;
تفریح و سرگرمی

چند تا اختلاف بین دو تصویر جشن هالووین می بینی!؟

آزمون شناسایی تفاوت تصویر جشن هالووین: از تیزبینی و دقت خودتون استفاده کنید تا تفاوت دو تصویر از جشن هالووین را پیدا کنید. آیا فکر می کنید چشم تیزبینی دارید؟ با پیدا کردن تفاوت ها در کمتر از 10 ثانیه آن را ثابت کنید! آیا می توانید تفاوت بین این دو تصویر جشن هالووین را در زمان مشخص شده تشخیص دهید؟ خود را به چالش بکشید و ببینید آیا می توانید تمام تفاوت ها را قبل از اتمام زمان پیدا کنید یا خیر! با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی تفاوت تصویر جشن هالووین همراه شوید.

آیا اماده چالش هستید؟ امروز یک بازی برای شما آورده ایم که مهارت های شناختی شما را آزمایش می کند. شما باید تمام تفاوت های موجود بین دو عکس از یک جشن هالووین را پیدا کنید. این بازی فقط برای بچه ها نیست، برای بزرگسالان نیز یک چالش سرگرم کننده و هیجان انگیز است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که چشمان خود را روی دو تصویر متمرکز کنید و در کمترین زمان ممکن تفاوت ها را پیدا کنید.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی شاه عباس و مرد پینه دوز!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر جشن هالووین

بنابراین با توجه به آنچه در بالا اشاره شد، آیا آماده بازی هستید؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید! آیا فکر می کنید می توانید  تفاوت های بین دو تصویر را در کمتر از 10 ثانیه تشخیص دهید؟ چالش را انجام دهید و دریابید که آیا آنچه را که برای شناسایی تفاوت های ظریف لازم است دارید یا خیر؟ مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید و ببینید که چقدر سریع می توانید تفاوت ها را در دو تصویر تشخیص دهید!

Spot the Difference یک بازی است که بازیکنان را ملزم می کند تا تفاوت های بین دو عکس از صحنه های مشابه را پیدا کنند. چالش این است که همه تفاوت ها بین دو تصویر از جشن هالووین را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید! بازی نیاز به تمرکز و مشاهده دقیق دارد. بازیکنان باید به دنبال تغییرات در اشیا، رنگ، بافت، اندازه و شکل باشند.

مهم است که روی جزئیات تمرکز کنید تا بتوانید همه تفاوت ها را تشخیص دهید. حتی اگر همه تفاوت ها را در 10 ثانیه پیدا نکنید، باز هم یک چالش سرگرم کننده است که به بهبود حافظه و تمرکز شما کمک می کند.

شاید بپسندید: تست شخصیت: یکی از شبح های بامزه را انتخاب کن و بعدش تفسیرها را بخوان تا شگفت زده بشی!

آزمون شناسایی تفاوت تصویر جشن هالووین

بیشتر بخوانید: حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با انتخاب یک سگ می توانید بفهمید آدم قاطع هستی یا منفعل!

.

.

.

.

شاید بپسندید: فیلم برداشت خوشه های موز 100 کیلویی | هیچ وقت فکر نمی کردم اینجوری باشه!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر جشن هالووین

آیا همه تفاوت های موجود میان دو تصویر از جشن هالووین را مشاهده کرده اید؟ مهارت های خود را تست کردید!10 ثانیه اول شما به پایان رسید. اگر تمایل داشته باشید از فرصت دوم خود می توانید استفاده کنید.

شاید بپسندید: اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

.

.

.

.

.

.

.

برایتان جالب خواهد بود: تست قدرت دید: بین میرکت ها تخته آشپزخانه را پیدا کن!

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر جشن هالووین: بازی‌ هایی از این دست می تواند بسیار سرگرم‌ کننده باشد. آنها ذهن ما را به چالش می کشند و به ما کمک می کنند تا مهارت های مشاهده خود را توسعه دهیم. این یک راه عالی برای گذراندن زمان و تمرکز بر جزئیات است. با این نکات و ترفندهای کلی، می‌توانید در کمترین زمان به یک نقطه‌بین متخصص تبدیل شوید. تمام تفاوت ها در تصویر ذیل علامتگذاری شده است.

شاید بپسندید: چه کسی پرنسس را به قتل رسانده است!؟

پاسخ آزمون شناسایی تفاوت تصویر جشن هالووین

امیدوارم از آزمون شناسایی تفاوت تصویر جشن هالووین استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

احتمالا بپسندید: آزمون هوش: فقط باهوش ها قادر به حل معادله آخر هستند!

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گوزن استتار شده تصویر اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  آدم خوش بین هستی یا منطقی | برای یافتن پاسخ سوال یکی از نمادها را انتخاب کنید!

 

 

 

برایتان جالب خواهد بود

حکایت دو خواهر و پسر هوس باز: پسری که فقط عاشق زیبارویان بود

اشتباه این تصویر چیه | خیلی ها اشکالی پیدا نتونستن!

آزمون قدرت بینایی : مداد گم شده کجاست!؟

منطق و هوش خود را بیازمایید | اگر 4+4=8 و 5+5= 15 شود معادله 6+6=؟ چند می شود!؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − پانزده =

دکمه بازگشت به بالا