;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: آیا مرد داخل هواپیما، زندانی فراری است!؟

آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما: از جمله معماها و سوالات هوش تصویری است که سلول های خاکستری مغز شما را مجبور به فعالیت دو چندان می کند. این فعالیت ورزش خوبی برای شماست. چنین سوالات و آزمون هایی می تواند به خوبی شما را به چالش بکشد. لذا آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما و آزمون های مشابه تنها برای کسانی که مهارتهای ذهنی و شناختی داشته باشند، قابل حل است. بر همین اساس این آزمون یا معمای تصویری می تواند میزان احاطه شما بر حواس های پنج گانه را مشخص کند.

پس بر این اساس شما با کمک سوالات هوش و تست های مجله خبری چشمک می توانید مهارت های شناختی خود را افزایش دهید. در سوالات هوش به توضیحات باید دقت کنید و براساس توضیخات معقولانه ترین و بهترین پاسخ را ارائه دهید. این آزمون ها و سوالات مغز شما را به فعالیت وادار می کند و بهترین ورزش برای مغزتان به شمار می رود. با آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما و بخش تفریح و سرگرمی مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: کدام تصویر گربه بیسبال باز با بقیه فرق داره!؟

آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما

باید گفت که شما در تصویر آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما، درون یک هواپیما را مشاهده می کنید. دو مسافر، یک مسافر خانم و یک مسافر اقا در این هواپیما حضور دارند. سازنده این معما، به خاطر راحت تر شدن معما، دیگر مسافران هواپیما را نامرئی کرده است. شما شاهد این هستید که مهماندار هواپیما با مرد تصویر حرف می زند. گویا عصبانی است.

مسافر خانم سمت چپ به مهماندار هواپیما گفته است که مسافر سمت راستی مشکوک است و احتمالا یک زندانی فراری است. مهماندار مرد را تهدید می کند که در فرودگاه او را به پلیس ها تحویل خواهد داد. اما مرد که تعجب کرده است مدعی است این چنین نبوده و او یک متهم فراری نیست! به نظر شما کدامیک راست می گویند!؟ سعی کنید از تمام نبوغ و استعداد خود استفاده کنید تا بتوانید در زمان مشخص این بازی فکری را رمزگشایی کنید.

برای حل این معمای تصویری یا آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما تنها 5 ثانیه فرصت دارید. این سوال معمایی، تمام حواس و مهارت های شما را مورد آزمایش قرار می دهد. یادتان باشد که برای حل و ارائه پاسخ درست و منطقی تر تنها 5 ثانیه وقت دارید.

شاید بپسندید:تست قدرت دید: پلنگی که شکارش را بالای درخت گذاشته شناسایی کنید!

آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما

شاید بپسندید:داستان عاشقانه بلوچی شی مرید و هانی | داستان مردی که عشق‌اش را به خاطر قولش فدا کرد!

.

.

.

.

.

.

 

.

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

پاسخ آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما

اگر تاکنون نتوانستید پاسخ درستی برای آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما ارائه دهید و نیاز به تمرکز دارید، ما این زمان را در اختیار شما قرار می دهیم. امیدوارم در 5 ثانیه اضافی بتوانید با توجه به شواهد معما را حل کنید.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:مقدار عددی گربه نارنجی و قهوه ای را پیدا کن | ریاضی‌ات چقدر خوبه!؟

پاسخ آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما: به نظر می رسد که مهماندار اشتباه می کندو هیچ نشانه ای از اینکه مرد زندانی فراری است دیده نمی شود. کثیف بودن لباس یا شماره سریالی از زندانی که این مرد در آنجا زندانی بوده در لباسش مشاهده نمی شود. این لباس فقط شبیه لباس زندانی ها است. در ضمن می دانیم که اوراق شناسایی و کارت پرواز مسافران قبل از سوار شدن به هواپیما در بخش بازرسی نهایی، مورد بررسی قرار می گیرد و غیرممکن است یک متهم فراری بتواند به اسانی با هواپیما مسافرت کند. پس زن مسافر و مهماندار هر دو اشتباه کرده و به دروغ مرد را متهم کرده اند.

شاید بپسندید:اشتباه منظره زیبا را در یک نگاه تشخیص بدی در باهوشی دست کمی از هرکول پوآرو نداری!

پاسخ آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما

امیدوارم از آزمون تصویری شناخت دروغگو در هواپیما استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید: حکایت حمالی که توسط همسرش حسودش رمال باشی شد + قسمت اول

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: چشمات مثل شاهین باشه تفاوت های دو تصویر راکون را پیدا می کنی!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:  تست هوش: با توجه به عبارات تصویر پاسخ عبارت آخر را پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:حکایت پینه‌دوز و آهنگری که دو تا زن داشت!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: چشات تیز مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر تنگ ماهی را پیدا می کنی!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

 چشمات مثل عقاب باشه 3 تفاوت تصویر پسر دانشمند را پیدا می کنی!

داستان زن زیبای جوحی و قاضی هوس باز | داستان قاضی هوس بازی که در صندوق زن جوحی گرفتار شد!

تست قدرت دید: جوجه کجای انبار است!؟ 

 آهوهای تصویر را پیدا کنی قدرت دیدت مثل شاهین تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا