;
تفریح و سرگرمی

آهوهای تصویر را پیدا کنی قدرت دیدت مثل شاهین تیزه!

تست دید با آهو: طبیعت و زیبائیهای شگفت انگیز آن می تواند، توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند. پیاده روی در طبیعت می تواند حال شما را تغییر دهد. در این میان گاهی دیدن تصاویر طبیعت هم خالی از فایده نیست. به خصوص وقتی که در پوشش تفریح و سرگرمی مطرح می شود. در تست دید با آهو شما با تصویری روبرو هستید که در آن چندین آهو حضور دارند. اما این آهوها چنان خود را با محیط ترکیب کرده اند که تنها یک چشم تیزبین می تواند همه آنها را شناسایی کند.

در این مطلب، شما باید بتوانید در کمتر از 8 ثانیه تمام آهوهای موجود در تصویر تست دید با آهو را شناسایی کنید. یادتان باشد که زمان شما محدود است و شما باید از تمام دقت و تمرکز خود استفاده کنید. شما در تصویر تست دید با آهو، آهوها را پیدا و شناسایی می کنید. به قول یکی از دوستان، برای دیدن حیوانات استتار شده، شما باید دارای یک چشم عقاب باشید. با مجله خبری چشمک و تست دید با آهو همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت نجس ترین چیز در دنیا | داستان وزیری که مدفوع خود را می خورد!

تست دید با آهو

به باور محققان معماها و سوالات هوش، منطق و استدلال شما را تقویت می کنند پازل ها برای تمرین مغز ساخته می شوند. جدول کلمات متقاطع، معماها، جستجوی کلمات و مسائل منطقی همگی می توانند بخش های مختلف مغز شما را فعال کنند و به شما کمک کنند تا مهارت های تفکر انتقادی و تحلیلی خود را تقویت کنید.

تصویر موجود یک تصویر منحصر به فرد از طبیعت است. در این تصویر چند آهو حضور دارند. آنچه در این تصویر مد نظر ما قرار دارد، شناسایی تمام آهو های تصویر است.آیا می توانید همه آنها را بشمارید؟

اگر آماده یک چالش جدید هستید و می خواهید خود را به چالش بکشید با مجله خبری چشمک و تست دید با آهو همراه شوید. به خاطر داشته باشید برای انجام این چالش تصویری یا تست بینایی با آهو تنها 8  ثانیه وقت دارید. با هم تصویر تست دید با آهو را مرور می کنیم.

شاید بپسندید: ریاضی ات خوب باشه تو 10 ثانیه جواب معادله را پیدا می کنی!

تست دید با آهو

شاید بپسندید: تست قدرت دید: جوجه کجای انبار است!؟

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: اشکال منظره برفی چیست | فقط عده کمی در نگاه اول متوجه اشکال منظره برفی شدند!

پاسخ تست دید با آهو

اگر به این قسمت از مطلب رسیده اید، شاید نتوانسته اید تمام آهوهای موجود در تصویر تست دید با آهو را شناسایی کنید. شما می توانید در ادامه تصویر علامتگذاری شده از آهوها را مشاهده کنید.

شاید بپسندید:حکایت مرد خیالباف و کوزه | داستان مردی که یک کوزه داشت و هزار آزرو!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست هوش: با دلیل بگو کدوم زن عاشق شده!؟

اگر به اندازه کافی دقیق نگاه کرده باشید، ممکن است همه آهوها را شناسایی کرد. در صورتی که تصویر اولی را تشخیص دادید به سراغ تصویر دوم می رویم. شما در این تصویر باید در نگاه اول، آهو را تشخیص دهید!

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی یکی از این 3 نفر انسان نیست!؟

تست دید با آهو

تصویر 2 تست دید با آهو

 

تست دید با آهو

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

پاسخ تصویر 2

جواب تست دید با آهو

 

امیدوارم از تست دید با آهو استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید:داستان شنیدنی قاضی و همسر بازرگان| بخش اول داستان تاجری که زنش را نزد قاضی به امانت گذاشت!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید: حکایت جالب و خواندنی پادشاه و چهار همسرش!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید:تست شخصیت: دوست دارید در کدام مسیر قدم بزنید؟

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: تست هوش: اگر 123+1=16و 234+1=24 باشد 345+1=؟ چند می شود؟

 

 

برایتان جالب خواهد بود

افراد تیزبین در یک نگاه گل آفتابگردان را میان زنبورهای عسل پیدا می کنند!

اگه آهوی مخفی را در این تصویر جنگلی پیدا کنی چشمات خیلی تیزه!

ریاضی‌ات خوب باشه در کمتر از 10 ثانیه ارزش عددی خانه، گربه و سگ را پیدا می کنید!

یکی از تصاویر ماه را انتخاب کنید | انتخاب‌تان چیزهای زیادی را در موردتان افشا می‌کند!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − دو =

دکمه بازگشت به بالا