;
تفریح و سرگرمی

تست هوش: عدد آخر در این دنباله عددی خطی چند می شود!؟

تست هوش تصویری با عدد گمشده: اگر توانائیهای شناختی بالا داشته باشید می توانید که عدد گمشده در دنباله خطی را در 10 ثانیه پیدا خواهید کرد. آیا آماده هستید تا مغز خود را آزمایش کنید؟ پازل امروز همه چیز در مورد منطق و توالی است. آیا می توانید عدد گم شده در دنباله را در 10 ثانیه یا کمتر حل کنید؟ با مجله خبری چشمک و تست هوش تصویری با عدد گمشده همراه شوید.

به تصویر زیر نگاه کنید و وقت خود را برای فهمیدن آن صرف کنید. بازی های فکری یک راه عالی برای تیز نگه داشتن ذهن شماست، پس چند لحظه وقت بگذارید و ببینید آیا می توانید راه حلی برای آن پیدا کنید. پیدا کردن عدد گم شده در یک دنباله منطقی می تواند یک کار چالش برانگیز باشد. ابتدا باید اندازه گام دنباله را شناسایی کرد، سپس محاسبات مورد استفاده برای پیشرفت در دنباله را تعیین کرد. پس از آن، باید اعداد قبلی را در دنباله شناسایی کنید و از آن اعداد برای محاسبه عدد بعدی استفاده کنید.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر کودک در حال بازی چیه!؟

تست هوش تصویری با عدد گمشده

به دنباله خطی زیر نگاه کنید. اعداد مختلفی در دنباله آمده است و لازم است که عدد آخر در این دنباله را پیدا کنید. وقتی شماره بعدی را تشخیص دادید، می توانید آن را با پاسخ این معادله خطی در پایین صفحه مقایسه کنید تا بفهمید کدام عدد گم شده است.

چالش یا تست هوش تصویری با عدد گمشده در یافتن عدد گمشده در حداکثر 10 ثانیه است. توجه به جزئیات هر دنباله منطقی هنگام تلاش برای شناسایی الگوی آن مهم است. به دنبال الگویی از شباهت ها یا تفاوت ها در دنباله باشید و درک کنید که هر عنصر چگونه با عناصر دیگر ارتباط دارد.

سعی کنید منطق یا ساختاری را که ممکن است وجود داشته باشد شناسایی کنید. وقتی بتوانید این کار را انجام دهید، می توانید شروع به شناسایی الگوی دنباله منطقی کنید. در نهایت، حتماً به دنبال الگوهایی باشید که در طول دنباله تکرار می‌شوند، زیرا این می‌تواند به شما در یافتن الگوی زیربنایی کمک کند.

شاید بپسندید:زامبی کجاست؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

تست هوش تصویری با عدد گمشده

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر تمساح را در 10 ثانیه پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: چند دختر در تصویر وجود دارد!؟

 

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شیرین و پندآموز آدمیزاد و شیر !

پاسخ تست هوش تصویری با عدد گمشده

آیا راه حل را پیدا کرده اید؟  بازی های فکری که شما را به چالش می کشد تا عدد گم شده را در یک دنباله منطقی پیدا کنید، راه بسیار خوبی برای تمرین مهارت های حل مسئله شماست. آنها فرصتی عالی برای یادگیری مفاهیم پایه ریاضی مانند شمارش، جمع، تفریق، ضرب و تقسیم فراهم می کنند.

بازی‌های فکری همچنین می‌توانند به توسعه مهارت‌های تفکر انتقادی کمک کنند، زیرا از شما می‌خواهند که دنباله را به‌طور منطقی تجزیه و تحلیل کنید و از اطلاعات داده شده نتیجه‌گیری کنید. آنها یک راه سرگرم کننده و جذاب برای گذراندن زمان و همچنین کاری که می توانید با دوستان یا خانواده انجام دهید ارائه می دهند.

شاید بپسندید: تست قدرت دید: آیا می توانید 3 چهره مخفی تصویر را تشخیص دهید؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:با پیدا کردن پلنگ کوهستان در کمین بز کوهی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ تست هوش تصویری با عدد گمشده: راه حل 3 است. +2 و -3 را جایگزین کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

شاید بپسندید: داستان عاقبت حلوا خوردن سه دختر خارکن!

پاسخ تست هوش تصویری با عدد گمشده

امیدوارم از تست هوش تصویری با عدد گمشده استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:تست روان شناسی: در اعماق وجودت کیستی | این تصویر قدرت پاسخگویی به آن را دارد!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگر جغد را در تصویر پیدا نکردی حتما به چشم پزشک مراجعه کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاد بپسندید:عدد 696 را در تصویر پیدا کن | فقط نابغه ها موفق میشن!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

با جابجایی 2 تا چوب کبریت 3 تا مثلث ایجاد کن | خیلی ها شکست خوردن!

اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

 تست شخصیت: می دونستی که شکل گوش ها هم میتونه ویژگی های شخصیتی رو افشا کنه!

کی لباس خانم معلم را کثیف کرده!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا