;
تفریح و سرگرمی

آیا می توانید 4 اشکال تصویر را در یک نگاه شناسایی کنید | خیلی ها موفق نمی شوند!

آزمون شناسایی اشتباهات فاحش تصویر: شما باید از قدرت دید و قدرت منطق خود را برای تشخیص اشکالات و ناهنجاری ها در این تصویر استفاده کنید. شما برای این کار تنها 10 ثانیه فرصت دارید. آزمون شناسایی اشتباهات فاحش تصویر مهارت های مشاهده شما را مورد آزمایش قرار می دهد. در تصویری که می‌خواهید کاوش کنید، چهار اشکال به‌طور محتاطانه درج شده است. ماموریت شما شناسایی این عناصر ناسازگار یا اشکالات موجود در تصویر است. آیا برای این چالش آماده اید؟

این تست بینایی برای ارائه یک تجربه سرگرم کننده و چالش برانگیز برای همه طراحی شده است. فارغ از سن و سطح شما، می توانید این بازی را انجام دهید و مهارت های مشاهده خود را تقویت کنید. چالش های بصری مانند این یک راه سرگرم کننده برای تمرین مغز شما هستند. یافتن ناهنجاری ها در تصویر به چیزی بیش از مشاهده نیاز دارد. برای شناسایی عناصری که معنی ندارند و از بقیه متمایز هستند، باید از منطق، تحلیل و تأمل استفاده کنید. با مجله خبری چشمک و آزمون شناسایی اشتباهات فاحش تصویر همراه باشید.

شاید بپسندید: حکایت شاه عیاس و پِهِن اسب| درسی که شاه عباس به چاپلوس های دربار داد!

آزمون شناسایی اشتباهات فاحش تصویر

آیا دیگر نمی دانید برای تقویت توانایی های ذهنی خود به بهترین شکل ممکن چه کاری انجام دهید؟ نگران نباشید، زیرا در اینجا یک چالش تصویری باورنکردنی را برای شما به ارمغان می‌آوریم که تمام توانایی‌های شناختی شما را به سطح بعدی می‌برد. چه کاری باید انجام دهید؟ ساده است، در تصویر چندین اشکال وجود دارد که شما باید آن ها را شناسایی کنید.

کلید تشخیص ناهنجاری ها در توجه به جزئیات نهفته است. برای بررسی هر قسمت از تصویر و بررسی آن در برابر واقعیت وقت بگذارید. از خود سؤالاتی بپرسید: «آیا این اینجا منطقی است؟ “، “آیا این جزئیات به خوبی قرار گرفته است؟ “. همچنین می توانید تصویر را از زوایای مختلف مشاهده کنید تا ناهماهنگی ها را مشاهده کنید. با انجام این تست ذهن خود را برای حل منطقی مسائل روزمره آموزش می دهید.

شاید بپسندید: با انتخاب یک سگ می توانید بفهمید آدم قاطع هستی یا منفعل!

آزمون شناسایی اشتباهات فاحش تصویر

شاید بپسندید: حکایت سلیم جواهر فروش و فرار او از سرنوشت!

.

.

.

.

.

.

احتمالاً بپسندید: بزهای کوهی مخفی تصویر رو شناسایی کنی، قدرت دیدت مثل عقابه!

 

 

 

 

.

.

شاید بپسندید: تست هوش: کدام یکی از این خانم خوشکلا وضعش مالی خوبی نداره!؟

پاسخ آزمون شناسایی اشتباهات فاحش تصویر

خیلی خوب، به انتهای یادداشت رسیدیم، زمان شما هم به پایان رسیده است. آیا توانستید4 اشکال تصویر را پیدا کنید؟ نه هنوز؟ استراحت کنید، باید به یاد داشته باشید که اکثریت قریب به اتفاق بار اول این کار را انجام ندادند، فقط 12 درصد از کاربران ادعای پیروزی کردند.

شاید بپسندید: تفاوت های دو تصویر سلف غذاخوری را در 10 ثانیه پیدا کن| بسیاری از افراد موفق نشدند!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: کدام بابانوئل یک زن است!؟

پاسخ :  در این چالش بصری، چهار تناقض به وضوح وجود دارد. مهمتر از همه، عدم وجود چراغ قرمز در چراغ راهنمایی. سپس، وجود ریل قطار در جاده بدون ریل به جای چرخ در اتوبوس، هچنین عدم وجود درب در اتوبوس و در نهایت، یک اشتباه در تاریخ در پانل تبلیغاتی. اگر هر چهار خطا را پیدا کردید، به شما تبریک می‌گوییم!

شاید بپسندید: قدرت دید خود را با پیدا کردن عدد 2 ارزیابی کنید!

پاسخ آزمون شناسایی اشتباهات فاحش تصویر

امیدوارم از آزمون شناسایی اشتباهات فاحش تصویر استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

شاید بپسندید: داستان هفت برادر و یک خواهر | دختر ناشناس در خانه هفت برادر!

 

 

 

 

 

 

 

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

شاید بپسندید: اگه در این تصویر جنگلی سگ را پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیز هست!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

شاید بپسندید:  تست شخصیت: در نگاه اول در تصویر چه دیدی؟

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد

اگه چشمات مثل عقاب تیزه 5 تفاوت دو تصویر زن و هواپیما را پیدا کن!

قاتل و جانی خطرناک را در تصویر شناسایی کنید!؟

با دلیل بگو که کدومیکی آدم فضایی هست!؟

داستان خارکن و عشق دختر پادشاه : خاركنی كه عشقش دختر پادشاه رو، دوباره زنده كرد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا