;
تفریح و سرگرمی

اگر یوزپلنگ در کمین غزال ها را پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار: در نگاه اول این تصویر صحنه ای معمولی از دشت های ماسای مارا در کنیا را نشان می دهد که غزال های تامسون در پس زمینه زیبا ایستاده اند. اما یک بار دیگر نگاه کنید و متوجه می شوید که نگران خاصی در مورد آنها وجود دارد و دلیل خوبی هم دارد. اگر واقعاً سخت نگاه کنید، می‌توانید یک یوزپلنگ استتار شده را ببینید که در کمین آنهاست. اگر با یک نگاه در این تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار بتوانید یوزپلنگ را شناسایی کنید از دقت و قدرت بینایی بسیار عالی برخوردار هستید و باید بگوئیم که تیزبینی شما همچون یک عقاب است. با مجله خبری چشمک و تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار همراه باشید.

این تست نیز از تست های جالبی است که برای مدتی کوتاه تمرکز و دقت شما را به چالش می کشد. به تصویر زیر نگاهی بیندازید. می‌توانید بلافاصله بیشه زاری را ببینید،در کنار غال تصویر شما متوجه می شوید که یک شکارچی در کمین غزال است. شما باید بتوانید این چهره ها را در کمتر از ده ثانیه شناسایی کنید.

تصاویری شبیه تصویر تست قدرت دید با چهره ها می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است. اکنون نیز به دقت به تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار نگاه کنید.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: چهره مخفی تصویر را پیدا کنید!

تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار

عکس شگفت انگیز تست قدرت بینایی با یوزپلنگ استتار شده و تعقیب و گریز متعاقب آن توسط عکاس حیات وحش، ریچارد کاستین گرفته شده است که برای چند روز مشغول تعقیب شکارچی بود. آقای کاستین، در توضیحات عکس گفته است: یوزپلنگ در مسیر خود ایستاد و با دقت به دوردست ها نگاه کرد. تجربه به ما آموخته بود که این به چه معناست. چند طعمه آسیب‌پذیر، غزال‌ها را در علف‌های بلندتر از آنچه باید می‌بود، مشاهده کرده بود. اگرچه یوزپلنگ‌ها شتاب شگفت‌انگیزی دارند، غزال‌ها می‌توانند برای مدت طولانی‌تری بدود، بنابراین لازم است یوزپلنگ به آنها بسیار نزدیک شود. خوب به عکس نگاه کنید. یوزپلنگ کجاست؟

یوزپلنگ یک گربه بزرگ بومی آفریقا و مرکز ایران است. این سریع‌ترین حیوان خشکی است، تخمین زده می‌شود که می‌تواند با سرعت ۸۰ تا ۱۲۸ کیلومتر در ساعت بدود و سریع‌ترین سرعت‌های ثبت‌شده قابل اطمینان ۹۳ و ۹۸ کیلومتر در ساعت است.

شاید بپسندید: اگر قدرت دیدت مثل عقاب باشه پلنگ تصویر را شناسایی می کنی!

تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار

شاید بپسندید: اگه تفاوت دو تصویر مادر و کودک را پیدا کردی، حتماً بخاطر دقت بالات اسپند دود کن!

 

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: تست قدرت دید: پلنگی که شکارش را بالای درخت گذاشته شناسایی کنید!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:یکی از تصاویر ماه را انتخاب کنید | انتخاب‌تان چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

پاسخ تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار

حتما تا حالا یوزپلنگ را شناسایی کرده اید. بله، یوزپلنگ دقیقا در اینجا در کمین غزال ها بوده است.

تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار

پس از شروع حمله، دم یوزپلنگ از دشت‌های ماسای مارا در کنیا بیرون می‌آید، پس از اینکه به سمت غزال‌ها می‌آید و هجوم می‌آورد.

تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار

آقای کاستین که کارگاه‌های عکاسی را به ماسای مارا می‌برد، اضافه کرد: ما چند بار دیده بودیم که یوز پلنگ در شکار این غزال ها ناموفق بود، اما این بار یکی از غزال‌ها را کشت.

شاید برایتان جالب باشد:شتربان کجاست | اگه دقت و تمرکزت بالا باشه، پیداش می کنی!

پاسخ تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار

یوزپلنگ‌ها اغلب پس از کشتن باید همان‌طور که می‌بینید سریعاً غذا بخورند، هنگامی که خبر یک کشتار به گوش می‌رسد، چیزی قوی‌تر ظاهر می‌شود. در این مورد یک کفتار. در واقع یوزپلنگ‌ها در واقع بسیار ضعیف هستند و حتی تعداد کمی کرکس معمولاً برای از بین بردن آن کافی است.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی شیطان و زن مکار !

چرا جانوران از استتار استفاده می‌کنند؟

جانوران به علت‌های مختلفی از استتار استفاده می‌کنند. رایج‌ترین علت استتار، رفع تهدید شکارچیان است؛ چنان‌که قورباغه ممکن است با پنهان شدن در لابه‌لای برگ‌ها، جان خود را در مقابل شکارچیان بزرگ‌تر (مثلاً پرنده‌ها) حفظ کند. اما این تنها کارکرد استتار نیست.

گاهی هم حیوانات شکارچی با استفاده از تکنیک استتار خود را از چشم شکار پنهان می‌کنند. پلنگی که خود را لابه‌لای بافت زمین و درختان در بیابان و جنگل پنهان می‌کند، به این شیوه می‌تواند خود را به شکار بسیار نزدیک کرده و در فرصت مناسب به او حمله کند.

از جمله کاربردهای دیگر استتار می‌توان به پنهان شدن از دید جنس مخالف اشاره کرد. برخی از حیوانات، در زمانی که میل به جفت‌گیری ندارند، با استتار می‌توانند خود را از چشم جنس مخالف پنهان کنند و از حملهٔ آن‌ها در امان بمانند.

شاید بپسندید: کدام بابانوئل یک زن است!؟

تست قدرت بینایی با یوزپلنگ بیشه زار

احتمالا بپسندید: تفاوت های دو تصویر باغ وحش و بازدید کنندگانش را پیدا کن!

استتار انسان در طبیعت

استتار انسان در طبیعت

امیدوارم از تست قدرت دید با چهره مخفی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:یک پر جغد را انتخاب کنید تا ویژگی های پنهان شخصیتی خود را بفهمید!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:چشات تیز باشه 10 تفاوت دو تصویر دخترک گلفروش را پیدا می کنی!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:تست بینایی:فقط کسانی که چشمان عقاب دارند، می‌توانند پلنگ را پیدا کنند!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چشمات مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر پسر دانشمند را پیدا می کنی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه دیدی؟

آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

اگر جغد را در تصویر پیدا نکردی حتما به چشم پزشک مراجعه کن!

قابل توجه ریاضیدانا: از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 24 برسید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا