;
تفریح و سرگرمی

ویژگی جالب‌ات از نگاه بقیه چی هست | برای پاسخ بگو اول تو تصویر چی دیدی!؟

تست شخصیت تصویری چهره: تصاویر توهم نوری این روزها فضای اینترنت را به اشغال خود در آورده اند. این تصاویر دارای قابلیت شگفت انگیزی هستند و افراد با توجه به توانائیهای شناختی منحصر به فرد خود، ممکن است برداشت های متفاوتی از آنها داشته باشند. در تست شخصیت تصویری چهره شما می توانید با توجه به سطح درکی که از این تصویر دارید، شخصیت خود را بهتر بشناسید. با بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک و تست شخصیت تصویری چهره همراه باشید.

شاید بپسندید: دقت ات خوب باشه تو یه نگاه اشکال تصویر اتاق مطالعه را پیدا می کنی!

تست شخصیت تصویری چهره

به ما بگویید چه چیزی در یک نگاه توجه شما را جلب می کند، تا کمی بهتر شما را بشناسیم. برای انجام این تست لازم نیست که خیلی فکر کنید. تنها کافی است قبل از دیدن تصویر چشمان خود را برای چند ثانیه ای ببندید. سپس چشمان خود را باز کنید و به تصویر نگاه کنید. اولین چیزی که در تصویر دیدید را یادداشت و یا حفظ کنید و سپس به بخش تفاسیر مراجعه کنید.

این تست خواهد توانست که جذاب ترین ویژگی شخصیتی شما را که دیگران می پسندند را افشا کند. ممکن است تاکنون خود از آن باخبر نباشید. اگر آماده هستید، می توانید به تصویر تست شخصیت تصویری چهره نگاه کنید!

شاید بپسندید: با دلیل بگو که کی آب زیرکاهه و خودش رو به بیماری زده!؟

تست شخصیت تصویری چهره

بیشتر بخوانید: حکایت شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش دوم

.

.

.

احتمالا بپسندید: افسانه گنج گمشده | قصه جوانی که در خواب نشانی گنجی را به او می‌گویند و او به دنبال گنج به راه می‌افتد!

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: افسانه یا حکایت خارکن و دو دخترش | خارکنی که دو تا دخترشو از خانه بیرون کرد!

تفسیر تست شخصیت تصویری چهره

اگر در تست شخصیت تصویری چهره برای اولین بار …. دیدید!

شاید بپسندید:حکایت جالب شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش پایانی

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت عاشقانه شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش اول

تست شخصیت تصویری چهره

چهره یک پیرمرد

خصیصه‌ای که دیگران در شما جذاب‌تر می‌دانند این است که در مقایسه با سن واقعی‌تان، کاملا متفاوت هستید. یعنی بالاتر از سن تان و به مانند افراد بالغ رفتار می کنید. در یک رابطه، ممکن است خود را فردی بدخلق تعریف کنید، اما عزیزانتان می دانند که شما فردی هستید با اهداف مشخص که برای آن تلاش می کند.

شاید بپسندید: اگر آهوهای کوهی را در تصویر شناسایی کنید قدرت دیدت مثل شاهینه!

قطار

چیزی که مردم در شما جذاب تر می دانند، حس شوخ طبعی کلاسیک شماست. با این حال، به همان اندازه که ممکن است شوخ و جذاب به نظر بیایید، ممکن است از آن هم بی‌خبر باشید.

شاید بپسندید: کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!؟ | در نگاه اول چی دیدی!؟

زن مو قرمز

دیگران ممکن است پنهانی درک کنند که غالب ترین ویژگی شما دراماتیک بودن است. این بدان معناست که شما فردی هستید که آنچه را که در زندگی برای شما اتفاق می افتد بسیار عمیق احساس می کنید و مهمتر از همه برای احساس ارزش قائل هستید.

ابرها و زن از زاویه پشت سر

خصیصه ای که دیگران در شما جذاب تر می دانند این است که گاهی فراموشکار هستید. از این نظر، مهم نیست که چقدر موفق باشید و دانایی از خود نشان دهید، بارها  فراموش کرده اید که یک شی با ارزش را کجا گذاشته اید. سعی کنید آن را تغییر دهید.

این تست یا آزمون شخصیت شناسی بسیار پیش پا افتاده به نظر می رسد. و این آزمون به همه کسانی که آن را امتحان می کنند در مورد جنبه هایی از زندگی روزمره خود که از آنها بی اطلاع بودند اطمینان می دهد. و اگر آزمایش‌هایی مانند این را دوست دارید، ما شما را تشویق می‌کنیم که به شناخت خود ادامه دهید، بنابراین فقط باید با چشمک همراه باشید.

 

امیدوارم از تست شخصیت تصویری چهره استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: حاصل عبارت ریاضی رو در 10 ثانیه پیدا کن و اثبات کن نابغه ریاضی هستی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید:حکایت هنوز زرده را بالا نکشیده قدقد می کند |ببین اگر زرده را بالا بکشد چه خواهد کرد!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت طنز کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:داستان زن زیبای جوحی و قاضی هوس باز | داستان قاضی هوس بازی که در صندوق زن جوحی گرفتار شد!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

تست شخصیت: این تصویر جنبه پنهان شخصیت شما را افشا می کند!

اگه پلنگ خالدار تصویر رو پیدا کنی، چشات مثل شاهین تیزه!

 آزمون تصویری هوش: اشتباهات موجود در تصویر مزرعه چیست!؟

چشات تیز باشه تفاوت های دو تصویر نینجای ژاپنی را پیدا می کنی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =

دکمه بازگشت به بالا