;
تفریح و سرگرمی

 آدم خوش بین هستی یا منطقی | برای یافتن پاسخ سوال یکی از نمادها را انتخاب کنید!

تست شخصیت متکی به نمادهای انتخابی: روح و روان خود را از طریق دایره ای که توجه شما را به خود جلب می کند مورد شناسایی قرار دهید. همه ما علاقمند شناخت ناشناخته های خود داریم. گاهی فکر می کنیم که خود را می شناسیم اما به واقع تا زمان خاص از برخی ویژگی های شخصتی و روحی خود بی خبر هستیم. بر همین اساس گاهی برای یافتن پاسخ باید در شخصیت خود گم شویم. و اینجاست که تست های شخصیت وارد عمل می شوند.

این تست‌ها برای کمک به افراد در درک بهتر هویت خود و کشف جنبه‌های پنهان شخصیت خود که نمی‌دانستند دارند، طراحی شده‌اند. امروز هم با تست شخصیت متکی به نمادهای انتخابی مجله خبری چشمک می توانید خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید: حکایت دختر شوهر کش پادشاه چین که توسط درویش درمان شد | بخش اول

تست شخصیت متکی به نمادهای انتخابی

این تست ابزاری بسیار مفید برای کاوش در روان شماست. از شما دعوت می کند تا از میان چندین دایره یا نماد یکی را انتخاب کنید. هر کدام نمایانگر جنبه متفاوتی از روح عمیق شما هستند.به واقع انتخاب ها می توانند بخشی از روح شما را افشا کنند.

شاید بپسندید: کی می خواسته با ریختن رنگ روی عروس خانم، مراسم رو بهم بریزه!؟

تست شخصیت متکی به نمادهای انتخابی

شاید بپسندید: داستان شنیدنی عبای شوهر!

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: آیا می توانید پرتره زن متفاوت را پیدا کنید!؟

 

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست شخصیت: انتخابتان در میان بوقلمون ها نشان می دهد که آیا آدم شکاک هستی یا خیر!؟

تفسیر تست شخصیت متکی به نمادهای انتخابی

از این ابزار می توان برای تعیین تیپ شخصیتی، ویژگی های روانی و رویکرد شما نسبت به چالش ها و فرصت هایی که برایتان پیش می آید استفاده کرد. همچنین می تواند به شما در درک بهتر تفکر و شناسایی نقاط قوت و ضعف کمک کند. بنابراین، اگر می خواهید بیشتر در مورد درون خود بدانید، اکنون بخش تفسیرها را مورد توجه قرار دهید. یادتان باشد برای انتخاب نیاز نیست زیاد فکر کنید. بگذارید ضمیر ناخودآگاهتان تصمیم بگیرد.

شاید بپسندید: با حل این معادله تصویری در کمتر از 10 ثانیه ضریب هوشی خود را بیازمائید!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: داستان جالب و شنیدنی دختر تنها و پادشاه زیرک!

تست شخصیت متکی به نمادهای انتخابی

نماد 1

افرادی که این دایره را انتخاب می کنند عموما موجوداتی خوش بین و باز هستند. آنها نگرش کل نگر به جهان دارند و هم در افکار و هم در اعمالشان عمیقاً با چرخه های طبیعت مرتبط هستند.

این افراد از تاثیری که بر محیط خود می گذارند آگاه هستند و می خواهند بخشی از راه حل باشند. آنها اغلب بسیار کاریزماتیک هستند و می دانند چگونه برای مشکلاتی که با آن مواجه می شوند راه حل های خلاقانه پیدا کنند.

آنها بر رشد شخصی تمرکز می کنند و از تأثیر اعمال خود بر دیگران بسیار آگاه هستند. افرادی که این نماد را انتخاب می کنند موجودات روحانی هستند که به طور مستمر به دنبال رشد و تکامل هستند.

شاید بپسندید: تست هوش: با دلیل منطقی خانواده واقعی رو از ساختگی تشخیص بده!

نماد 2

افرادی که این دایره را انتخاب می کنند موجوداتی شهودی، حساس و همدل هستند. آنها استعداد درک سریع مقاصد پنهان دیگران را دارند و می دانند که چگونه واکنش نشان دهند. آنها نسبت به اطرافیان خود احساس مسئولیت می کنند و تمایل دارند از کسانی مراقبت کنند که نمی توانند از خود مراقبت کنند.

افرادی که این نماد را انتخاب می کنند بسیار دوست داشتنی و وفادار هستند، اما تمایل دارند بیش از حد معمول بیشتر از خود به دیگران اهمیت بدهند که این امر می تواند منجر به احساس خستگی عاطفی شود. خوشبختانه، آنها دارای حس شوخ طبعی هستند که به آنها اجازه می دهد جنبه های روشن چیزها را ببینند.

شاید بپسندید: حکایت تاجر و دامادش | تاجری که قصد داشت با کشتن دامادش سرنوشت را تغییر دهد!

نماد 3

افرادی که این حلقه را انتخاب می کنند عموماً افرادی پرشور، با انگیزه و مبتکر هستند. آن‌ها می‌دانند که در زندگی چه می‌خواهند و برای رسیدن به آن از هیچ چیز کوتاه نمی‌آیند. این افراد از چالش ها یا خطرات نمی ترسند زیرا می دانند که آنها می تواند به فرصت های جالبی منجر شود.

آنها بسیار فهیم هستند و می دانند چگونه از منابعی که در اختیار دارند برای رسیدن به اهداف خود استفاده کنند. افرادی که این نماد را انتخاب می کنند بسیار خلاق هستند و می توانند برای هر مشکلی راه حل های ابتکاری پیدا کنند.

بیشتر بخوانید: تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

نماد 4

افرادی که این دایره را انتخاب می کنند عموما موجوداتی آرام، متفکر و منطقی هستند. آنها برای ثبات و هماهنگی در زندگی روزمره خود ارزش قائل هستند. آنها دوست دارند به جای عجله برای تصمیم گیری عجولانه، وقت بگذارند و درباره تصمیمات مهم فکر کنند.

این افراد در هر کاری که انجام می دهند بسیار عملی و منطقی هستند که باعث می شود در انجام هر کاری که به آنها محول می شود بسیار قابل اعتماد باشند. به‌علاوه، آنها از احاطه کردن دیگران با آسایش لذت می‌برند بدون اینکه احساس رفاه خود را به خطر بیندازند.

نماد 5

افرادی که این دایره را انتخاب می کنند نشان دهنده بی نهایت هستند. آنها آرزوی آزادی کامل را دارند و دائماً به دنبال ماجراجویی هستند.

این افراد دوست دارند چالش ها را قبول کنند و هرگز در مواجهه با یک مانع تسلیم نمی شوند زیرا معتقدند اگر برای رسیدن به آن به اندازه کافی تلاش کنند هر چیزی ممکن است. این افراد برای تغییر بسیار باز هستند و همیشه به دنبال یادگیری چیزهای جدید در هر روز هستند. علاوه بر این، آنها از ناشناخته ها دوری نمی کنند زیرا می دانند که در پایان راه، تجربیات غنی در انتظار آنهاست.

 

امیدوارم از تست شخصیت متکی به نمادهای انتخابی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: حکایت ماهی و زن حریص | حکایت زنی که آنقدر حریص بود که هیچ چیز راضیش نمی کرد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:تست هوش: آیا مرد داخل هواپیما، زندانی فراری است!؟

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

جالب خواهد بود: یکی از تصاویر ماه را انتخاب کنید | انتخاب‌تان چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر یوزپلنگ در کمین غزال ها را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: چی باعث میشه به خود بنازی و مغرور بشی!؟

فقط افراد دقیق تو یه نگاه چهره های مخفی را شناسایی می کنند!

 یکی از سگ ها را انتخاب کن تا بگم مهمترین ویژگی ات چیه!؟ | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

حکایت دختر حاجی صیاد و خیانت معلم مکتب | بخش دوم

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + چهار =

دکمه بازگشت به بالا