;
تفریح و سرگرمی

اشکال تصویر خفت گیرها و دخترک مدرسه ای چیه!؟

آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها: مجله خبری چشمک امروز نیز با یک سوال تصویری جالب همراه شماست. این سوال تصویری از جمله سوالا هایی است که برای یافتن پاسخ آن نیازی به بهره هوشی بالا و … ندارد. کمی تیزبینی و مقدار زیادی دقت و تمرکز می تواند به شما کمک کند تا اشتباه موجود در این تصویر چشمک را شناسایی کنید.

یافتن اشتباهات و اشکالاتی که در این نوع از سوالات گنجانده می شود، به خوبی می تواند میزان تیزبینی ونکته سنجی شما را محک بزند. به همین دلیل این گونه تصاویر از سوی کاربران در شبکه های اجتماعی بسیار مورد توجه قرار می گیرد. آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها از جمله همین سوالات و معماهای تصویری است که در مدت کمی بیش از 1000 مرتبه در فیس بوک همرسانی شده است. با آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها و مجله خبری چشمک همراه باشید.

شاید بپسندید: تفاوت های تصویر این کمپینگ را در 60 ثانیه پیدا کنید | خیلی ها موفق نشدند!

آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها

همه به دنبال راهی برای رهایی ذهن خود در هنگام افزایش استرس هستند. بنابراین، هزاران کاربر برای حل این مشکل معماها، پازل های تصویری و دیگر اقسام بازی های فکری را انتخاب می کنند. این بازی ها می توانند ما را سرگرم کنند و در عین حال به رشد مهارت های شناختی ما کمک فراوانی کنند.

با ذکر این موضوع، چالش تصویری یا آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها را با شما به اشتراک گذاشته ایم. حضور مشارکت کنندگان در این آزمون نشان داد که تنها 17 درصد از افراد توانستند در زمان مشخص شده به این ازمون پاسخ دهند. آیا شما آماده هستید؟

هدف اصلی معمای تصویری در این است که شما باید اشکال و اشتباه موجود در تصویر آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها را پیدا کنید.شما با خیابانی در یک شب مهتابی روبرو هستید. در تصویر دو ولگرد خیابانی و دختر بچه مدرسه ای دیده می شوند. احتمالا ولگردها تصمیم دارند از دخترک زورگویی کنند. این ها توضیحات تصویر است و شما باید با تیزبینی اشکال تصویر را پیدا کنید. با دقت به تصویر زیر نگاه کنید.

شاید بپسندید: تفاوت های بین دو تصویر کودک در حال غذا خوردن را پیدا کنید!

آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها

برایتان جالب خواهد بود: داستان عاقبت حلوا خوردن سه دختر خارکن!

.

.

.

.

شاید بپسندید: معما: چگونه یک فیل را داخل یخچال جا می کنی!؟

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: آیا می توانید 4 اشکال تصویر را در یک نگاه شناسایی کنید | خیلی ها موفق نمی شوند!

پاسخ آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها

پاسخ را پیدا کردید؟ تبریک می گویم. مشخص است شما بسیار نکته سنج و دقیق هستید. البته دوستانی که به پاسخ نرسیدند هم بابد تبریک گفت. هدف تمرین ذهن شما بود. شما با انجام منظم چنین بازی هایی می توانید تیزبینی و نکته سنجی خود را افزایش دهید. به بالا برگشته و بیشتر جزئیات تصویر را مورد بررسی قرار دهید.

شاید بپسندید: همسر مدیرکل را بین این 3 زن پیدا کن!

.

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: چشات تیز مثل عقاب باشه جغد شاخدار را بین درخت شناسایی می کنی!

جواب آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها: بله درست است. دخترک مدرسه ای هیچ سایه ای ندارد. اصلا احتمال دارد او انسان نباشد. به هر روی اشکال تصویر در سایه نداشتن دخترک در تصویر بود. بوضوح سایه ولگردان در تصویر دیده می شود.

شاید بپسندید: بگو در نگاه اول چی دیدی، تا بعدش تفسیرش رو بگم | نتیجه شگفت زده ات می کنه!

جواب آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها

امیدوارم از آزمون شناخت اشکال تصویر خفت گیرها استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: ابر انتخابی تان نشان می دهد که آیا انعطاف پذیری یا سرسخت؟

 

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:با دلیل بگو که کدومیکی از خانمای تو فروشگاه واقعا باردار هست!؟

 

 

شاید برایتان جالب باشد

حکایت شنیدنی حکم نا حق: مردی که از پس گردنی زدن پول در می آورد!

آقاهه یا خانومه کدومیکی احتمال داره به بچه آسیب برسونه!؟

کدام زن مادر کودک است: زن خون آشام یا زن فضایی!؟

 انتخاب یکی از برگ ها نشان می دهد که آدم استرسی هستی یا آرام!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا