;
تفریح و سرگرمی

آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

آزمون تصویری شناخت آدم واقعی: احتمالاً پیش آمده است که در فروشگاه پوشاک، احساس کرده اید که کسی در حال دید زدن شماست. شما هم زیر چشمی به سمت که نگاه به شما صورت می گیرد، نگاه کرده اید. اما با بلند کردن سرتان، متوجه شده اید که فرد دید زننده شما کسی نبوده جز مانکن همان فروشگاه. گاهی مانکن ها آنقدر طبیعی طراحی و ساخته می شوند، که از دور شناسایی آنها مشکل است و شما احساس می کنید که در گوشه فروشگاه فردی ایستاده است.

در آزمون تصویری شناخت آدم واقعی هم شما با چنین صحنه ای روبرو می شوید. باید آدم واقعی تصویر و به عبارت دیگر کسی که مانکن نیست را شناسایی کنید. بخش تفریح و سرگرمی چشمک اطمینان دارد که اگر شما یک کارآگاه واقعی باشید، بر آزمون تصویری شناخت آدم واقعی غلبه خواهید کرد. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناخت آدم واقعی همراه باشید.

شاید بپسندید: اگر جغد را در تصویر پیدا نکردی حتما به چشم پزشک مراجعه کن!

آزمون تصویری شناخت آدم واقعی

شما می توانید با کمک آزمون تصویری شناخت آدم واقعی، مهارت های تصویری خود را در زمان مشخص شده 5 ثانیه ای محک بزنید. در صورتی که نتوانید در زمان تعیین شده آزمون شناخت آدم واقعی را حل کنید، باید تلاش کنید تا مهارت های خود را افزایش دهید. اما افزایش دادن مهارت ها چگونه ممکن است؟ دانشمندان معتقدند که انجام مستمر و منظم بازی های فکری می تواند با افزایش فعالیت و عملکرد مغز در بلند در رشد و توسعه مهارت های شناختی شما موثر باشد.

آیا آماده اید تا بهترین توانایی های ذهنی و تصویری خود را به نمایش بگذارید؟ پس با آزمون تصویری شناخت آدم واقعی همراه باشید. کدامیک از این سه زن یک مانکن نیست؟ اهمیت این پازل این است که در زمان مشخص شده تشخیص دهیم کدام یک از این سه زن مانکن نیستند. شما باید زمان خود را خیلی خوب محاسبه کنید زیرا فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح را بدهید. آغاز فرصت شما: 1-2-3.

شاید برایتان جالب باشد:قابل توجه ریاضیدانا: از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 24 برسید!

آزمون تصویری شناخت آدم واقعی

شاید بپسندید: تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه دیدی؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان | داستان پادشاهی که عاشق دختر چوپان می شود!

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اگر آهوهای کوهی را در تصویر شناسایی کنید قدرت دیدت مثل شاهینه!

 پاسخ آزمون تصویری شناخت آدم واقعی

زمان پاسخ گویی به آزمون تصویری شناخت آدم واقعی به پایان رسید!امیدواریم توانسته باشید این معمای تصویری را در زمان تعیین شده حل کنید. اگر در مورد پاسخ خود شک دارید، باید پاسخ تصویر آزمون تصویری شناخت آدم واقعی را در پایان مطلب ببینید.

احتمالاً بپسندید: افسانه یا حکایت خارکن و دو دخترش | خارکنی که دو تا دخترشو از خانه بیرون کرد!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تفاوت های دو تصویر باغ وحش و بازدید کنندگانش را پیدا کن!

پاسخ آزمون تصویری شناخت آدم واقعی: اگر چه در لباس هز سه زن اتیکت لباس دیده می شود، اما اگر با دقت به زن سمت راست نگاه کنید، متوجه خواهید شد که یک تفاوت اساسی میان او و دو مانکن وجود دارد. در دستان وی گوشی دیده می شود.

بیشتر بخوانید: حکایت شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش دوم

جواب آزمون تصویری شناخت آدم واقعی

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت آدم واقعی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: حاصل عبارت ریاضی رو در 10 ثانیه پیدا کن و اثبات کن نابغه ریاضی هستی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:حکایت اختلاف انگوری | داستان چهار گدا که کتاب لغت نوشتند!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت طنز کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چشمات مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر پسر دانشمند را پیدا می کنی!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

ویژگی جالب‌ات از نگاه بقیه چی هست | برای پاسخ بگو اول تو تصویر چی دیدی!؟

دقت ات خوب باشه تو یه نگاه اشکال تصویر اتاق مطالعه را پیدا می کنی!

با دلیل بگو که کی آب زیرکاهه و خودش رو به بیماری زده!؟

حکایت عاشقانه شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش اول

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه + سه =

دکمه بازگشت به بالا