;
تفریح و سرگرمی

اگه در این تصویر جنگلی سگ را پیدا کنی، چشمات مثل عقاب تیز هست!

تست قدرت دید با سگ: اگر بتوانید سگی را که در این علفزار پنهان شده است ببینید، دارای چشمان عقاب هستید. در تصویری که برای شما به اشتراک گذاشته است، سگی پنهان شده است. شما باید بتوانید در 8 ثانیه این سگ را پیدا کنید. در نگاه اول، به نظر می رسد صحنه جنگلی کاملاً خالی از هر گونه جانور یا موجودی است. با مجله خبری چشمک و تست قدرت دید با سگ همراه باشید.

بازی های فکری می توانند امتیاز IQ شما را بهبود بخشند. از آنجایی که پازل ها می توانند حافظه، تمرکز، دایره لغات و مهارت های استدلال ما را بهبود بخشند،خود به خود ضریب هوشی ما را نیز بالا می برند. مطالعه ای در دانشگاه میشیگان نشان داد که انجام پازل به مدت حداقل 25 دقیقه در روز می تواند ضریب هوشی شما را تا 4 امتیاز افزایش دهد.

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

شاید بپسندید:حکایت جالب کار خوبه خدا درستش کنه سلطان محمود خر کیه!

تست قدرت دید با سگ

اگر به تصویر تست قدرت دید با سگ نگاه کنید، شما خواهید توانست سگی بازیگوش و زیبا را مشاهده کنید. صاحب این سگ که در حال گشت و گذار در جنگل بود، برای لحظه ای در این صحنه سگ خود را گم کرد. اما وقتی بهتر نگاه کرد سگ خود را در میان بوته ها و علف ها شناسایی کرد. همین مسئله سبب شد تا وی چندین عکس از سگ خود را در میان علفزار بگیرد. او عکس ها را در فضای مجازی منتشر کرد و دوستان خود را به چالش بکشید.

تنها عده کمی از افراد می توانند این سگ را در این تصویر شناسایی کنند. فقط اگر با دقت نگاه کنید، می توانید چهره کوچک او را شناسایی کنید. فقط نباید فراموش کنید که برای پیدا کردن این سگ تنها 8 ثانیه فرصت دارید. میزان کم زمان این امکان را به شما می دهد که از تمام دقت و تمرکز خود به نحو احسن استفاده کنید. شما می توانید با انجام این بازی های فکری، فعالیت های مغزی خود را افزایش دهید.

اگر آماده هستید با دقت به تصویر تست قدرت دید با سگ نگاه کنید.

شاید بپسندید: روباه را پیدا کن | روباهی در کمین این مرغابی های زیباست!

تست قدرت دید با سگ

شاید بپسندید: تست قدرت دید: کفش لنگه به لنگه را پیدا کن!

.

.

.

.

.

احتمالا بپسندید: تست قدرت دید: اگه 3 تا تفاوت دو تصویر روباه را پیدا کنی، دقیق و تیزی!

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: فقط کسایی که اصول ریاضی را بلد باشند، میتونن معادله را حل کنند!

پاسخ تست قدرت دید با سگ

امیدوارم که تست قدرت دید با سگ را حل کرده باشید. به نظر می رسد که عده کمی این تست را حل کرده باشد، البته مشخص است که دیدن این سگ نیازمند یک دید قوی و دارای قدرت و تمرکز عالی است. اگر نتوانستید این پازل تصویری را حل کنید، نگران نباشید. این تصویر می تواند آغاز یک تمرین برای شما باشد.برای دیدن پاسخ این تصویر می توانید به پایین صفحه مراجعه کنید.

شاید بپسندید:اگه آهوی مخفی را در این تصویر جنگلی پیدا کنی چشمات خیلی تیزه!

.

.

.

.

.

.

شاید بپسندید: صاحب سگ کیه، پسر جوان یا دخترک جوان!؟

پاسخ تست قدرت دید با سگ: سگ در این تصویر علامتگذاری شده است. بسیاری از افراد قادر به دیدن این حیوان بازیگوش در زمان مشخص شده نیستند. این آزمون و آزمون های شمابه می تواند سبب ورزش ذهن و مغز شما شود و در بلند مدت سبب افزایش دقت و تمرکز شما خواهد شد.

شاید بپسندید:چشمات تیز مثل عقاب باشه لیوان را بین پنگوئن‌ها پیدا می کنید!

پاسخ تست قدرت دید با سگ

امیدوارم از تست قدرت دید با سگ امروز استفاده کرده باشید. شما همواره می توانید سوالات، بازی های فکری، پازل ها و تست های شخصیت شناسی بیشتر را در بخش تفریح و سرگرمی چشمک مشاهده و مطالعه کنید. در صورت تمایل آنها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص آنهایی که علاقمندند خود را بهتر بشناسند. ما را در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و فیس بوک دنبال کرده و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

 

 

 

 

 

 

 

دلایل عدم تمرکز چیست؟

می تواند علل روانی، محیطی و فیزیولوژیکی داشته باشد. نکته مهم این است که سعی کنیم اثرات این علل را به حداقل برسانیم. اعتیاد به فناوری نیز یکی از عواملی است که اخیراً باعث عدم تمرکز می شود.

شاید بپسندید: آش نخورده و دهان و سخته | داستان شاگرد بازاری که از خجالت خودش را به دندان درد زد!

تمرکز و عدم تمرکز چیست؟

تمرکز، توانایی ایجاد دقت بر روی یک کار بدون تأثیر محرک های داخلی و خارجی است. به طور خلاصه، تمرکز به معنای کنترل ذهن است. تمرکز به عنوان یکی از پیش نیازهای موفقیت پذیرفته شده است. اما عدم تمرکز به معنای کنترل ذهن توسط محرک های درونی و بیرونی است. به این ترتیب عدم تمرکز و کمبود آن، امکان یادگیری و کار با کیفیت را با خلل ایجاد می کند.

شاید بپسندید:آزمون قدرت دید: سه تا گربه با بقیه فرق داره، اون ها را پیدا کن!

آلزایمر و فعالیت مغز و  بازی های فکری

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی شبیه سوال هوش ریاضی جاضر می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

بیشتر بخوانید:تست قدرت دید: کرگدن را بین فیل ها شناسایی کنید!

اهمیت سوالات هوش

این سوالات به شما کمک می کنند که عملکرد مغز شما افزایش پیدا کند. در دنیای کنونی که فعالیت بدنی و مغزی کاهش پیدا کرده است این سوالات هوش می تواند دقت، تمرکز و جزئی نگری شما را افزایش دهد. این مسئله از بیماری های مختلف مغزی نیر الزایمر و … می تواند جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت: انتخاب یک حیوان تصویر ویژگی اصلی شخصیتی شما را افشا می کند!

 

 

شاید برایتان جالب باشد

چند گوزن را در تصویر شناسایی کردید!؟ | افراد با تیزبینی عقاب همه گوزن ها را شناسایی می کنند!

تست قدرت تمرکز: الاغ مخفی تصویر کجاست؟

با توجه به 3 معادله اول مجموع ارش عددی دو گربه و پنجه گربه را پیدا کنید!

حکایت جالب شاهزاده و دختر ابراهیم کش از داستان های کهن فارسی+ بخش پایانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا