;
تفریح و سرگرمی

اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

تست شخصیت براساس تصویر عجیب: برخی از ویژگی های شخصیت خود را از طریق این تصویر کشف کنید. آیا می خواهید بدانید که آیا شما سلطه گر هستید یا سلطه پذیر؟ با شرکت در تست شخصیت براساس تصویر عجیب می توانید به پاسخ این سوال در زودترین زمان ممکن دست پیدا کنید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت براساس تصویر عجیب همراه شوید و تلاش کنید که خود را بهتر بشناسید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: می دونستی که شکل گوش ها هم میتونه ویژگی های شخصیتی رو افشا کنه!

تست شخصیت براساس تصویر عجیب

این تجربه تصویری که با عنوان تست شخصیت براساس تصویر عجیب در بخش تفریح و سرگرمی چشمک منتشر شده است براساس این نکته طراحی شده است که شما به اولین برداشت خود اهمیت می دهید. بسته به اولین چیزی که در تصویر متوجه خواهید شد ، می تواند جنبه های پنهان شخصیت شما را نشان دهد.

شاید بپسندید:کی لباس خانم معلم را کثیف کرده!؟

تست شخصیت براساس تصویر عجیب

شاید بپسندید:با پیدا کردن پلنگ کوهستان در کمین بز کوهی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: چند دختر در تصویر وجود دارد!؟

 

 

.

.

شاید بپسندید: حکایت شیرین و پندآموز آدمیزاد و شیر !

تفسیر تست شخصیت براساس تصویر عجیب

برای انجام این آزمایش شخصیت تصویری و کشف اسرار در شخصیت خود آماده شوید. ما اطمینان داریم که اولین برداشت شما از این تصویر می توانید شخصیت شما را افشا کند. نگران نباشید و تست شخصیت براساس تصویر عجیب را انجام دهید.

شاید بپسندید: با جابجایی 2 تا چوب کبریت 3 تا مثلث ایجاد کن | خیلی ها شکست خوردن!

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: کدام معلم وضع مالی اش خوب نیست!؟

تست شخصیت براساس تصویر عجیب

پای انسان – تسلط و قدرت

اگر ابتدا نگاه شما به پای مرد افتاد و شما در تصویر پای مرد را تشخیص دادید، ممکن است شخصیتی قوی و سلطه گر داشته باشید. کاریزما و اقتدار شما عالی است و همین باعث می شود که اطرافیان از شما غافل نشوند.

علاوه بر این ، شما در شرایط مختلف از همفکری دادن به دیگران دریغ نمی کنید. اعتماد به نفس شما به شما امکان می دهد با عزم و اراده چالش هایی را برطرف کنید. شما تمایل دارید که در رفتار خود مستقیم و صریح باشید.

شاید بپسندید: حکایت جالب دزد و مرد روستایی | مرد روستایی کاری کرد که دزد از دزدی اش پشیمان شد!

پای زن – شیرینی و همدلی

اگر توجه شما به پای زن آورده شده است ، این نشان می دهد که شما فردی نرم و دلسوز هستید. طبیعت حساس تان به شما امکان می دهد تا با بسیاری از افراد سازگار شوید و روابط عمیقی ایجاد کنید. شما به اطرافیان خود توجه می کنید و هدیه ای برای گوش دادن به آنها و ارائه پشتیبانی از آنها در سخت ترین زمان دارید.

شاید بپسندید:تست روان شناسی: در اعماق وجودت کیستی | این تصویر قدرت پاسخگویی به آن را دارد!

هر دو پا – تعادل و درک

اگر متوجه پای مرد و پای زن شده اید ، نشان می دهد که شما یک فرد متعادل هستید. شما شخصیتی قوی دارید ، اما اهمیت احترام به انتخاب ها و عقاید دیگران را نیز درک می کنید.

شما برای بحث و همکاری باز هستید و این باعث می شود شما یک رهبر عالی ، به خصوص در سطح حرفه ای باشد. شما به این ویژگی شخصیتی احترام می گذارید.

 

امیدوارم از تست شخصیت متکی به شکل گوش استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگر جغد را در تصویر پیدا نکردی حتما به چشم پزشک مراجعه کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشکال اصلی تصویر رو پیدا کن | خیلی ها موفق نشدند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با پیدا کردن بطری در زیر دریا اثبات کن که چشات تیزه!

به جای علامت سوال چه عددی باید باشد!؟

تست شخصیت: با انتخاب یک پروانه قدرت پنهان خود را کشف کنید!

حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × یک =

دکمه بازگشت به بالا