;
تفریح و سرگرمی

با پیدا کردن پلنگ کوهستان در کمین بز کوهی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی: از دست دادن حافظه و آلزایمر به یکی از مشکلات سلامت و معضلات اصلی نسل جدید تبدیل شده است. نبود یک رژیم غذایی مناسب و کاهش فعالیت های جسمی و روانی در این زمینه نقش اصلی و اساسی دارد. با یک رژیم غذایی مناسب و انجام فعالیت های ورزشی می تواند می تواند تا اندازه زیادی مشکلات جسمی و حتی روانی را پیشگیری و حتی درمان نمود. وب سایت چشمک هر روز با مطالب فکری جدید با شماست.

انجام فعالیت های مربوط به مغز می تواند سبب افزایش کارکرد مغز و در نهایت کاهش مشکلات مغزی شد. تست ها، پازل ها و … در این زمینه می توانند کمک زیادی به ما کنند. در شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهین با پیدا کردن پلنگ کوهستان که می شود او را به سختی در میان صخره ها و سنگ های ریز و درشت تشخیص داد، می توان به بهترین شکل مغز را وادار به فعالیت کرد. با بخش سرگرمی مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی همراه باشید.

شاید بپسندید: تست هوش: با 3 عدد چوب کبریت یک عدد 6 بسازید!

آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی

بدون یک چشم ماهر آموزش دیده،تشخیص “پلنگ برفی” که کاملاً در این عکس از آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی، پنهان شده اند غیرممکن است. اسماعیل شریف، 41 ساله، عکاس حیات وحش است که در عکاسی از پلنگ های برفی در محیط طبیعی آنها تخصص دارد. مجموعه تصاویر او  از پلنگ های برفی بسیار معروف است. یکی از عکس های او  در آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی در این مطلب نشان داده شده است.

این عکس در منطقه اسپیتی در هیماچال پرادش، هند گرفته شده است. مجموعه تصاویر او به همراه رمانش تحت عنوان«نگاه پلنگ برفی»، در هشت سال گذشته لقب «مرد پلنگ برفی هند» را برای او به ارمغان آورده است. او از تصاویر خود برای تفریح و سرگرمی نیز استفاده کرده. در تصویر ذیل او معتقد است که یک نگاه تیز بین تنها می تواند پلنگ برفی را در کمتر از 5 ثانیه تشخیص دهد. این پلنگ در کمین یک بز کوهی است و منتظر لحظه مناسب برای حمله به بز کوهی است. یک نگاه دقیق می تواند این پلنگ برفی را در یک نگاه شناسایی کند. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی همراه شوید.

طعمه پلنگ در حالت آرام ایستاده دیده می شود، شاید این طعمه که یک بز کوهی است به راحتی شناسایی می شود؛ اما شناسایی پلنگ برفی کمی مشکل است. این پلنگ برفی در فاصله چند متری بز کوهی آرام نشسته است.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر تمساح را در 10 ثانیه پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی

احتمالاً بپسندید: اشکال تصویر خانواده در صحنه برفی جنگلی چیست | پیدا کردن اشکال سخت است!

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: حکایت شنیدنی تاجر و مرد حمال: داستان تاجری که همراه زنش به خاک سپردنش!

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: آیا می توانید 3 چهره مخفی تصویر را تشخیص دهید؟

پاسخ آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی

در این آزمون که در یک پست در شبکه اجتماعی برگزار شد، تنها 29 درصد شرکت کنندگان توانستند در یک نگاه پلنگ کوهستان را شناسایی کنند. این عکس یک تست خوب برای به چالش کشیدن دقت و قدرت بینایی شماست. اگر آماده هستید با هم تصویر آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی را مرور می کنیم.

شاید بپسندید:آزمون هوش: ارزش عددی کدو تنبل و چوب دارچین را پیدا کنید!

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: اگه چشمات مثل عقاب تیزه 5 تفاوت دو تصویر زن و هواپیما را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی: پلنگ و بز هر دو در تصویر علامتگذاری شده اند.

شاید بپسندید: تست هوش: عدد آخر در این دنباله عددی خطی چند می شود!؟

پاسخ آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی

استتار چیست؟

همانطور که اشاره گردید استتار، در کلی‌ترین معنای آن، استفاده از مواد، رنگ‌ها، ساختارها و اندام‌های مختلف است تا خود را نامرئی کند یا دیدن آن را دشوارتر کند. یا آن را مانند یک شی دیگر پنهان کند. این گونه جانوری می تواند پلنگ، قورباغه، آخوندک یا انسان یا شیر باشد. در وب سایت چشمک ما در آزمون های مختلف، نمونه های زیادی از استتار تکامل یافته در انواع مختلف ارائه خواهیم کرد.

شاید بپسندید: حکایت مرد بدبخت و بداقبال | داستان مردی که در بدشانسی مثل او نبود!

استتار

انسان‌ها نیز در دفاع نظامی از این روش استفاده می‌کنند. به مجموعه اقداماتی که فرد یا افراد برای در امان ماندن خود یا تجهیزات‌شان از دید دشمن انجام می‌دهند، استتار گویند. بدیهی‌ست دشمن نمی‌تواند کسی را که نمی‌بیند یا نمی‌داند کجاست، هدف قرار دهد.

احتمالا بپسندید: حکایت راز ازدواج پادشاه و دختر چوپان | داستان پادشاهی که عاشق دختر چوپان می شود!

امیدوارم از آزمون شناسایی پلنگ برفی در کمین بز کوهی استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:حکایت شنیدنی زنان بیشتر مکارند یا مردان!

 

 

 

 

 

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: حکایت طنز کار از محکم کاری عیب نمی کند | داستان مردی که پاهای همسرش را می بست تا بیرون نرود!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: آدم واقعی را بین مانکن ها شناسایی کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاد بپسندید:عدد 696 را در تصویر پیدا کن | فقط نابغه ها موفق میشن!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اشتباه تصویر کودک در حال بازی چیه!؟

زامبی کجاست؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

داستان عاقبت حلوا خوردن سه دختر خارکن!

با جابجایی 2 تا چوب کبریت 3 تا مثلث ایجاد کن | خیلی ها شکست خوردن!

حکایت شنیدنی زنان بیشتر مکارند یا مردان!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =

دکمه بازگشت به بالا