;
تفریح و سرگرمی

کدام معلم وضع مالی اش خوب نیست!؟

آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر:مجله خبری چشمک با یک آزمون تصویری جدید با شماست. این آزمون نیز نیازمند تیزبین، نکته سنجی و ادراک بالای شماست تا بتوانید آن را حل کنید. پس اگر مهارت های تصویری خوبی داشته باشید، می توانید این آزمون را در زمان مشخص شده 6 ثانیه ای حل کنید. ایا پاسخ صحیح آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر را می دانید؟ بر اساس نتایج موجود در فیس بوک، تنها 18 درصد از افراد توانستند آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر را تحلیل کنند.

برخی معتقدند که حل معمای تصویری امروز تقریبا غیرممکن است، اما اگر مهارت های خوبی داشته باشید، به راحتی می توانید آن را انجام دهید. آیا جرات غلبه بر آن و ثبت یک رکورد جدید را دارید؟ اگر پاسخ مثبت بود، برای شما آرزوی موفقیت داریم. بیایید آن را انجام دهیم!

شاید بپسندید: با پیدا کردن بطری در زیر دریا اثبات کن که چشات تیزه!

آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر

همانطور که در ابتدای متن نیز گفته شد، اگر بینایی بسیار خوبی داشته باشید قادر خواهید بود این معمای شدید را حل کنید. 82 درصد از مردم در اولین تلاش نتوانستند بر این تمرین ذهنی یا آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر غلبه کنند.

اگر می خواهید پیروز باشید، پس حالت کارآگاهی خود را در کمترین زمان فعال کنید. شما علاوه بر فکر کردن می توانید لحظات خوشی با  آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر داشته باشید.

امروز باید دریابید که کدام یک از معلمان فقیر هستند. شما باید زمان خود را خیلی خوب محاسبه کنید، زیرا فقط 5 ثانیه فرصت دارید تا پاسخ صحیح را بدهید. به توانایی های خود اعتماد کنید! عجله کنید، شما می توانید آن را انجام دهید!باید از هر نوع حواس پرتی دوری کنید و سرنخ هایی را که تصویر به شما می دهد شناسایی کنید.

به دنبال پاسخ این سوال باشید که کدام یک از این دو زن فقیر است؟

شاید بپسندید: به جای علامت سوال چه عددی باید باشد!؟

آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر

شاید بپسندید:کی لباس خانم معلم را کثیف کرده!؟

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: چند دختر در تصویر وجود دارد!؟

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شیرین و پندآموز آدمیزاد و شیر !

پاسخ آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر

زمان شما برای پاسخگویی به آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر به پایان رسیده است! ما صمیمانه امیدواریم که توانسته باشید معمای تصویری را حل کنید، اما اگر برعکس این اتفاق افتاد، نگران نباشید. می توانید در تلاش دوم موفق می شوید. اما اگر خسته شده اید می توانید به پاسخ در پائین صفحه مراجعه کنید.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید:با پیدا کردن پلنگ کوهستان در کمین بز کوهی ثابت کن که چشات مثل شاهین تیزه!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر: زن سمت چپ دارای تمکن مالی کمتر است. اما زن سمت راست و کیفی که همرنگ لباس های او نشان می دهد که این معلم به مد و زیبایی اهمیت زیادی می دهد. آنقدرها هم سخت نبود. شما فقط نیاز به تجزیه و تحلیل هر سرنخ داشتید.

شاید بپسندید: تست شخصیت: با انتخاب یک پروانه قدرت پنهان خود را کشف کنید!

پاسخ آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر

امیدوارم از آزمون تصویری شناسایی معلم فقیر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید برایتان جالب باشد:قابل توجه ریاضیدانا: از چهار عمل اصلی ریاضی استفاده کنید تا به جواب 24 برسید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید: اشکال اصلی تصویر رو پیدا کن | خیلی ها موفق نشدند!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

عروس و داماد خون آشام را شناسایی کنید!

حکایت مرد بدبخت و بداقبال | داستان مردی که در بدشانسی مثل او نبود!

تفاوت های میان دو تصویر زن جادوگر را پیدا کنید!

داستان جالب و شنیدنی بی عقل و با عقل !

نوشته های مشابه

2 دیدگاه

  1. نه من فکر می کنم سمت راستی از نظر مالی ضعیف تره چون لباسش مناسب معلم ی نیست، لباس جادوگری داره چوب و کتاب، احتمالا یا لباس مناسب پیدا نکرده لباس مبدل پوشیده یا بعد از کلاس برنامه تئاتر داره برای درآمد بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا