;
تفریح و سرگرمی

ریاضیدانا جواب بدن: با توجه به دو معادله اول حاصل معادله 23+30=؟ چی میشه!؟

آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی : باید بدانید که چالش های ریاضی در اوقات فراغت می تواند مغز را فعال نگه دارد. آزمون های استعداد ریاضی معمولاً در آزمون های رقابتی و آزمون های هوش استفاده می شود. آنها به شما این امکان را می دهند که منطق و سرعت تفکر خود را ارزیابی کنید تا قدرت منطقی و هوش خود را آزموده و یا تأیید کنید. با کمک آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی می توانید مهارت های خود را بسنجید. پس با مجله خبری چشمک و آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی همراه باشید.

آزمون امروز شامل حل یک معادله بر اساس دنباله ای از عملیات است که قبلا نیز نمونه هایی از آن در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده بود. برای موفقیت در این آزمون ها، باید دانش پایه خود را در ریاضیات در نظر بگیرید، اما باید بتوانید به مسئله ای که باید حل شود رویکرد جانبی نیز داشته باشید. آیا فکر می کنید می توانید آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی را انجام دهید؟ اگر 21+10=31 و 22+20= 84 شود معادله 23+30=؟ چند می شود!؟

شاید بپسندید:تست قدرت دید: بین میرکت ها تخته آشپزخانه را پیدا کن!

آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی

اگر آماده هستید، دنباله معادلات ارائه شده در تصویر زیر را با دقت مشاهده کنید. با توجه به منطق شما و منطقی که در این سریال استفاده می شود، 23 به اضافه 30 چند باید باشد؟ برای پاسخ به این سوال 30 ثانیه فرصت دارید. مشکل را با دقت تجزیه و تحلیل کنید و عجله نکنید.

تست‌های IQ ما به شما این امکان را می‌دهند که در عین تحریک مغزتان، سرگرم شوید و آرامش داشته باشید. به عبارت دیگر، این یک راه سرگرم کننده برای فعال نگه داشتن مغز است. برای تکمیل مجموعه چالش‌های امروز خود در انجام سایر چالش‌های مغزی در سایت ما تردید نکنید. به خاطر داشته باشید که این تمرینات ذهنی کوچک توانایی شما را برای حل مشکلات و تقویت هوش شما افزایش می دهد.

شاید بپسندید: چند تا اختلاف بین دو تصویر جشن هالووین می بینی!؟

آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: گوجه فرنگی را در مزرعه پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: آزمون هوش: فقط باهوش ها قادر به حل معادله آخر هستند!

 

 

 

 

.

شاید بپسندید: با انتخاب یک سگ می توانید بفهمید آدم قاطع هستی یا منفعل!

پاسخ آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی

وقت آن است که نتیجه چالش امروز را بدانید. بنابراین، آیا شما یکی از افراد کمیاب هستید که این معمای ریاضی را در چند ده ثانیه حل کرده اید؟ برای اطلاع از این موضوع، از شما دعوت می کنیم تا پاسخ خود به این مشکل را در زیر بررسی کنید.

بیشتر بخوانید: حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

راه حل آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی: پاسخ عدد 159 است.

برای به دست آوردن این نتیجه باید این روند دنبال شود:

21 +10 = 21×1 +10×1 = 21 +10 = 31

22 +20 = 22×2 +20×2 = 44 +40 = 84

23 +30 = 23×3 +30×3 = 69 +90 = 159

به شما تبریک می گویم اگر توانستید این معمای ریاضی را در کمتر از 30 ثانیه حل کنید. موفقیت شما به این معناست که سرعت تحلیل خوب و منطق غیرقابل انکاری دارید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی شاه عباس و مرد پینه دوز!

پاسخ آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی

امیدوارم از آزمون ریاضی با محاسبه معادله چالشی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گوزن استتار شده تصویر اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  آدم خوش بین هستی یا منطقی | برای یافتن پاسخ سوال یکی از نمادها را انتخاب کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت: یکی از شبح های بامزه را انتخاب کن و بعدش تفسیرها را بخوان تا شگفت زده بشی!

چه کسی پرنسس را به قتل رسانده است!؟

حکایت دو خواهر و پسر هوس باز: پسری که فقط عاشق زیبارویان بود

اشتباه این تصویر چیه | خیلی ها اشکالی پیدا نتونستن!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا