;
تفریح و سرگرمی

زامبی کجاست؟ | 80 درصد از مردم در این چالش تصویری شکست خوردند!

آزمون تصویری شناسایی زامبی از آن دست آزمون هایی است که افراد کمی می توانند در محدوده زمانی مشخص شده 5 ثانیه آن را حل کنند. با بررسی نظرات منتشر شده در صفحه فیس بوک سازنده این آزمون مشخص شده است که تنها 20 درصد از افراد شرکت کننده در آزمون تصویری شناسایی زامبی توانسته اند به این آزمون پاسخ دهند.

باید گفت که این چالش تصویری هم یکی از سخت‌ترین چالش‌هایی است که می‌توان در مدت زمان چند ثانیه بر آن غلبه کرد. اگر جرات روبرو شدن با این چالش را دارید، زودتر حلش کنید. یادتان باشد که برای رسیدن به موفقیت باید هر یک از توانایی های خود را به حداکثر برسانید، زیرا هزاران نفر در این تلاش شکست خوردند. با مجله خبری چشمک و آزمون تصویری شناسایی زامبی همراه باشید.

شاید بپسندید: داستان عاقبت حلوا خوردن سه دختر خارکن!

آزمون تصویری شناسایی زامبی

در این تمرین تصویری جدید شما قادر خواهید بود سه کودک را در حال بازی در برف مشاهده کنید، اما یک زامبی خطرناک وجود دارد که آنها را در معرض خطر قرار می دهد. آیا غلبه بر آن آسان به نظر می رسد؟ به یاد داشته باشید که 95 درصد از مردم در تلاش برای یافتن پاسخ شکست خوردند، حتی تسلیم شدند.

پس لازم است تا شما زامبی خطرناکی که بچه ها را به خطر می اندازد را در مدت زمان 5 ثانیه پیدا کنید. اماده اید؟ نوابغ در زمان کوتاه آزمون تصویری شناسایی زامبی را رمزگشایی خواهند کرد. تصویر آزمون تصویری شناسایی زامبی را با هم مرور می کنیم.

شاید بپسندید: با جابجایی 2 تا چوب کبریت 3 تا مثلث ایجاد کن | خیلی ها شکست خوردن!

آزمون تصویری شناسایی زامبی

.

شاید بپسندید: حکایت جالب دزد و مرد روستایی | مرد روستایی کاری کرد که دزد از دزدی اش پشیمان شد!

.

.

.

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اشتباه تصویر کودک در حال بازی چیه!؟

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زامبی

اگر تا اینجا پیش رفتید، ممکن است جزو گروه افرادی باشید که در زمان تعیین شده نتوانسته‌اند پاسخ آزمون تصویری شناسایی زامبی را پیدا کنند. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم برای یافتن چالش‌های دیگری که به شما در بهبود همه مهارت‌هایتان کمک می‌کنند، از بخش تفریح و یرگرمی مجله خبری چشمک دیدن کنید.

شاید بپسندید: حکایت شیرین و پندآموز آدمیزاد و شیر !

.

 

.

.

 

.

شاید بپسندید:با پیدا کردن پلنگ کوهستان در کمین بز کوهی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زامبی: زامبی در آدم برفی است، زیرا چشم و بازوی واقعی دارد. آیا آن را پیچیده یافتید؟ فقط لازم بود تمام جزئیات تصویر را مشاهده کنید.

شاید بپسندید: اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی زامبی

امیدوارم از تست هوش تصویری با ساخت مثلث استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید:تست روان شناسی: در اعماق وجودت کیستی | این تصویر قدرت پاسخگویی به آن را دارد!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگر جغد را در تصویر پیدا نکردی حتما به چشم پزشک مراجعه کن!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشکال اصلی تصویر رو پیدا کن | خیلی ها موفق نشدند!

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

 تست شخصیت: می دونستی که شکل گوش ها هم میتونه ویژگی های شخصیتی رو افشا کنه!

کی لباس خانم معلم را کثیف کرده!؟

 کدام معلم وضع مالی اش خوب نیست!؟

با پیدا کردن بطری در زیر دریا اثبات کن که چشات تیزه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا