصیتی متمایز است و هر ویژگی نقاط قوت و ضعف خود را دارد.

 

امیدوارم از تست شخصیت براساس انتخاب چتر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گوزن استتار شده تصویر اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  آدم خوش بین هستی یا منطقی | برای یافتن پاسخ سوال یکی از نمادها را انتخاب کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

زامبی کجاست؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

چند تا اختلاف بین دو تصویر جشن هالووین می بینی!؟

حکایت شنیدنی شاه عباس و مرد پینه دوز!

تست شخصیت: یکی از شبح های بامزه را انتخاب کن و بعدش تفسیرها را بخوان تا شگفت زده بشی!

چه کسی پرنسس را به قتل رسانده است!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا