;
تفریح و سرگرمی

تست قدرت بینایی: حروف C را بین G ها پیدا کن!

آزمون تصویری شناسایی حروف C: آنچه که در آزمون تصویری شناسایی حروف C مورد توجه قرار گرفته است، یافتن حرöف متفاوت در میان انبوه حروف G است. شما اگر ذهنی آرام و چشمانی تیزبین داشته باشید، می توانید در یک نگاه کوتاه این حروف را شناسایی کنید. شاید دیدن حروف C در میان انبوه حروف G به آسانی نباشد. پس با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی حروف C همراه باشید.

اجازه ندهید حروف دیگر شما را در تلاش برای یافتن حروف C دچار سرگیجه کنند. یکی از معدود افرادی باشید که توانسته اند این معمای تصویری را حل کنند. این بار یک معمای تصویری غیرمعمول را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک با شما به اشتراک گذاشته ایم. در آزمون تصویری شناسایی حروف C شما باید حرف متفاوت را شناسایی کنید. ما تضمین می کنیم که این آزمون سطح مشاهده و چابکی ذهنی شما را مورد ازمایش قرار می دهد.

شاید بپسندید: حکایت مرد خیالباف و کوزه | داستان مردی که یک کوزه داشت و هزار آزرو!

آزمون تصویری شناسایی حروف C

بسیار مهم است که چشمان خود را کاملا باز کنید تا بتوانید تصویری را که در مقابل چشمان شما قرار گرفته است را با تمام جزئیات مورد بررسی قرار دهید.

آزمون تصویری شناسایی حروف C ممکن است یک چالش ساده به نظر برسد، اما به این سادگی نیست، زیرا شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ را پیدا کنید. زمان محدود است و ما از آن آگاه هستیم، اما از این طریق می توانید خود را آزمایش کنید و قدرت بینایی خود را بررسی کنید. اگر شما فردی هستید که عاشق نوع خاصی از پازل های تصویری هستید که در آن باید تفاوت ها را پیدا کنید، پس این بازی فکری تصویری برای شما عالی است.

شاید بپسندید:صاحب سگ کیه، پسر جوان یا دخترک جوان!؟

آزمون تصویری شناسایی حروف C

 بیشتر بخوانید: تفاوت های دو تصویر باغ وحش و بازدید کنندگانش را پیدا کن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: چیستان: سوغاتی شیراز است که از هر طرف بخوانیش، همان است!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت بینایی:پاندا را میان سگ ها پیدا کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی حروف C

تعداد بسیار کمی از افراد در تلاش اول توانسته اند حروف C را در تصویر پیدا کنند. اگر شما تشخیص داید به شما تبریک می گویم! اما اگر نه، احساس بدی نداشته باشید. می توانید تلاش دوم خود را اعمال کنید.

شاید بپسندید:پاسخ عبارت را در 10 ثانیه پیدا کن و ثابت کن ریاضی ات خوبه!

 

 

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: اگه با جابجایی 2 چوب کبریت 2 تا مربع بسازی رو دست همه باهوشا زدی!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی حروف C : ما پاسخ را در تصویر ذیل برای شما ارائه کرده ایم. در تصویر زیر حروف C مشخص شده است.

شاید بپسندید: چشات تیز مثل عقاب باشه، خرگوش های مخفی تصویر را پیدا می کنی!

آزمون تصویری شناسایی حروف C

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی حروف C استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: سوال ریاضی: مقدار عددی لیونل مسی و توپ و کفش ورزشی را پیدا کنید!

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: حکایت پسر پارچه فروش و زن هوس باز | داستانی شنیدنی و واقعی!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اگر صورتک خوک را در تصویر پیدا کنی چشمات مثل شاهین تیزه!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

کدام بابانوئل یک زن است!؟

حکایت راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان | داستان پادشاهی که عاشق دختر چوپان می شود!

کدام ویژگی ات را برای موفقیت باید تقویت کنی!؟ | در نگاه اول چی دیدی!؟

تست قدرت دید: چند دختر در تصویر وجود دارد!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا