;
تفریح و سرگرمی

تست شخصیت: یکی از شبح های بامزه را انتخاب کن و بعدش تفسیرها را بخوان تا شگفت زده بشی!

تست شخصیت با انتخاب شبح بامزه: آیا جرات دارید یک جنبه منحصر به فرد از شخصیت خود را کشف کنید؟ تست شخصیت با انتخاب روح بامزه را امتحان کنید! کشف کنید که آیا شما یک روح خودجوش دارید یا یک برنامه ریز دقیق و بر اساس شکل شبح مانندی که بیشتر در شما طنین انداز می شود. در حین یادگیری چیزهای جدید در مورد خود، در اسرار غوطه ور شوید و کمی سرگرم شوید. با مجله خبری چشمک و تست شخصیت با انتخاب شبح بامزه همراه شوید.

شاید بپسندید: چه کسی پرنسس را به قتل رسانده است!؟

تست شخصیت با انتخاب شبح بامزه

آیا تا به حال به این فکر کرده اید که آیا بیشتر دارای روحیه خودجوش هستید و در لحظه زندگی می کنید و به باد اجازه می دهید مسیر شما را هدایت کند یا اینکه یک برنامه ریز دقیق هستید و هر مرحله از سفر خود را با دقت ترسیم می کنید؟ خوب، وقت آن است که بفهمیم! تست شخصیت با انتخاب شبح بامزه جالب و جذاب، شخصیت واقعی شما را نشان می دهد.

شاید بپسندید: حکایت دو خواهر و پسر هوس باز: پسری که فقط عاشق زیبارویان بود

تست شخصیت با انتخاب شبح بامزه

شاید بپسندید: فیلم برداشت خوشه های موز 100 کیلویی | هیچ وقت فکر نمی کردم اینجوری باشه!

.

.

.

.

شاید بپسندید: با انتخاب یک سگ می توانید بفهمید آدم قاطع هستی یا منفعل!

.

.

.

.

شاید بپسندید: حکایت شنیدنی شاه عباس و مرد پینه دوز!

تفسیر تست شخصیت با انتخاب شبح بامزه

بیش از حد به آن فکر نکنید. فقط روحی را انتخاب کنید که به طور طبیعی جذب آن شده اید و به ناخودآگاه خود اجازه دهید صحبت کند.

شاید بپسندید: اولین برداشت شما از تصویر مشخص می کند که آدم منعطف هستی یا خشن!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: اشتباه این تصویر چیه | خیلی ها اشکالی پیدا نتونستن!

تست شخصیت با انتخاب شبح بامزه

شبح شماره 1

اگر شبح شماره 1 را انتخاب کردید، دارای یک روح خودجوش هستید. شما برای لحظه زندگی می کنید و از هیجان ماجراهای غیرمنتظره لذت می برید.

شما سازگار و انعطاف پذیر هستید و می توانید فراز و نشیب های زندگی را با مهربانی و آسانی طی کنید. با این حال، این خودانگیختگی گاهی اوقات می تواند منجر به تصمیمات تکانشی شود و ممکن است تمایل داشته باشید که جزئیات را نادیده بگیرید. این لزوماً چیز بدی نیست – فقط به این معنی است که شما بیشتر روی تصویر بزرگ متمرکز هستید.

بیشتر بخوانید:داستان آهو در طویله خران | همنشینی با احمق از جهنم بدتر است!

شبح شماره 2

انتخاب شبح شماره 2 نشان می دهد که شما یک برنامه ریز دقیق هستید. شما برای نظم و ساختار ارزش قائل هستید و به دلیل مهارت های سازمانی عالی خود شناخته شده اید.

شما قابل اعتماد و قابل اعتماد هستید و مردم اغلب برای مشاوره و راهنمایی به شما متکی هستند. با این حال، ممکن است گاهی اوقات با محتاط بودن و مقاومت در برابر تغییرات دست و پنجه نرم کنید. این فقط نشان دهنده تعهد شما به ثبات و قابلیت اطمینان است – ویژگی هایی که در بسیاری از جنبه های زندگی بسیار ارزشمند هستند.

بیشتر بخوانید: حکایت جالب و شنیدنی حماقت بشر انتها ندارد!

شبح شماره 3

اگر روح شماره 3 انتخاب شما بود، جایی در وسط سقوط می کنید. شما انعطاف پذیر هستید، می توانید برنامه های خود را در صورت لزوم تنظیم کنید، اما همچنین از داشتن یک طرح کلی از آنچه پیش رو دارید لذت می برید.

شما فردی متعادل هستید که می‌دانید زندگی هم نیاز به خودانگیختگی و هم برنامه‌ریزی دارد. با این حال، ممکن است گاهی اوقات خود را بلاتکلیف ببینید و بین میل به ماجراجویی و نیاز به امنیت گرفتار شوید. اما هی، چه کسی گفت شما نمی توانید هر دو را داشته باشید؟

امیدوارم از تست شخصیت با انتخاب شبح بامزه استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: با پیدا کردن گوزن استتار شده تصویر اثبات کن چشمات مثل عقاب تیزه!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  آدم خوش بین هستی یا منطقی | برای یافتن پاسخ سوال یکی از نمادها را انتخاب کنید!

 

 

برایتان جالب خواهد بود

آزمون قدرت بینایی : مداد گم شده کجاست!؟

منطق و هوش خود را بیازمایید | اگر 4+4=8 و 5+5= 15 شود معادله 6+6=؟ چند می شود!؟

چیزی که اول در تصویر می بینی، حقیقت را در مورد شما آشکار می کند!

به شکارچی کمک کنید تا خرگوش‌های مخفی شده را در 7 ثانیه پیدا کند؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + 2 =

دکمه بازگشت به بالا